Οδηγίες για τη διατήρηση της βιταμίνης C στα τρόφιμα κατά την επεξεργασία τους                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Οδηγίες για τη διατήρηση της βιταμίνης C στα τρόφιμα κατά την επεξεργασία τους

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Οδηγίες για τη διατήρηση της βιταμίνης C στα τρόφιμα κατά την επεξεργασία τους

Συγγραφέας Σάββας Τσανασίδης

Η βιταμίνη C είναι από τις ΛΙΓΟΤΕΡΟ σταθερές βιταμίνες κατά την επεξεργασία των φρούτων και λαχανικών μας, καθώς μπορεί να οξειδωθεί άμεσα απο το ατμοσφαιρικό οξυγόνο, ενώ επίσης διαλύεται πολύ εύκολα στο νερό με το οποίο είτε πλένουμε, είτε μαγειρεύουμε τα λαχανικά!



– Προτιμούμε να καταναλώνουμε άμεσα τα φρούτα και λαχανικά που αγοράζουμε. Σε άλλη περίπτωση διατηρούμε τα τρόφιμά μας σε ψυχρό και υγρό περιβάλλον (ψυγείο ή αποθήκη).

– Προσπαθούμε να μην κόβουμε πολύ τα λαχανικά ή φρούτα μας καθώς η βιταμίνη C οξειδώνεται πιο γρήγορα έτσι

– Μην πλένουμε για πολύ ώρα και ιδιαίτερα σε ζεστό νερό, καθώς ως υδατοδιαλυτή η βιταμίνη θα περάσει εύκολα στο νερό πλύσης

– Να μην χρησιμοποιούμε χάλκινα σκεύη για αποθήκευση τροφίμων. Τα υπολείμματα χαλκού αποτελούν καταλύτες οξείδωσης της βιταμίνης αυτής.

– Η βιταμίνη C είναι ανθεκτική σε όξινο περιβάλλον. Το λεμόνι ή ξύδι που προσθέτουμε στη σαλάτα βοηθά μερικώς στη διατήρηση της σταθερότητας της βιταμίνης.

– Πολλές έρευνες συνοψίζουν ότι ο καλύτερος τρόπος προετοιμασίας των λαχανικών είναι το μαγείρεμα στον ατμό, καθώς έτσι παρουσιαζονται οι μικρότερες απώλειες σε θρεπτικά συστατικά. Ο χρόνος θα πρέπει να είναι πάντα λιγότερος απο 10 λεπτά και τα λαχανικά δε πρέπει να έρχονται σε επαφή με το νερό που βράζει.

Δείτε επίσης:
Μαϊντανός : Μυρωδικό με εξαιρετική θρεπτική αξία
Το σέλινο καταπολεμά την απώλεια μνήμης.
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


enallaktikidrasi.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.