Τα οφέλη και οι ιδιότητες του αβοκάντο                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Τα οφέλη και οι ιδιότητες του αβοκάντο

..

Τα οφέλη και οι ιδιότητες του αβοκάντο

Tο αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, B, C και E, κάλιο, φυτικές ίνες και περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό του λιπαρά ενώ διαθέτει σημαντικές ενυδατικές και επουλωτικές ιδιότητες για το δέρμα.



Η περιεκτικότητα του αβοκάντο σε λιπαρά , τα οποία έχουν καρδιοπροστατευτικές ιδιότητες, φτάνει το 88% καθιστώντας το ένα φρούτο ιδιαίτερα πλούσιο σε θερμίδες. Αρκεί να καταναλώσετε το 1/8 από το αβοκάντο που έχει 50 θερμίδες, για να προσφέρει τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά του, όπως φυτικές ίνες, μαγνήσιο, κάλιο που είναι πολύ σημαντικό για την υγεία των κυττάρων και της καρδιάς, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ.

Τα λίπη των φυτικών προϊόντων παίζουν σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση των λιποδιαλυτών καροτινοειδών από τον οργανισμό. Το αβοκάντο όταν προστίθενται στις σαλάτες, δρα ως ενισχυτικό της απορρόφησης των καροτινοειδών.

Η αντικαρκινική δράση του αβοκάντο αποδίδεται στα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που περιέχει, αλλά και στα πολύτιμα καροτενοειδή του καθώς και στις υψηλές συγκεντρώσεις της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Ε.

Μην αγοράζετε αβοκάντο που έχει μαλακή σάρκα και καφέ χρώμα. Θα πρέπει να έχει πράσινο φλοιό και σφριγηλή σάρκα. Μην ξεχνάτε όμως τις θερμίδες!

Δείτε επίσης:
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας
Ξηροί καρποί, καρποί ζωής…
Ιατροσόφιον !
Η χρήση της αλόη βέρα σε τρόφιμα και ποτά.
Ρίξτε την πίεση χωρίς φάρμακα

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


alttherapy

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου