Αυτές είναι οι τροφές που προστατεύουν από το «πιάσιμο» στους μύες                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Αυτές είναι οι τροφές που προστατεύουν από το «πιάσιμο» στους μύες

..

Λόγω του Κανονισμού GDPR (EE) 2016-679 έχουμε διαγράψει τα mail σας από την λίστα RSS με τις ενημερώσεις νέων δημοσιεύσεων που λαμβάνατε κάθε μέρα.

Αυτές είναι οι τροφές που προστατεύουν από το «πιάσιμο» στους μύες

Φάε αυτά!

Συνεργάστηκε ο Γιώργος Γιούλ Ρωμηός, personal trainer, διατροφολόγος.

1. Κάθε είδος μούρου. Η φράουλα, τα μούρα και το μαύρο σταφύλι περιέχουν πολυφαινόλες που προστατεύουν τα κύτταρα από τη φθορά.


Διαβάστε επίσης: Τα μούρα ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία.

2. Τα ψάρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα που μειώνουν τις φλεγμονές, στις οποίες οφείλονται οι μυϊκοί πόνοι.

Διαβάστε επίσης: Τα ψάρια - πρωταθλητές

3. Tο κεράσι είναι superfruit. Έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, που ανακουφίζουν από τον πόνο. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί αθλητές πίνουν χυμό κερασιού πριν και μετά την προπόνηση.

Διαβάστε επίσης: Κεράσια: Πλούσια σε οφέλη για την υγεία

4. Tο αυγό και κυρίως τα ασπράδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη D και πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, συστατικά που καταπολεμούν τους μυϊκούς πόνους και βοηθούν τους μυς να επουλωθούν από τραυματισμούς ταχύτερα.

Διαβάστε επίσης: Αυγό: ένας μικρός διατροφικός θησαυρός

5. Δημητριακά ολικής αλέσεως. Οι υδατάνθρακες βοηθούν το σώμα να καταπολεμήσει την κόπωση, αναπληρώνοντας το μυϊκό γλυκογόνο που έχει κάψει ο οργανισμός στην άσκηση.

Διαβάστε επίσης:
Καρκίνος του μαστού, καταπολέμηση με δύο απλές τροφές.
Ποια Τρόφιμα Έχουν Αφροδισιακές Ιδιότητες
Σπιρουλίνα - Η τροφή των αστροναυτών στο πιάτο σας
Σπανάκι καρότα και βερίκοκα εχθροί της άνοιας
Ψωμί και δίαιτα πάνε μαζί!

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!

shape.gr


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας στο μαιλ μας masterlista11@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε.  


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.