Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας με 10 τροφές!!!                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας με 10 τροφές!!!

..

Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας με 10 τροφές!!!

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό ρυθμό μεταβολισμού, ωστόσο υπάρχουν τρόποι για να τον αυξήσετε και να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά.



Το να κάνετε συστηματική άσκηση, να κοιμάστε επαρκώς και να πίνετε αρκετό νερό είναι τρεις από τους καλύτερους τρόπους για να ενεργοποιήσετε και να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας. Πέρα όμως από όλα αυτά μπορείτε να κάνετε τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί αποτελεσματικά και με την σωστή διατροφή.

Μετά τις λαχταριστές τροφές που βοηθούν στο αδυνάτισμα, δείτε μια λίστα με 10 τρόφιμα που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας. Εισάγετε τα στο καθημερινό σας διατροφικό πλάνο και δείτε την ζυγαριά να πέφτει!

1. Καυτερές πιπεριές

Έρευνες έχουν δείξει πως τρώγοντας καυτερές πιπεριές ο μεταβολισμός αυξάνεται κατά 25%.

Αν η κατανάλωση καυτερών φαγητών σας κάνει να ιδρώνετε περισσότερο από το συνηθισμένο αυτό οφείλεται στην καψαϊκίνη, μια ένωση που διεγείρει τους υποδοχείς του πόνου στο σώμα. Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και το μεταβολικό ρυθμό, προκαλώντας το σώμα σας να κάψει το λίπος πιο γρήγορα.

Ποιες τροφές περιέχουν καψαϊκίνη; Πιπεριές τσίλι, jalapenos, πιπεριές καγιέν και άλλες μορφές καυτερών πιπεριών.

Δείτε επίσης: Έχετε ημικρανίες; Φάτε καυτέρες πιπεριές.

2. Δημητριακά ολικής αλέσεως: Πλιγούρι βρώμης και καστανό ρύζι

Η κατανάλωση των δημητριακών και των σιτηρών συνιστάται πάντα σε μια υγιεινή διατροφή. Το μυστικό είναι να επιλέξετε ολόκληρους κόκκους – για παράδειγμα σιτάρι, βρώμη, ρύζι και καλαμπόκι.

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως έχουν θρεπτικά συστατικά και ένα σύμπλεγμα υδατανθράκων που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας εξισορροπώντας τα επίπεδα της ινσουλίνης.

Να θυμάστε ότι δεν είναι καλό να έχετε χαμηλά επίπεδα ινσουλίνης, δεδομένου ότι η ανισορροπία αυτής της χημικής ουσίας δίνει σήμα στο σώμα πως χρειάζεται να αποθηκεύσει επιπλέον λίπος. Ως εκ τούτου, να είστε προσεκτικοί με την κατανάλωση των τροφίμων αυτών.

Δείτε επίσης: Μάθετε τα οφέλη από τα δημητριακά ολικής άλεσης.

3. Μπρόκολο

Το μπρόκολο μπορεί να μην είναι το αγαπημένο σας λαχανικό, αλλά είναι πολύ σημαντική πηγή ασβεστίου, το οποίο ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Είναι επίσης πλούσιο σε Βιταμίνη C, K και A.

Μια μερίδα μπρόκολο μπορεί να σας προσφέρει μια σημαντική ποσότητα από φολικό οξύ και φυτικές ίνες και μια ποικιλία αντιοξειδωτικών. Είναι ένα από τα καλύτερα αντιοξειδωτικά τρόφιμα που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας.

Δείτε επίσης: Μπρόκολο: o πράσινος σύμμαχος της υγείας μας

4. Σούπες

Πολυάριθμες μελέτες επιβεβαιώνουν ότι η κατανάλωση σούπας συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας. Στις περισσότερες δίαιτες, αυτό το φαγητό έχει ενσωματωθεί πριν από τα κύρια γεύματα. Γιατί; Οι ερευνητές καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που αρχίζουν με σούπα καταναλώνουν λιγότερη στερεά τροφή όταν πρόκειται για το κύριο γεύμα τους.

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια διαπίστωσε ότι ο συνδυασμός των υγρών και στερεών στη σούπα δημιουργεί μείωση στην όρεξη, μειώνοντας έτσι την υπερβολική πρόσληψη τροφής και βοηθώντας στην καύση του λίπους πιο γρήγορα.

Δείτε επίσης: Κρύες σούπες: Σας αρέσουν;

5. Καφές και πράσινο τσάι

Πολλές μελέτες έχουν δείξει πως ο καφές και το πράσινο τσάι επιταχύνουν τον μεταβολισμό, όπως επίσης παρέχουν και άλλα οφέλη για την υγεία: διαθέτουν ένα μεγάλο ποσό αντιοξειδωτικών, βοηθούν στο να μειώσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, βοηθούν να κάψετε περισσότερο λίπος και μειώνουν τα σημάδια της κυτταρίτιδας.

Δείτε επίσης: Ο καφές και το πράσινο τσάι μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικών επεισοδίων

6. Μήλα και αχλάδια

Τα μήλα και τα αχλάδια μπορούν να γίνουν σημαντικοί σύμμαχοι στην απώλεια βάρους, όχι μόνο λόγω των χαμηλών θερμίδων τους αλλά γιατί αυτά τα δυο φρούτα μπορούν να ενισχύσουν τον μεταβολισμό σας. Αυτά ήταν τα αποτελέσματα μιας μελέτης στο Πανεπιστήμιο του Ρίο Ντε Τζανέιρο, η οποία επιβεβαιώνει ότι οι γυναίκες που έτρωγαν τρία μήλα ή μικρά αχλάδια την ημέρα έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνες που δεν το έκαναν.

Δείτε επίσης: Τα σημαντικά οφέλη του μήλου στην υγεία μας.

7. Μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά όπως το μαύρο πιπέρι, οι κόκκοι μουστάρδας, η σκόνη σκόρδου και το τζίντζερ μπορούν να κρατήσουν τα επίπεδα του μεταβολισμού σας υψηλά. Έχει αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι που προσθέτουν τα μπαχαρικά στην διατροφή τους μπορούν να κάψουν περισσότερες από 1.000 επιπλέον θερμίδες την ημέρα.

Δείτε επίσης: 6 βότανα & μπαχαρικά που μετατρέπουν το νερό σε ελιξίριο


8. Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή όπως τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ και τα λεμόνια μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην καύση του λίπους και να κρατήσουν τον μεταβολισμό σας υψηλό. Επιπλέον, λόγω των μεγάλων ποσοτήτων τους σε Βιταμίνη C, τα εσπεριδοειδή ρυθμίζουν τα επίπεδα της ινσουλίνης.

Δείτε επίσης: Τα διατροφικά οφέλη του πορτοκαλιού

9. Φαγητά πλούσια σε ασβέστιο

Αν θέλετε να αυξήσετε τον ρυθμό του μεταβολισμού σας, είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα από φαγητά πλούσια σε ασβέστιο.

Σύμφωνα με μια έρευνα στο Πανεπιστήμιο του Τένεσι, οι άνθρωποι που καταναλώνουν 1.200-1.300 mg ασβεστίου την ημέρα χάνουν το διπλάσιο βάρος από εκείνους που το καταναλώνουν σε μικρότερες ποσότητες.

Δείτε επίσης: Οι καλύτερες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο.

10. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βρίσκονται κατεξοχήν στα ψάρια, αλλά μπορείτε επίσης να τα βρείτε σε ξηρούς καρπούς και σπόρους, στο λινάρι και στο έλαιο των σπόρων κάνναβης.

Δείτε επίσης: Ωμέγα 3 Λιπαρά Οξέα: Ένας μεγάλος σύμμαχος για την υγεία μας

Αυτά τα φαγητά επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας επειδή μειώνουν την παραγωγή μιας ορμόνης που ονομάζεται λεπτίνη (μια φυσική χημική ουσία που επιβραδύνει το μεταβολισμό σας).

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη από την Κλινική Mayo διαπίστωσε ότι οι αφρικανικές φυλές που συμπεριλαμβάνουν αφθονία ψαριών στη διατροφή τους είχαν πέντε φορές χαμηλότερα επίπεδα λεπτίνης από εκείνους που δεν καταναλώνουν.

Δείτε επίσης:
Μαϊντανός : Μυρωδικό με εξαιρετική θρεπτική αξία
Το σέλινο καταπολεμά την απώλεια μνήμης.
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


beautetinkyriaki.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου