Τόνωσε τον μεταβολισμό σου και χάσε βάρος ευκολότερα                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Τόνωσε τον μεταβολισμό σου και χάσε βάρος ευκολότερα

..

Τόνωσε τον μεταβολισμό σου και χάσε βάρος ευκολότερα

Επιμέλεια ο Κάζης Αβραάμ, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, M.Sc στην Κλινική Διατροφή

Υπάρχουν πολλές παρανοήσεις για το κάψιμο των θερμίδων.



Μύθος: Οι λεπτοί άνθρωποι έχουν γρηγορότερο μεταβολισμό
Στην πραγματικότητα, ένας πιο βαρύς άνθρωπος χρησιμοποιεί περισσότερες θερμίδες από κάποιον αδύνατο εξαιτίας της μεγαλύτερης προσπάθειας που καταβάλει για να μετακινήσει τα περισσότερα κιλά του.

Μύθος: Η αεροβική είναι ο καλύτερος τρόπος να ανεβάσεις τον ρυθμό του μεταβολισμού σου
Αν και 30 λεπτά τρέξιμο θα κάψουν περισσότερες θερμίδες απ' ότι 30 λεπτά ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης, αυτές είναι που κρατούν ανεβασμένο τον μεταβολισμό σου για περισσότερο χρόνο. Οι έρευνες δείχνουν ότι όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχεις, τόσο υψηλότερος θα είναι και ο ρυθμός του μεταβολισμού σου – θα καις περισσότερες θερμίδες ακόμα κι αν δεν κάνεις τίποτα.

Μύθος: Όσο μεγαλώνεις σε ηλικία παίρνεις και κιλά
Αν και είναι αλήθεια ότι ο μεταβολισμός σου πέφτει όσο μεγαλώνεις, η αλλαγή είναι μικρή – περίπου 4% ανά δεκαετία αν γυμνάζεσαι. Ο κύριος λόγος που οι γυναίκες παίρνουν βάρος καθώς μεγαλώνουν είναι ότι γίνονται λιγότερο ενεργητικές και χάνουν μυϊκή μάζα.


3 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΒΑΡΟΣ


1 Έχεις έλλειψη σελήνιου και βιταμίνης D
Οι έρευνες έχουν δείξει ότι μια διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε ένα από αυτά τα θρεπτικά στοιχεία μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του θυροειδή σου να παράγει ορμόνες που ρυθμίζουν τον μεταβολισμό. Μπορείς να λαμβάνεις τη συνιστώμενη δόση των 55 μικρογραμμαρίων σελήνιου την ημέρα από τροφές όπως ο τόνος, η γαλοπούλα και το τυρί κότατζ. Χρειάζεσαι καθημερινά μια δόση 400 IU βιταμίνης D, την οποία μπορείς να λάβεις από ενισχυμένο γάλα με χαμηλά λιπαρά και σολομό.

2 Αποφεύγεις το ψωμί, τα ζυμαρικά και το ρύζι
“Χρειάζεται υδατάνθρακες για ενέργεια”, λέει η Lakatos. Αν είσαι κουρασμένη, δεν θα πας για περίπατο ή άσκηση ούτε θα κάνεις κάποια άλλη δραστηριότητα που θα σε βοηθήσει αν κάψεις θερμίδες.

3 Έχεις εκτεθεί σε παρασιτοκτόνα
Καναδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που είχαν στον οργανισμό τους τη μεγαλύτερη ποσότητα οργανοχλώριων (χημικές ουσίες που περιέχονται στα εντομοκτόνα) έκαιγαν λίπος πιο αργά από όσους είχαν στο αίμα τους μικρότερη ποσότητα. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι τα χημικά αυτά ίσως επηρεάζουν τη λειτουργία του θυροειδή. Για να μειώσεις τον κίνδυνο, προτίμησε οργανικά προϊόντα.

Επιμέλεια ο Κάζης Αβραάμ, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, M.Sc στην Κλινική Διατροφή

Δείτε επίσης:
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας
Ξηροί καρποί, καρποί ζωής…
Ιατροσόφιον !
Η χρήση της αλόη βέρα σε τρόφιμα και ποτά.
Ρίξτε την πίεση χωρίς φάρμακα

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


swsti-diatrofi.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου