Είσαι 100% εθισμένη στη ζάχαρη; 7 σημάδια που θα σου το φανερώσουν!                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Είσαι 100% εθισμένη στη ζάχαρη; 7 σημάδια που θα σου το φανερώσουν!

..

Είσαι 100% εθισμένη στη ζάχαρη; 7 σημάδια που θα σου το φανερώσουν!

Εθισμένη στη ζάχαρη: Μήπως νιώθεις ότι πραγματικά δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς σοκολάτα..και γλειφιτζούρια..και μπισκότα;

Δεν είσαι η μόνη...



Ο μέσος Αμερικανός καταναλώνει μέχρι και 22 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη την ημέρα, ποσότητα που αποτελεί τη διπλάσια από την προτεινόμενη ως το ανώτατο, ασφαλές όριο. Και σίγουρα πρόκειται για ένα σοβαρό πρόβλημα, καθώς τα αυξημένα επίπεδα των πρόσθετων σακχάρων συνδέονται με την παχυσαρκία, τον διαβήτη τύπου 2 και συγκεκριμένους τύπους καρκίνου.
Αλλά, για κάποιους, η μείωση της ζάχαρης που λαμβάνουν καθημερινά είναι πράγμα εύκολο στη θεωρία αλλά δύσκολο στην πράξη. «Και αυτό συμβαίνει επειδή η ζάχαρη είναι εξαιρετικά εθιστική, καθώς ενεργοποιεί το ίδιο κέντρο ανταμοιβής στον εγκέφαλο όπως η κοκαΐνη!», αναφέρει η Cassie Bjork, RD, LD, ιδιοκτήτρια του Healthy Simple Life, η οποία ήταν κάποτε και η ίδια εθισμένη στη ζάχαρη. Ορίστε 7 σημάδια που αποκαλύπτουν ότι μπορεί και εσύ να είσαι εθισμένη και να μην το έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα.

Δείτε επίσης: Η ιστορία της ζάχαρης

1. Ένα μπολ παγωτού δεν είναι αρκετό.

«Όπως και οι άνθρωποι που έχουν κάποιο εθισμό σε άλλες ουσίες, έτσι και αυτοί που είναι εθισμένοι στη ζάχαρη χρειάζονται όλο και μεγαλύτερη ποσότητα με τον καιρό προκειμένου να αισθανθούν ικανοποίηση», λέει η Jennifer McDaniel, RD, εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, η οποία ειδικεύεται στη διαχείριση του βάρους. «Για μερικούς, όσο περισσότερο κάποιος δεσμεύεται σε ένα μοτίβο διατροφής, όπως το να τρώει παγωτό μετά το δείπνο, τόσο πιο πιθανό είναι ο εγκέφαλος να χάνει την ευαισθησία του και να επιθυμεί περισσότερο παγωτό ή παγωτό με σως σοκολάτας, ώστε να νιώσει ευχαρίστηση».

Δείτε επίσης: Ποια ζάχαρη να προτιμούμε : Τη λευκή, την καστανή, τη μαύρη ή κάποιο υποκατάστατο ζάχαρης;

2. Έχεις 50 ζευγάρια αθλητικά παπούτσια.

Εκτός από τους γενετικούς παράγοντες, τις προηγούμενες εμπειρίες σου στο φαγητό και τη διάπλαση του σώματός σου, η εθιστική σου προσωπικότητα μπορεί να καθορίζει τη διαφορά ανάμεσα στο να αγαπάς τα cupcakes και να χρειάζεσαι πραγματικά τα cupcakes. «Η αναλογία είναι ίδια με την κατάχρηση ουσιών», λέει η McDaniel. «Κάποιοι μπορούν να σταματήσουν εύκολα στο ένα ποτήρι κρασί, ενώ κάποιοι άλλοι όχι».

Δείτε επίσης: Ζάχαρη καρύδας: Δυναμίτης υγιείας και ισορροπίας

3. Τα “ανεξάντλητα ψωμάκια” είναι το όνειρό σου.

«Ο εθισμός στη ζάχαρη δεν έχει σχέση μόνο με τα γλυκά», επισημαίνει η Bjork. Όλοι οι υδατάνθρακες μετατρέπονται σε σάκχαρα στο σώμα σου. «Μπορεί να μην σου αρέσουν τόσο πολύ τα γλυκά, αλλά αν λιγουρεύεσαι πατατάκια ή ψωμί, τότε και πάλι επιθυμείς να φας ζάχαρη», εξηγεί.

Δείτε επίσης: 124 λόγοι για να αποφεύγεις τη ζάχαρη

4. Περνάς συνέχεια έξω από τον αυτόματο πωλητή στη δουλειά.

..Και τελικά ενδίδεις. Όταν είσαι εθισμένη σε κάτι, είτε στο τσιγάρο, είτε στο αλκοόλ είτε στη ζάχαρη, εκθέτεις συνέχεια τον εαυτό σου σε αυτό ακόμα και όταν γνωρίζεις ότι κάνεις κακό στην υγεία σου, σύμφωνα με την Bjork.

Δείτε επίσης: Ασπαρτάμη: δεν είναι ζάχαρη, μπαχαρικό ή κάτι καλό

5. Υπάρχει ιστορικό εξάρτησης στο αλκοόλ στην οικογένεια.

Εάν κάποιος από τους γονείς σου είχε κάποια εξάρτηση στο αλκοόλ, ειδικά ο πατέρας σου, η τάση σου προς τη ζάχαρη μπορεί να αποτελεί και μέρος του DNA σου. Έρευνες αποδεικνύουν ότι πρόκειται για τα ίδια γονίδια που είναι υπεύθυνα για την προτίμησή σου στα γλυκά αλλά και στο να γίνεις αλκοολικός, και αυτά μπορούν να περάσουν και στις επόμενες γενιές.

Δείτε επίσης: Λευκή ή μαύρη ζάχαρη;



6. Έχεις μία σχέση αγάπης-μίσους με τη ζάχαρη.

Το να το παρακάνεις εδώ κι εκεί είναι φυσιολογικό, αλλά, εάν συνεχίζεις τη συνήθεια που έχεις να τρως και ένα δεύτερο μπολ παγωτού παρά τις αρνητικές επιπτώσεις, όπως το πόσο σκασμένη μπορεί να νιώθεις, το ταραγμένο σου στομάχι ή τις ενοχές σου, αυτό μπορεί να αποτελεί ένα σημάδι εξάρτησης στη ζάχαρη, κατά την McDaniel.
«Για κάποια που έχει αθλητικό σώμα και νιώθει αυτοπεποίθηση για την υγεία της, ένας εθισμός σε κάποια τροφή μπορεί να μην δημιουργεί αρνητικές εμπειρίες. Ωστόσο, για αυτές που προσπαθούν να χάσουν κιλά ή πάσχουν από χρόνιες ασθένειες, όπως ο διαβήτης, οι επιπτώσεις μπορεί πράγματι να γίνουν αρκετά άσχημες».

Δείτε επίσης:

7. Νιώθεις το σύνδρομο στέρησης.

Είναι άλλο πράγμα να σου λείπουν τα γλυκά επειδή αποφάσισες να τα αφαιρέσεις από τη διατροφή σου και άλλο πράγμα να νιώθεις το σύνδρομο της στέρησης, δηλαδή να νιώθεις εκνευρισμό, να έχεις κυκλοθυμία ή να νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε μία νοητική ομίχλη, να έχεις πονοκεφάλους ή ακούσιο τρέμουλο(ναι και αυτό μπορεί να συμβεί!). Τότε πραγματικά πρέπει να παραδεχτείς ότι είσαι 100% εθισμένη στη ζάχαρη.

Δείτε επίσης:
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης
Το θαυματουργό σκόρδο καταπολεμά ακόμη και την ανάπτυξη κακοήθων όγκων
Το κρεμμύδι στο μικροσκόπιο

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


shape.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας