Ποια ξερά φρούτα αξίζει να καταναλώνεις και οι θερμίδες τους                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Ποια ξερά φρούτα αξίζει να καταναλώνεις και οι θερμίδες τους

..

Ποια ξερά φρούτα αξίζει να καταναλώνεις και οι θερμίδες τους

Ξερά φρούτα ή αλλιώς αποξηραμένα φρούτα: Ποια να προτιμήσεις, πόσες θερμίδες και λιπαρά έχουν και πως να τα επιλέξεις σωστά.

Δεν έχουμε όλο το χρόνο τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε ζουμερά φρέσκα φρούτα. Ευτυχώς, τα αποξηραμένα καλύπτουν το κενό σε ποικιλία, θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά!

Δείτε επίσης: Τα πιο υγιεινά αποξηραμένα φρούτα


Μήλο

417 θερμίδες τα 100 γρ.
Μπορεί να έχει περισσότερες θερμίδες από τα υπόλοιπα ξερά φρούτα, γιατί χάνει μεγαλύτερο ποσοστό νερού κατά τη διαδικασία αποξήρανσης, όμως έχει μεγάλη συγκέντρωση καλίου και φυτικών ινών.

Δείτε επίσης: Τα σημαντικά οφέλη του μήλου στην υγεία μας.

Δαμάσκηνο

229 θερμίδες τα 100 γρ.
Είναι γνωστό για την ελαφρώς ηπακτική δράση του. Επιπλέον, το ξερό δαμάσκηνο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, β-καροτίνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β που χαρίζουν ενέργεια και ευεξία και σχεδόν 0 λιπαρά.

Δείτε επίσης: Η θρεπτική αξία των δαμάσκηνων

Σύκα

262 θερμίδες τα 100 γρ.
Το αποξηραμένο σύκο είναι πολύ πλούσιο σε ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο, ενώ έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες από όλα τα ξερά φρούτα. Επιπλέον, περιέχει αρκετό σίδηρο (μία μερίδα σου δίνει το 10% της συνιστώμενης ημερήσια πρόσληψης).

Δείτε επίσης: Αποξηραμένα σύκα: το υπερόπλο της υγείας


Σταφίδες άσπρες

80 θερμίδες τα 100 γρ.
Καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα και τη χοληστερίνη, ενισχύουν το ανοσοποιητικό και περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες, φυτικές ίνες, κάλιο, σελήνιο, βιταμίνη Α, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και σίδηρο.

Δείτε επίσης: Κορινθιακή σταφίδα: Μαύρη, ελληνική και πολύτιμη

Πριν τις φας, άφησέ τες για λίγη ώρα σε νερό όχι μόνο για να φουσκώσουν, αλλά και για να αποβληθούν κάποια από τα λιπαρά που προστίθενται κατά τη διαδικασία αποξήρανσής τους.
Προτίμησε να αγοράζεις τυποποιημένα –και όχι χύμα ξερά– φρούτα, καθώς πληρούν τις προδιαγραφές υγιεινής και σωστής συντήρησης. Και μην ξεχνάς να ελέγχεις την ημερομηνία λήξης: Μπορεί τα αποξηραμένα φρούτα να διατηρούνται για αρκετό καιρό, όμως είναι λιγότερο αφράτα και δεν έχουν έντονο άρωμα όταν είναι κοντά στη λήξη τους.

Δείτε επίσης:
Μαϊντανός : Μυρωδικό με εξαιρετική θρεπτική αξία
Το σέλινο καταπολεμά την απώλεια μνήμης.
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


shape.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας