Τα τρόφιμα «δυναμίτες» που βοηθούν στην απώλεια βάρους                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Τα τρόφιμα «δυναμίτες» που βοηθούν στην απώλεια βάρους

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Τα τρόφιμα «δυναμίτες» που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Οι υπερτροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους. Μάθετε ποιες είναι και εντάξτε τις στο διατροφικό σας πρόγραμμα.




Τα λεγόμενα Superfoods, ή αλλιώς, Υπερτροφές, είναι τρόφιμα που σε μικρή ποσότητα, καταφέρνουν να συγκεντρώσουν πλήθος ευεργετικών ουσιών, που ο ανθρώπινος οργανισμός μπορεί να απορροφήσει και να αξιοποιήσει, αποτελώντας έτσι έναν αξιόλογο σύμμαχο σχεδόν όλων των πτυχών της ανθρώπινης υγείας, βοηθώντας στην οικοδόμηση των οστών, την πρόληψη χρόνιων ασθενειών, τη βελτίωση της όρασης και ακόμη κρατώντας οξεία την υγεία του εγκεφάλου.

Ξέρετε όμως ότι νέες έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα τρόφιμα αυτά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους και στη διατήρηση μιας όμορφης σιλουέτας;

Δείτε ποιες είναι οι κορυφαίες Υπερτροφές για την απώλεια βάρους και πώς θα τις εντάξετε στην καθημερινή διατροφή σας!

Φασόλια
Ένα φλιτζάνι μαύρα φασόλια, περιέχει 15 γρμ. πρωτεΐνης και κανένα από τα κορεσμένα λίπη που βρέθηκαν σε άλλες πηγές πρωτεϊνών, όπως το κόκκινο κρέας.
Μισό φλιτζάνι λευκά φασόλια, περιέχει περίπου 4 γρμ. ανθεκτικό άμυλο, έναν υγιή υδατάνθρακα που αυξάνει το μεταβολισμό.
Τα κόκκινα φασόλια προσφέρουν πρωτεΐνες και φυτικές ίνες (πάνω από 5 γραμμάρια ανά μερίδα!). Είναι επίσης πλούσια σε ανθεκτικό άμυλο. Μισό φλιτζάνι κόκκινα φασόλια, περιέχει περίπου 2 γρμ. Τέτοιων υδατανθράκων που βοηθούν στο αδυνάτισμα.

Δείτε επίσης: Φασόλια: μια υποτιμημένη «υπερτροφή».

Βρώμη
Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μια μερίδα της μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε πλήρεις καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Μόλις μισό φλιτζάνι, περιέχει 4,6 γρμ. ανθεκτικό άμυλο, έναν υγιή υδατάνθρακα που αυξάνει το μεταβολισμό και καίει το λίπος.

Δείτε επίσης: Βρώμη: ένα σιτηρό με πλούσια διατροφική αξία

Αβοκάντο
Δεν υπάρχει λόγος να φοβάστε την κατανάλωση λιπών, εφόσον πρόκειται για τα ωφέλιμα λίπη.
Το σημαντικό ελαϊκό οξύ, είναι ένα συστατικό στα υγιή μονοακόρεστα λίπη (MUFAs) του αβοκάντο. Καταναλώστε ένα τέταρτο ή μισό αβοκάντο και θα δείτε το λίπος της κοιλιάς σας να μειώνεται. Το κρεμώδες αυτό φρούτο είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

Δείτε επίσης: Τα αβοκάντο στη «μάχη» κατά του καρκίνου

Σολομός
Οι άπαχες πηγές πρωτεΐνης μας κάνουν να αισθανόμαστε πλήρεις χωρίς να μας προσθέτουν λίπους. Ωστόσο, το 50% των γυναικών ηλικίας 18 έως 50 δε γνωρίζουν αν λαμβάνουν αρκετές ποσότητες αυτού του απαραίτητου θρεπτικού συστατικού.
Ο σολομός είναι μια πιο άπαχη επιλογή από το κόκκινο κρέας και είναι γεμάτος από υγιή μονοακόρεστα λίπη. Μια μελέτη του 2001 διαπίστωσε ότι όσοι ακολουθούσαν διατροφή πλούσια σε υγιή μονοακόρεστα λίπη, έχασαν κατά μέσο όρο 4 κιλά.

Δείτε επίσης: Σολομός Ο… Θεραπευτικός

Μπρόκολο
Μαγειρεμένο είτε ωμό, αυτό το λαχανικό είναι γνωστό για τη συμβολή του στην πρόληψη του καρκίνου. Επίσης, με μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών σε λιγότερο από 30 θερμίδες ανά μερίδα, είναι βέβαιο ότι βοηθά και σε προβλήματα βάρους.

Δείτε επίσης: Μπρόκολο: o πράσινος σύμμαχος της υγείας μας

Καφέ ρύζι
Το καφέ ρύζι είναι η ωφέλιμη εναλλακτική για το λιγότερο υγιεινό λευκό ρύζι. Μισό φλιτζάνι περιέχει 1,7 γρμ. ανθεκτικό άμυλο. Επίσης, το καφέ ρύζι είναι χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας τρόφιμο, πράγμα που σημαίνει ότι είναι βαρύ και δημιουργεί αίσθημα πληρότητας, ενώ έχει λίγες θερμίδες.
Μια μελέτη διαπίστωσε ότι γυναίκες που ακολουθούσαν υψηλής ενεργειακής πυκνότητας διατροφή, κέρδισαν τρεις φορές περισσότερο βάρος σε διάστημα έξι ετών, από εκείνες που ακολουθούσαν μια χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας διατροφή.

Δείτε επίσης: Το καφέ ρύζι και τα οφέλη για την υγεία μας.

Αχλάδια
Μόνο ένα αχλάδι περιέχει το 15% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας φυτικών ινών. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι γυναίκες που έτρωγαν τρία αχλάδια την ημέρα, κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες και έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνες που δεν έτρωγαν. Η φλούδα του αχλαδιού είναι εκείνη που περιέχει τις φυτικές ίνες.

Δείτε επίσης: Τα οφέλη του αχλαδιού.https://master-lista.blogspot.gr/2015/09/blog-post_2.html


Γκρέιπφρουτ
Ακόμη κι αν δεν αλλάξετε τίποτα άλλο σχετικά με τη διατροφή σας, το να τρώτε μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε μέχρι και 22 γρμ. την εβδομάδα!
Μια ένωση στο φρούτο αυτό, μπορεί να μειώσει την ινσουλίνη, την ορμόνη που αποθηκεύει το λίπος και μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους. Είναι επίσης μια καλή πηγή πρωτεΐνης και επειδή έχει τουλάχιστον 90% περιεκτικότητα σε νερό, δημιουργεί πληρότητα και μας κάνει να τρώμε λιγότερο.

Δείτε επίσης: Ο χυμός γκρέιπφρουτ μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου

Αμύγδαλα
Οι ξηροί καρποί είναι μια ακόμη υπερτροφή, πλούσια σε υγιή λιπαρά που βοηθούν στο αδυνάτισμα. Ιδιαίτερα τα αμύγδαλα μπορούν να βοηθήσουν προς αυτό το στόχο. Σε μια μελέτη, τα άτομα που κατανάλωναν καθημερινά αμύγδαλα, σε μια χαμηλή σε θερμίδες δίαιτα, έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνα που ακολουθούσαν την ίδια δίαιτα, αλλά αντί για αμύγδαλα κατανάλωναν ένα σνακ με υδατάνθρακες, όπως κράκερς.

Δείτε επίσης: Αμύγδαλα και παχυσαρκία

Φακές
Οι φακές είναι μια σημαντική πηγή χορταστικών πρωτεϊνών και ινών. Μισό φλιτζάνι περιέχει 3,4 γρμ. ανθεκτικό άμυλο.

Δείτε επίσης:
Τελικά τι συμβαίνει με το σπανάκι; έχει ή δεν έχει σίδηρο;
Οι φυτικές ίνες καταπολεμούν το έφραγμα.
Τρία «θαυματουργά γιατροσόφια» από μέλι
Τα όπλα της φύσης, για να αντιμετωπίσετε, τον πυρετό, τους πόνους των αρθρώσεων, τον βήχα και την καταρροή, από την γρίπη και το κοινό κρυολόγημα
Φτιάξτε γαλα από αμύγδαλα

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


clickatlife.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.