7 απλές τροφές με εκπληκτικά οφέλη για την υγεία μας                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: 7 απλές τροφές με εκπληκτικά οφέλη για την υγεία μας

..

7 απλές τροφές με εκπληκτικά οφέλη για την υγεία μας

Ό,τι τρώτε επηρεάζει τον οργανισμό σας, με τον καλό ή τον κακό τρόπο. Γι’ αυτό και η διατροφή σας είναι τόσο σημαντική στην υγεία σας. Έχετε σίγουρα ακούσει για ακραίες δίαιτες, οι οποίες όμως κυρίως εστιάζουν στο τι δεν πρέπει να τρώμε.


Συγκεντρώσαμε μια σύντομη λίστα απλών τροφών, η οποία ταιριάζει απολύτως σε κάθε τύπο διατροφής ή δίαιτας που μπορεί να ακολουθείτε. Αυτές οι επτά τροφές μπορούν να προσφέρουν εκπληκτικά οφέλη στον οργανισμό σας.

Δείτε επίσης: Κινόα - Ένα τρόφιμο δώρο για την υγεία σας από τη Ν. Αμερική

Γκρέιπφρουτ

Οι άνθρωποι με διαβήτη τύπου 2 και αντοχή στην ινσουλίνη συχνά στρέφονται στην κατανάλωση γκρέιπφρουτ, επειδή τους βοηθά να χάσουν βάρος και να ισορροπήσουν τα επίπεδα ινσουλίνης. Επιπροσθέτως, το γκρέιπφρουτ διαθέτει πολλά ακόμα οφέλη, όπως το ότι λειτουργεί αντιοξειδωτικά και προστατεύει ενάντια στον καρκίνο και σε απλές ιώσεις. Αν δεν σας αρέσει η ξινή γεύση του, μπορείτε να το καταναλώσετε, στύβοντας το χυμό του μέσα σε smoothies ή ακόμα και σε σάλτσες.

Δείτε επίσης: Ο χυμός γκρέιπφρουτ μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου

Αμύγδαλα

Οι περισσότεροι ξηροί καρποί καταναλώνονται ως ένα υγιεινό σνακ λόγω της πρωτεΐνης που προσφέρουν, αλλά τα αμύγδαλα επίσης προσφέρουν κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνη Ε και ίνες. Αναζητήστε παστέλια με αμύγδαλα ή μπάρες δημητριακών που να περιέχουν και αμύγδαλα. Ακόμα καλύτερα καταναλώστε τα ωμά ως ένα νόστιμο και γρήγορο γεύμα. Μπορείτε ακόμα και να τα ψήσετε ή να τα προσθέσετε σε άλλα πιάτα.

Δείτε επίσης: Αμύγδαλα: νέα δεδομένα για την θερμιδική και θρεπτική τους αξία.

Δυναμωτικές σούπες με ζωμό κρέατος

Οι σούπες με ζωμό και κόκκαλα κρέατος (και όχι η έτοιμη εκδοχή σε σκόνη) γίνονται όλο και πιο διάσημες ανάμεσα στα άτομα που προσέχουν τη δίαιτα τους , λόγω της υψηλής διατροφικής τους αξίας. Προστατεύει τα κόκκαλα και τις αρθρώσεις σας λόγω του φυσικού κολλαγόνου και της ζελατίνης, επουλώνει και προστατεύει το πεπτικό σύστημα, αναζωογονεί το δέρμα, βελτιώνει τον ύπνο και πολύ σημαντικό, ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Μπορείτε να καταναλώνετε ειδικά τον χειμώνα δυναμωτικό ζωμό ακόμα και στη δουλειά ως ρόφημα, αλλά και να το χρησιμοποιείτε ως βάση σούπας, προσθέτοντας και λαχανικά.

Δείτε επίσης: Κρύες σούπες: Σας αρέσουν;

Λαχανίδα (kale)

Με όρους διατροφής, το kale είναι από καλύτερα πράσινα λαχανικά που μπορείτε να φάτε. Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και αποτελεί εξαιρετική πηγή σιδήρου, ασβεστίου και φυτικών ινών. Μπορείτε να το προσθέσετε σε σαλάτες ή να το ψήσετε στον ατμό, να το βράσετε ή ψήσετε. Ο πιο διαδεδομένος τρόπος κατανάλωσης του είναι απλός: κόβετε και προσθέτετε σε οποιαδήποτε σαλάτα ετοιμάζετε.

Δείτε επίσης: Σέσκουλα ή λαχανίδες, πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά κατάλληλα ακόμα για τον διαβήτη και την δυσκοιλιότητα

Αυγά

Περιέχονται έξι γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε αυγό, το οποίο έχει μόνο 70 θερμίδες. Συχνά κατηγοριοποιείται ως κορυφαία υπερτροφή, λόγω όλων των απαραίτητων για τον οργανισμό θρεπτικών στοιχείων που παρέχει. Το καλύτερο μέρος είναι ότι τα αυγά είναι σχετικά φθηνά και εύκολα να προστεθούν στη δίαιτα μας. Απλά βράστε τα για το πρωινό σας ή τηγανίστε τα ελαφρά και προσθέστε τα σε ένα σάντουιτς.

Δείτε επίσης: Ασπράδι αυγού - Ένα θαυματουργό φάρμακο για το κάψιμο


Σολομός

Το ψάρι θεωρείται γενικά υγιεινότερο από το μοσχάρι και το κοτόπουλο, αλλά ο σολομός βρίσκεται στην κορυφή αυτής της λίστας. Είναι καλός για την καρδιάς σας λόγω της υψηλής δόσης ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Η κατανάλωσή του, επίσης, βελτιώνει την όψη του δέρματός σας και τη λειτουργία των ματιών σας. Είναι εύκολη η προετοιμασία του απλά τηγανίζοντας ή ψήνοντας το στη σχάρα.

Δείτε επίσης: Σολομός Ο… Θεραπευτικός

Μήλα

Τα μήλα είναι από εκείνα τα φρούτα που καταφέρνουν να βρίσκονται σχεδόν πάντα στο καλάθι του μανάβικου ή του σούπερ μάρκετ, χωρίς συνειδητά να τα έχετε στη λίστα αγοράς σας. Και αυτό επειδή είναι σχετικά φθηνά, εύκολο σνακ, υγιεινά και νόστιμα. Ωστόσο, μπορεί να μην έχετε μέχρι τώρα συνειδητοποιήσει ότι και τα μήλα αποτελούν υπερτροφή. Είναι εξοπλισμένα με κουερσετίνη, ένα αντιβιοτικό, το οποίο προστατεύει τον οργανισμό μας από τον καρκίνο. Τα μήλα επίσης προστατεύουν από τη νόσο Alzheimer, Πάρκινσον, διαβήτη και άλλες εκφυλιστικές νόσους. Συνεπώς, ένα μήλο την ημέρα κάνει τον γιατρό πέρα, κυριολεκτικά. Αυτά τα οφέλη βρίσκονται και στα κόκκινα γλυκά μήλα, όπως και στο ξινόμηλα.

Δείτε επίσης: Τα σημαντικά οφέλη του μήλου στην υγεία μας.

Αν ενδιαφέρεστε για την υγεία σας, αρχίστε να προσθέτετε αυτές τις τροφές στη δίαιτά σας. Θα έχετε μεγαλύτερη ενέργεια και διάθεση. Να θυμάστε ότι αυτές οι τροφές αποτελούν πάντα την καλύτερη λύση σε σχέση με οτιδήποτε επεξεργασμένο κυκλοφορεί στην αγορά.

Δείτε επίσης:
Μαϊντανός : Μυρωδικό με εξαιρετική θρεπτική αξία
Το σέλινο καταπολεμά την απώλεια μνήμης.
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


enallaktikidrasi.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας