Κινόα: Όλα όσα θέλετε να μάθετε για την «μητέρα» των υπερτροφών                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Κινόα: Όλα όσα θέλετε να μάθετε για την «μητέρα» των υπερτροφών

..

Κινόα: Όλα όσα θέλετε να μάθετε για την «μητέρα» των υπερτροφών

Κινόα: Όλα όσα θέλετε να μάθετε για την «μητέρα» των υπερτροφών




Η κινόα είναι ένας ιδιαίτερα θρεπτικός σπόρος που συχνά συγκρίνεται με το σπανάκι και τα παντζάρια για την παρόμοια περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και τα 9 αμινοξέα που περιέχει. Πρόκειται για ένα συστατικό με πολύ μεγάλη διατροφική αξία για τον οργανισμό, υψηλό σε πρωτεΐνες, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, πλούσιο σε ίνες και χαμηλό τους γλυκαιμικό δείκτη. Ευδοκιμεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και, συνήθως, η συγκομιδή της γίνεται πριν από το χειμώνα.

Δείτε επίσης: Πρωινό με Κινόα

Η κινόα έχει πλούσια περιεκτικότητα σε ελαϊκό οξύ και α-λινολεϊκό οξύ, το οποίο είναι εξαιρετικά επωφελές για την υγεία της καρδιάς. Όταν ψήνεται, τα καλά της λιπαρά, μένουν σταθερά και δεν οξειδώνονται, σε αντίθεση με άλλα λιπαρά. Αυτό συμβαίνει, σύμφωνα με τους ειδικούς, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικές ουσίες. Επίσης, περιέχει βιταμίνη Ε, φλαβονοειδή, καθώς και τις άλφα, βήτα και γάμμα μορφές των πολυφαινολών.

Δείτε επίσης: Κινόα: Πόσο ωφέλιμη είναι και πως να τη μαγειρέψετε.Συνταγές


Η κινόα, έχει βρεθεί πως είναι σημαντικά ευεργετική για τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Και όχι μόνο αυτό, καθώς μπορεί να ελέγξει και τις τιμές της αρτηριακής πίεσης λόγω της πλούσιας περιεκτικότητας σε μαγνήσιο. Παράλληλα, σε σύγκριση με το σιτάρι ή το ρύζι, μπορεί να παρέχει περισσότερο πληρότητα και κορεσμό.

Δείτε επίσης: Κινόα - Ένα τρόφιμο δώρο για την υγεία σας από τη Ν. Αμερική

Πώς να μαγειρέψετε την κινόα

Αφαιρέστε τους σπόρους με ένα λεπτό σουρωτήρι, προσθέστε ένα φλιτζάνι κινόα σε 2 φλιτζάνια νερό και βάλτε το μείγμα να βράσει. Σιγουρευτείτε ότι έχετε σκεπάσει την κατσαρόλα και αφήστε το να σιγοβράσει για 15 λεπτά. Έπειτα, σουρώνετε και πάλι τους σπόρους και βάζετε την κινόα ξανά σε μια κατσαρόλα για 15 λεπτά χωρίς θερμότητα.

Δείτε επίσης:
Μαϊντανός : Μυρωδικό με εξαιρετική θρεπτική αξία
Το σέλινο καταπολεμά την απώλεια μνήμης.
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


enallaktikidrasi.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου