Πώς να ανακτήσετε τη δύναμή σας από εξαντλητικούς ανθρώπους και καταστάσεις                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Πώς να ανακτήσετε τη δύναμή σας από εξαντλητικούς ανθρώπους και καταστάσεις

..

Πώς να ανακτήσετε τη δύναμή σας από εξαντλητικούς ανθρώπους και καταστάσεις

Συμβαίνει σε όλους να ξεκινάμε τη μέρα μας με πολύ καλή διάθεση μέχρι να συμβεί κάτι απροειδοποίητα, όπως το να χάσουμε έναν πελάτη, να ξεσπάσει κάποιος καυγάς από έναν φίλο ή σύντροφο ή και να πάρουμε μια κακή κριτική από τον εργοδότη μας σχετικά με την τελευταία μας δουλειά.
Ασχέτως του τι ακριβώς είναι αυτό που το πυροδοτεί, κατακλυζόμαστε ξαφνικά από αρνητικές σκέψεις, και σε κάποιες περιπτώσεις, αναστατωνόμαστε τόσο που απομονωνόμαστε, κλεινόμαστε ή νιώθουμε καταθλιπτικά.


Συχνά λοιπόν επιτρέπουμε σε άλλα άτομα ή καταστάσεις να μας κάνουν να νιώσουμε αβοήθητοι, παραδίδοντας στην ουσία τη δύναμη μας και αφήνοντας σε εξωτερικούς παράγοντες τον έλεγχο των συναισθημάτων και της διάθεσης μας. Εδώ δίνουμε κάποια εργαλεία, με τη χρήση των οποίων μπορούμε να ανακτήσουμε τον έλεγχο, την ψυχική και συναισθηματική μας υγεία, όπως επίσης και να απαγορεύσουμε εκ των προτέρων σε οτιδήποτε και οποιονδήποτε να πάρει τον έλεγχο του εαυτού μας.

7 τρόποι για να πάρετε πίσω τη χαμένη σας δύναμη

1. Βιώστε τα συναισθήματά σας (και ύστερα απελευθερωθείτε από αυτά)

Είναι σημαντικό να επιτρέπετε στον εαυτό σας να νιώθει ολοκληρωτικά και να μεταβολίζει κάθε συναίσθημα που γεννάται. Άλλωστε, σε ό,τι αντιστέκεστε, επιμένει και αυτό αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό των συναισθημάτων. Όποια συναισθήματα αρνείστε ή απωθείτε, στο τέλος θα αναβλύσουν από μέσα σας με έναν πιθανώς αρκετά δραματικό και αναπάντεχο τρόπο. Επεξεργαστείτε το θυμό, τη λύπη ή την απογοήτευση που νιώθετε, γράφοντας, εκφράζοντας τα, εξασκώντας την απελευθέρωση τους ή μιλώντας ανοιχτά με έναν έμπιστο φίλο ή ειδικό.

Σημαντική συμβουλή; Αν αυτά που νιώθετε έχουν έντονο χαρακτήρα, προσπαθήστε να τα εκτονώσετε ή μετριάσετε μέσω έντονης άσκησης ή μιας αρκετά χαλαρωτικής γιόγκα πριν τελικά συγκεντρωθείτε στο να τα καταγράψετε ή να τα επικοινωνήσετε σε κάποιον.

2. Μην ξεχνάτε (παραμελείτε) τον διαλογισμό και τη σωματική άσκηση

Χρησιμοποιήστε τη γιόγκα, την άσκηση, τον διαλογισμό, την ενδοσκόπηση. Το κλειδί εδώ βρίσκεται στο να συνδεθείτε στο εδώ και τώρα και να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας ότι είστε ασφαλείς και προστατευμένοι από το σύμπαν. Ιδιαίτερα χρήσιμος θα φανεί ο διαλογισμός για 10 λεπτά τη μέρα και οι χαλαρωτικές αναπνοές.

3. Εξασκήστε την αποδοχή

Ο πόνος συχνά προέρχεται από την αντίσταση στην πραγματικότητα ή την άρνηση και αποφυγή της παρούσας στιγμής. Συνεπώς, αποδεχτείτε το πού στέκεστε τώρα στη ζωή σας και πού βρίσκεται το σώμα σας. Μπορείτε για παράδειγμα να χρησιμοποιήσετε διαβεβαιώσεις όπως «αποδέχομαι αυτή την κατάσταση ως έχει τώρα και απελευθερώνω όλη την αντίσταση μου». Αφήστε ή κρεμάστε αυτές τις διαβεβαιώσεις σε διάφορα σημεία του σπιτιού σας, ώστε να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας αυτό τον τρόπο αποδοχής.

4. Αναγνωρίστε ότι έχετε πάντα επιλογή

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι έχετε μια επιλογή σε αυτό που εσείς δημιουργείτε από αυτή τη στιγμή και ύστερα. Έχετε μια επιλογή στο πώς θα αντιδράσετε και είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να αναγνωρίσετε. Όπως επίσης, μπορείτε να επιλέξετε την οπτική από την οποία θα δείτε τα πράγματα, αισιόδοξα ή απαισιόδοξα.


5. Θέστε όρια για εσάς και τους άλλους

Θέστε τα όρια σε ό,τι κάνετε, συμπεριλαμβανομένου του σε ποιόν μιλάτε, τι ακριβώς συζητάτε και τι αφήνετε τον εαυτό σας να ακούσει. Χρειάζεται να αρνείστε σθεναρά κάποιες εμπειρίες, ώστε να έχετε ύστερα την ενέργεια να δέχεστε άλλες, πιο σημαντικές. Με αυτό τον τρόπο, θα προστατεύσετε εσάς και τα συναισθήματά σας. Αυτό δε σημαίνει άρνηση της πραγματικότητας, αλλά διαφύλαξη των προσωπικών συναισθηματικών ορίων. Όπως για παράδειγμα, όταν μετά από μια ιδιαίτερα αγχωτική διαδικασία εξετάσεων, επιλέγουμε να μην πλησιάζουμε άτομα που θα μας υπενθυμίσουν πιθανά λάθη ή παραλείψεις μας και θα μας ταράξουν χωρίς λόγο.

6. Κάντε προσωπική έρευνα

Αξιολογήστε τις επιλογές σας σε σχέση με το πώς μπορείτε να προχωρήσετε. Η γνώση είναι δύναμη! Μπορεί επίσης να είναι βοηθητικό να μοιραστείτε το ζήτημα σας με άτομα που έχουν βρεθεί στη θέση σας. Οπότε κάντε τα κατάλληλα τηλεφωνήματα, κάντε την διαδικτυακή σας έρευνα, γίνετε μέλος σε κάποιο σχετικό forum, επικοινωνήστε με έναν έμπιστο φίλο ή επαγγελματία και αναζητήστε λύσεις. Συχνά όταν δέχεστε τη βοήθεια των άλλων, βλέπετε ότι υπάρχουν περισσότερες επιλογές απ’ ότι πιστεύατε νωρίτερα ότι υπήρχαν. Και μόνο η κατάσταση του να γνωρίζουμε τις διαθέσιμες επιλογές μας, μπορεί να έχει ένα εμφανώς θετικό αποτέλεσμα στον τρόπο σκέψης μας.

7. Κάντε ένα σχέδιο

Και τώρα το διασκεδαστικό μέρος: πάρτε τη λίστα σας όλων των διαθέσιμων επιλογών και ξεκινήστε να τις αναλύετε. Κυκλώστε εκείνες που σας κάνουν να νιώθετε καλύτερα στην καρδιά και στο μυαλό σας. Αφού περιορίσετε πια τις επιλογές σας, ενδυναμωθείτε και προχωρήστε προς το σχέδιο. Δημιουργήστε μια βήμα προς βήμα λίστα ή οδηγό για τον εαυτό σας. Αλλά το βήμα-κλειδί είναι να την καταγράψετε και όχι απλά να τη σκεφτείτε αφηρημένα. Το σχέδιο σας θα είναι αυστηρώς προσωπικό σε εσάς και στο ζήτημα σας.

Τώρα είναι στο χέρι σας να το κάνετε πράξη

Επιλέξτε μια κατάσταση στη ζωή σας που σας έχει προβληματίσει ή αναστατώσει πρόσφατα και αποφασίστε να μεταφέρετε τον εαυτό σας σε ένα μέρος γεμάτο ενδυνάμωση. Ανατρέξτε στα παραπάνω βήματα και ανακτήστε τη δύναμη σας!

Στην ενότητα μας "Αυτογνωσία" μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα γύρω απο το θέμα αυτό!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


enallaktikidrasi.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου