Αυτές είναι οι τροφές που προστατεύουν από το «πιάσιμο» στους μύες                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Αυτές είναι οι τροφές που προστατεύουν από το «πιάσιμο» στους μύες

..

Αυτές είναι οι τροφές που προστατεύουν από το «πιάσιμο» στους μύες

Φάε αυτά!

Συνεργάστηκε ο Γιώργος Γιούλ Ρωμηός, personal trainer, διατροφολόγος.



1. Κάθε είδος μούρου. Η φράουλα, τα μούρα και το μαύρο σταφύλι περιέχουν πολυφαινόλες που προστατεύουν τα κύτταρα από τη φθορά.

Δείτε επίσης: Τα μούρα ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία.

2. Τα ψάρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα που μειώνουν τις φλεγμονές, στις οποίες οφείλονται οι μυϊκοί πόνοι.

Δείτε επίσης: Τα ψάρια - πρωταθλητές

3. Tο κεράσι είναι superfruit. Έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, που ανακουφίζουν από τον πόνο. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί αθλητές πίνουν χυμό κερασιού πριν και μετά την προπόνηση.

Δείτε επίσης: Κεράσια: Πλούσια σε οφέλη για την υγεία

4. Tο αυγό και κυρίως τα ασπράδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη D και πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, συστατικά που καταπολεμούν τους μυϊκούς πόνους και βοηθούν τους μυς να επουλωθούν από τραυματισμούς ταχύτερα.

Δείτε επίσης: Αυγό: ένας μικρός διατροφικός θησαυρός

5. Δημητριακά ολικής αλέσεως. Οι υδατάνθρακες βοηθούν το σώμα να καταπολεμήσει την κόπωση, αναπληρώνοντας το μυϊκό γλυκογόνο που έχει κάψει ο οργανισμός στην άσκηση.

Δείτε επίσης: Μάθετε τα οφέλη από τα δημητριακά ολικής άλεσης.

Δείτε επίσης:
Τελικά τι συμβαίνει με το σπανάκι; έχει ή δεν έχει σίδηρο;
Οι φυτικές ίνες καταπολεμούν το έφραγμα.
Τρία «θαυματουργά γιατροσόφια» από μέλι
Τα όπλα της φύσης, για να αντιμετωπίσετε, τον πυρετό, τους πόνους των αρθρώσεων, τον βήχα και την καταρροή, από την γρίπη και το κοινό κρυολόγημα
Φτιάξτε γαλα από αμύγδαλα

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


shape.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου