Ξεγελάστε την πείνα σας!                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Ξεγελάστε την πείνα σας!

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Ξεγελάστε την πείνα σας!

Υπάρχουν κάποιες τροφές που μας χορταίνουν περισσότερο, παρέχοντας χαμηλό θερμιδικό περιεχόμενο. Αυτές είναι καλό να καταναλώνονται όποτε νιώσουμε το αίσθημα της πείνας, κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας. Πώς γίνεται αυτές οι τροφές όμως να μας χορτάσουν;



Το μυστικό βρίσκεται στην υψηλή περιεκτικότητα τους σε νερό και φυτικές ίνες, που μας δίνουν αίσθημα πληρότητας και βελτιώνουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος χωρίς να προσθέτουν κιλά, αφού «κόβουν» την όρεξη με φυσικό τρόπο.

Δημητριακά ολικής άλεσης: Ως πλούσια πηγή διαλυτών φυτικών ινών, προκαλούν γρήγορα στον οργανισμό αίσθημα κορεσμού, επειδή παραμένουν στο έντερο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα μπολ γάλα χαμηλών λιπαρών και δημητριακά ολικής άλεσης.

Δείτε επίσης: Μάθετε τα οφέλη από τα δημητριακά ολικής άλεσης.

Ξηροί καρποί: Aνάλατοι και ωμοί, ως ενδιάμεσα μικρογεύματα, κρατούν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μειώνουν την όρεξη. Μία χούφτα ξηροί καρποί αρκεί.

Δείτε επίσης: Ξηροί καρποί: μικροί αλλά διατροφικά θαυματουργοί

Ακτινίδια: Έχουν ελάχιστες θερμίδες, πολλές φυτικές ίνες και μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Έτσι, γεμίζουν γρήγορα το στομάχι και σας κάνουν να αισθάνεστε πιο πλήρεις. Καταναλώστε τα πριν από το γεύμα για να σας μειώσουν την πείνα.

Δείτε επίσης: Εξαιρετικά Ωφέλιμα Τα Ακτινίδια Για Τον Οργανισμό

Φακές: Μικρή ποσότητα μας χορταίνει πολύ γρήγορα. Αυτό συμβαίνει επειδή γενικά τα όσπρια έχουν την ιδιότητα να καθυστερούν τη διαδικασία της πέψης, χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν. Τους καλοκαιρινούς μήνες απολαύστε φακές και φασόλια σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο και λεμόνι ως κυρίως γεύμα.

Δείτε επίσης: Φακές με Φαγόπυρο, Συνταγή

Σοκολάτα υγείας: Όταν νιώσετε την ανάγκη για κάτι γλυκό, αντί για σοκολάτα γάλακτος, προτιμήστε υγείας, η οποία προκαλεί μεγαλύτερο κορεσμό, ενώ ταυτόχρονα σας παρέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά. Αρκεστείτε όμως μόνο σε 2 έως 3 κομματάκια.

Δείτε επίσης: Μαύρη σοκολάτα, «ασπίδα» στο έμφραγμα.


Μειώστε τις θερμίδες Μερικοί τρόποι για να περιορίσετε τη λήψη θερμίδων:

  • -Σταματήστε να βάζετε ζάχαρη στον καφέ και το τσάι.
  • -Αποφύγετε παχιές σάλτσες και ντρέσινγκ σαλάτας (αντ’ αυτών χρησιμοποιήστε χυμό λεμονιού, ξίδι, ανθότυρο, σκέτο γιαούρτι και ντρέσινγκ χωρίς λάδι).
  • -Αποφύγετε τροφές και ροφήματα που έχουν πολλή ζάχαρη, όπως κέικ, μπισκότα, γλυκά, αναψυκτικά και πουτίγκες. 
  • -Περιορίστε τα αλκοολούχα ροφήματα – έχουν πολλές θερμίδες, αλλά λίγες θρεπτικές ουσίες.

Δείτε επίσης:
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης
Το θαυματουργό σκόρδο καταπολεμά ακόμη και την ανάπτυξη κακοήθων όγκων
Το κρεμμύδι στο μικροσκόπιο

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


tovimatisgynaikas

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.