Το marketing της τρέλας: Η ανεξέλεγκτη χορήγηση ψυχοτρόπων φαρμάκων                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Το marketing της τρέλας: Η ανεξέλεγκτη χορήγηση ψυχοτρόπων φαρμάκων

..

Το marketing της τρέλας: Η ανεξέλεγκτη χορήγηση ψυχοτρόπων φαρμάκων

Αποκαλυπτικά βίντεο και στοιχεία αποδεικνύουν το κερδοσκοπικό παιχνίδι απόλυτης χειραγώγησης της συμπεριφοράς και της υγείας των ανθρώπων μέσω της ανεξέλεγκτης χορήγησης ψυχοτρόπων φαρμάκων.



Πρώτο βήμα: Η αλόγιστη και ακατάλληλη συνταγογράφηση υπό τη πρόφαση της διαγνωσμένης ψυχικής νόσου, δίχως ο «ασθενής» να εισάγεται σε ειδικό πρόγραμμα συμβουλευτικής και ψυχοθεραπευτικής προσέγγισης – Σύμφωνα με άρθρο του Brendan L. Smith που δημοσιεύτηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Αμερικανικής Ένωσης Ψυχολόγων η η ακατάλληλη συνταγογράφηση είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο που επηρεάζει εντονότατα τους Αμερικανούς ασθενείς. Πολλά από τα ψυχοτρόπα ενδέχεται να μην βοηθούν καθόλου στη θεραπεία της ψυχικής πάθησης ενώ βάσει μελέτης του έτους 2011 από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των Η.Π.Α πάρα πολλοί ασθενείς λαμβάνουν θεραπεία μέσω φαρμακευτικών ουσιών δίχως να έχει προηγηθεί προηγουμένως αξιολόγηση από ψυχίατρο.. Καθηγητές ψυχολογίας τονίζουν ιδιαίτερα τον «ρόλο» των αντικαταθλιπτικών φαρμάκων – πολύ συχνά λειτουργούν ως «υποκατάστατα» φαρμάκου (placebos) δίχως καμία ουσιαστική θεραπευτική λειτουργία – με μόνο ρόλο την ψευδή αίσθηση βελτίωσης των συμπτωμάτων μέσω της αυθυποβολής. Ο Steven Hollon, επί παραδείγματι, τονίζει ότι εάν τα άτομα γνώριζαν περισσότερα πράγματα θα απέφευγαν οπωσδήποτε τη φαρμακευτική θεραπεία και θα οδηγούνταν προς ψυχοκοινωνικές προσεγγίσεις και συμβουλευτικές ψυχοθεραπείες.

Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2008 από το επιστημονικό περιοδικό Journal of Epidemiology βρέθηκε ότι μόνο για τη περίοδο μεταξύ 1992-2001 σε δείγμα παιδιών και εφήβων που ήταν συμβεβλημένα με γενικό ιατρό στο Ηνωμένο Βασίλειο, χορηγήθηκαν περίπου 143.079 συνταγές σε 34.398 παιδιά και εφήβους με μέση ηλικία χορήγησης της πρώτης συνταγής τα 12,6 έτη!!!
Η επιχείρηση του μάρκετινγκ της τρέλας ξεκινά, λοιπόν, από τη παιδική ηλικία: Τι αναφέρει όμως κορυφαίος ερευνητής του Χάρβαρντ για τις ψυχικές ασθένεις των παιδιών; Μα, φυσικά, ότι είναι μία «εφεύρεση» των φαρμακευτικών εταιριών. Σε συνέντευξη του Τζερόμ Κάγκαν που βρήκε το pentapostagma.gr έπειτα από διαδικτυακή έρευνα οι

δηλώσεις είναι χαρακτηριστικές: οι ασαφείς διαγνωστικές πρακτικές είναι αυτές που κατασκευάζουν την έννοια της ψυχικής ασθένειας των παιδιών με υπερβολικά ιατρικοποιημένους όρους όπως Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας ή διαταραχές άγχους στους εφήβους, που σύμφωνα με τον καθηγητή Κάγκαν εμπίπτουν στη φυσιολογική πορεία της ηλικιακής φάσης των ατόμων.

Από τη στιγμή που το αντικαταθλιπτικό Prozac εισήχθη στην αγορά υγείας της Αμερικής, η χρήση του τετραπλασιάστηκε με τον ισχυρισμό ότι έχει λιγότερες παρενέργειες ενώ η συνταγογράφηση γινόταν κυρίως από ιατρούς πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας που δεν διαθέτουν την απαραίτητη εκπαίδευση σε θέματα ψυχικής υγείας…

Ποιός είναι ο σκοπός όμως της αλόγιστης χορήγησης ψυχοτρόπων φαρμάκων; Γιατί προσπαθούν να οικοδομήσουν μία άρρωστη και παθητική κοινωνία;
Ποιά τα αποτελέσματα στην ανθρώπινη υπόσταση και λειτουργία; – Δείτε τα παρακάτω αποκαλυπτικά τρία βίντεο







Τα συμπεράσματα δικά σας….

Στην ενότητα μας "Πειράματα" μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα γύρω το θέμα!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


pentapostagma.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας