Σαλάτα ενίσχυσης της λειτουργίας του εντέρου απομακρύνει το περιττό λίπος                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Σαλάτα ενίσχυσης της λειτουργίας του εντέρου απομακρύνει το περιττό λίπος

..

Σαλάτα ενίσχυσης της λειτουργίας του εντέρου απομακρύνει το περιττό λίπος

Αυτό το γεύμα θα αφαιρέσει το περιττό λίπος, θα ενισχύσει την καλή λειτουργία του εντέρου σας, και θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Αυτό το φαγητό πραγματικά μπορεί να ρυθμίσει την οξύτητα του οργανισμού σας.



Αυτή η σαλάτα λαχανικών και πράσινων φυλλωδών λαχανικών είναι ένας δυναμίτης θρεπτικών στοιχείων καθώς έχει αφθονία σε βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και πηκτίνη.

Η ένταξή σας σε μία υγιεινή διατροφή γενικότερα θα διευκολύνει τη λειτουργία των εντέρων σας, και θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος πιο εύκολα.

Το καλό πράγμα σχετικά με αυτή τη σαλάτα με λίγα λιπαρά είναι το γεγονός ότι εάν την καταναλώνετε για το δείπνο μπορεί να λιώσει πιο γρήγορα τα περιττά κιλά.


  • Συστατικά:


λάχανο

Δείτε επίσης: Το λάχανο και η διατροφική του αξία


παντζάρι

Δείτε επίσης: Παντζάρι: 6 λόγοι για να το φάτε!

καρότο

Δείτε επίσης: Το καρότο θεραπεύει!

σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Δείτε επίσης: Ποιά ειναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά τα οποία ειναι πολύτιμα για τον οργανισμό μας!

ελαιόλαδο ή λινέλαιο

Δείτε επίσης: Λινάρι – Λιναρόσπορος (Linumusitatissimum - Linaceae)

χυμός λεμονιού

Δείτε επίσης: Λεμόνι, ένα θαυματουργό προϊόν κατά του καρκίνου και όχι μόνο!


  • Παρασκευή:


Τρίβουμε το λάχανο σας, τα παντζάρια και το καρότο. Χρειάζεται μια αναλογία 3: 1: 1.
Μπορείτε να εμπλουτίσετε τη γεύση του σαλάτα σας με αρωματικά βότανα, όπως άνηθο, μαϊντανό ή δοκιμάστε ακόμη και σέλινο. Πιέστε απαλά τα λαχανικά για να απελευθερώσουν τους χυμούς τους. Προσθέστε το χυμό λεμονιού. Μπορείτε να προσθέσετε και ψιλοκομμένο σκόρδο, επίσης.
Περιχύνουμε πάνω από μια γενναιόδωρη ποσότητα του λαδιού, κατά προτίμηση έξτρα-παρθένο ελαιόλαδο ή λινέλαιο.

Δείτε επίσης: Ελαιόλαδο : Φάρμακο και καλλυντικό για αιώνες


  • Δεν χρειάζεται καρύκευμα για αυτή την σαλάτα. Αν σας αρέσει το φαγητό σας λίγο αλμυρό, προσθέστε σάλτσα σόγιας με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Θα σας δώσει μερικές καλές θρεπτικές ουσίες, και δεν βλάπτει την υγεία.

Οπότε το καθαρό ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλατάκι είναι μια χαρά, κατά την άποψή μου και κατά προτίμηση το αλάτι Μεσολογγίου

Προσοχή: Μην χρησιμοποιήσετε λάχανο τουρσί (ξινολάχανο), αν το σώμα σας δεν παράγει αρκετή ποσότητα γαστρικού οξέος.

Δείτε επίσης:
Τα βότανα της ευτυχίας
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας!!!
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΒΟΤΑΝΑ
Απογειώστε τον μεταβολισμό σας!

Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" μπορείτε να βρείτε και άλλες φυσικές λύσεις που σας ενδιαφέρουν!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


Πηγή: www.naturalcuresandhomeremedies.com
Τυχόν αναδημοσίευση, παρακαλώ να συνοδεύεται από:
Επιμέλεια/Απόδοσή: proionta-tis-fisis.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου