Η ευτυχία του ανθρώπου συνίσταται στη μόρφωση και στην παιδεία, και
όχι στα αγαθά που δίνει και παίρνει η τύχη.

Πλούταρχος

Breaking News

Μαϊντανός για ενέργεια και ζωντάνια!

Σου αρέσει ο μαϊντανός; Δε λέω να τον φας σκέτο αλλά αν διαβάσεις παρακάτω το πόσο υπερβιταμινούχος είναι, ίσως και αύριο το πρωί αντί για καφέ προτιμήσεις να περάσεις ένα ματσάκι από τον αποχυμωτή. Αν έχεις δικό σου σε γλάστρα ή στον κήπο ακόμα καλύτερα… και φρέσκο θα τον φας και τζάμπα!


Ο Μαϊντανός είναι τίγκα στις βιταμίνες και τη Χλωροφύλλη! Σε γεμίζει με θρεπτικά συστατικά που βοηθάνε το σώμα σου να λειτουργεί στην εντέλεια. Είναι άκρως αλκαλικός και αποτοξινωτικός και ανά θερμίδα έχει περισσότερη βιταμίνη C και σίδηρο από κάθε άλλο τρόφιμο που είναι στο τυπικό μας διαιτολόγιο.O μαϊντανός είναι διετές, ιθαγενές φυτό που ανήκει στο γένος Πετροσέλινον (Petroselinum) της οικογένειας των Σελινοειδών (Apiaceae) (συν. Σκιαδοφόρων (Umbelliferae)). Καλλιεργείται στις εύκρατες περιοχές για τα φύλλα του που χρησιμοποιούνται στη μαγειρική και σε διάφορες σαλάτες.

Ήταν γνωστός στους αρχαίους Έλληνες που τον χρησιμοποιούσαν ως αρωματικό βότανο αλλά και ως φάρμακο σε διάφορες παθήσεις.

Κατά τον πρώτο χρόνο ανάπτυξης του φυτού εμφανίζονται τα σύνθετα κατσαρά βαθυπράσινα φύλλα σχηματίζοντας ομάδες. Στην συνέχεια εμφανίζονται διάφορα ψηλά ανθοφόρα στελέχη που στην κορυφή τους φέρουν μικρά κιτρινοπράσινα άνθη και ακολουθούνται από μικρά σπόρια.

Τα φύλλα του μαϊντανού είναι πλούσια σε βιταμίνη C, ενώ περιέχουν και αιθέρια έλαια. Εκτός από φρέσκα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και αποξηραμένα.

Κάποια ποικιλία μαϊντανού σχηματίζει μια μεγάλη ρίζα όμοια με του σέλινου και τρώγεται βραστή σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.

Στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες χρησιμοποιείται όχι μόνο ως συστατικό αλλά και ως διακοσμητικό σαλατών ή πιάτων κρέατος, ενώ στην Τουρκία, χρησιμοποιείται σε μεγάλες ποσότητες στη σαλάτα, είτε μαζί με ψιλοκομμένη τομάτα είτε και μόνος του.
100 Γραμμάρια Μαϊντανού έχουν 222% της απαιτούμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης C, 168% της βιταμίνης Α και 34% του σιδήρου!… και αυτά μόνο με 36 θερμίδες… Και κάτι ακόμα σημαντικό: 3 γραμμάρια πρωτεΐνης που είναi σχεδόν πλήρης..! Λείπει λίγο από το αμινοξύ που υπάρχει στα σιτηρά. Για αυτό μία εξαιρετική υπερπλήρης διατροφικά συνταγή είναι το Ταμπουλέ που παντρεύει μπόλικο μαϊντανό με θρεπτικό πλιγούρι.

Για περισσότερες συμβουλές Μαγειρικής Οικονομίας μπείτε στο cookingEconomy.gr


Δείτε επίσης:
Εχινάκεια για το ανοσοποιητικό σύστημα
Κουρκούμι το χρυσό μπαχαρικό που... σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα
Αλχεμίλλη - Alchemila Alpina
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας!!!
Καλλιεργήστε φρέσκα μυρωδικά στο μπαλκόνι σας
Καλλέντουλα, ιδιότητες και Λάδι Καλέντουλας τρόπος παρασκευής

Στην ενότητα μας "Βότανα" μπορείτε να μάθετε όλα τα μυστικά για τα βότανα και πως να έχετε πάντα υγεία χωρίς φάρμακα!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !

bletsas.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας εδω….