Τρως Λιναρόσπορο;                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Τρως Λιναρόσπορο;

..

Τρως Λιναρόσπορο;

5 + 1 θρεπτικά οφέλη που μας έκαναν να τον τρώμε συνέχεια (να πώς θα τον βάλεις σε συνταγές)



1. Κάνει πιο γερή την καρδιά σου

Το λάδι του λιναρόσπορου, το λεγόμενο Λινέλαιο μειώνει την αυξημένη πίεση του αίματος σε άτομα που έχουν υπέρταση λόγω της παρουσία μιας ουσίας παρόμοιας με την Προσταγλανδίνη Ε1.

2. Βοηθός του πεπτικού σου συστήματος

Είναι το πιο ανώδυνο υπακτικό και θεραπευτικό προϊόν για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, καθώς και για τον βλεννογόνο του στομάχου. Μελέτες σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας έδειξαν ότι η κατανάλωση λιναρόσπορου βοηθά στην αύξηση της συχνότητας των κινήσεων του εντέρου.

3. Κατά του καρκίνου

Μελέτες έχουν δείξει ότι ο λιναρόσπορος κατέχει σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση του καρκίνου, ιδιαίτερα του παχέος εντέρου και του μαστού. Το όφελος βασίζεται στην υψηλή περιεκτικότητά του σε λιγνάνες, οι οποίες πιστεύεται ότι εμποδίζουν την ανάπτυξη όγκων. Επιπλέον, καταπολεμά τη χρόνια φλεγμονή και το χρόνιο οξειδωτικό στρες τα οποία αποτελούν παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη καρκίνου.

4. Σε βοηθά να χάσεις βάρος

Ο λιναρόσπορος διαστέλλεται όταν προσλαμβάνεται, κάνοντάς σε να αισθάνεσαι χορτάτη. Έτσι καταναλώνοντας λιναρόσπορο 30 λεπτά πριν από το γεύμα σου μπορείς πιο εύκολα να ελέγξεις την όρεξή σου.

5. Ιδανικός για τους διαβητικούς

Είναι μια τροφή με μικρή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και αποτελεί εξαιρετική επιλογή για τους διαβητικούς και όσους πρέπει να περιορίσουν την ποσότητα των σακχάρων στη διατροφή τους. Ο λιναρόσπορος είναι ένα τρόφιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη και νάτριο και αποτελεί καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων και κυρίως α-λινολεϊκό οξύ (ALA), μαγνησίου, φωσφόρου, χαλκού, μαγγανίου, φυτικών ινών και βιταμίνης Β6.


6. Συμβάλλει στην ομορφιά σου

Η αντιφλεγμονώδης δράση του λιναρόσπορου, έχει αποτελέσματα και στην υγεία της επιδερμίδας, ενώ συμβάλει και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, το λινέλαιο βοηθάει στα θαμπά και ξηρά μαλλιά καθώς και στην επούλωση πληγών και εκζεμάτων. Παράλληλα, η περιεκτικότητα του σε άλφα – λινολεϊκό οξύ και λιγνάνες έχει δείξει μια ευεργετική επίδραση στα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος και την ανοσολογική απόκριση.

Πως να τον εντάξεις στη διατροφή σου

Πρόσθεσε 1-2 κουταλιές της σούπας ολόκληρους ή φρεσκοαλεσμένους λιναρόσπορους στα δημητριακά ή στο μούσλι που βάζεις στο γάλα ή στο γιαούρτι σου.
Πρόσθεσε λιναρόσπορο κατά την παρασκευή ψωμιού ή μπισκότων ή ακόμα και μέσα στις σαλάτες σου.

Προσοχή! Ένταξέ τον σταδιακά στη διατροφή σου, ξεκινώντας από 1 κουταλιά της σούπας την ημέρα με επαρκή κατανάλωση νερού για αποφυγή γαστρεντερικών διαταραχών.


Δείτε επίσης:
Κάντε το τεστ: Μήπως έχετε έλλειψη μαγνησίου; Μάθετε και τα τρόφιμα που τρώμε, μας «κλέβουν» μαγνήσιο!
10 τροφές που μας αδυνατίζουν και δεν το ξέραμε
Γρίπη; 6 καθημερινά tips για να την αποφύγετε
Ενυδάτωση από λάδι καρύδας με άρωμα βανίλιας
Φτιάξτε γαλα από αμύγδαλα

Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" μπορείτε να βρείτε και άλλες φυσικές λύσεις που σας ενδιαφέρουν!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


shape.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας