Πρωινό με αβγό: τρεις ιδέες για να το απολαμβάνεις κάθε μέρα με διαφορετικό αλλά πάντα υγιεινό τρόπο.                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Πρωινό με αβγό: τρεις ιδέες για να το απολαμβάνεις κάθε μέρα με διαφορετικό αλλά πάντα υγιεινό τρόπο.

..

Πρωινό με αβγό: τρεις ιδέες για να το απολαμβάνεις κάθε μέρα με διαφορετικό αλλά πάντα υγιεινό τρόπο.

Γράφει: Κατερίνα Ευθυμιοπούλου

Πρωινό με αβγό; Δοκίμασέ το σήμερα κιόλας και θα εκπλαγείς από το πόσο χορτάτη θα νιώσεις.



Άλλωστε, σε μελέτη, το 80% όσων έχασαν βάρος και το διατήρησαν ανέφεραν ότι έτρωγαν κάθε μέρα πρωινό).

Μπορείς να τα πάρεις μαζί σου, έχουν όσες θερμίδες χρειάζεται, ενώ, χάρη στη γεμάτη γεύση τους, είναι χορταστικά.

Εάν σου αρέσει η μαγειρική, αλλά αποκλείεις την ιδέα να φας οτιδήποτε κατεργασμένο τότε δοκίμασε ένα από τα τρία πιάτα με αβγό:


  • *Σάντουιτς με αβγά ποσέ και πέστο Άλειψε 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με 2 κουταλάκια του γλυκού πέστο βασιλικού. Βάλε ανάμεσα 3 φέτες ντομάτα και 1 αβγό ποσέ. Σέρβιρε με 225 ml φρέσκο χυμό πορτοκαλιού. Θερμίδες 433
  • Εάν δεν έχεις χρόνο για να καθίσεις να φας –πιθανόν δεν έχεις ούτε για να μαγειρέψεις–, τότε προτίμησε αυτό:
  • *Σάντουιτς με ασπράδι αβγού και μπέικον γαλοπούλας με χαμηλά λιπαρά, 1 μεγάλο άπαχο καφέ latte και 1 κουταλάκι του γλυκού ακατέργαστη ζάχαρη. Θερμίδες 460
  • Εάν θέλεις να τρως πλούσια και να μη στερείσαι το γλυκό, τότε δοκίμασε αυτό:
  • *Τάκος με αβγά Ζέστανε 2 τορτίγιες και γέμισε την καθεμία με 1 αβγό ομελέτα, 2 κουταλάκια του γλυκού τριμμένο άπαχο τυρί, 2 κουταλάκια του γλυκού σάλτσα και 2 λεπτές φέτες αβοκάντο. Θερμίδες 477.

Δείτε επίσης:
Γαρίφαλο, το διεγερτικό και αντισηπτικό!
Το λευκό ξύδι κάνει τα ρούχα πεντακάθαρα!
Φτιάξε κρέμα σώματος με λεβάντα!
Λάδι λεμονιού για την κυτταρίτιδα
Ενυδάτωση από λάδι καρύδας με άρωμα βανίλιας

Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" μπορείτε να βρείτε και άλλες φυσικές λύσεις που σας ενδιαφέρουν!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


shape.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας