Συχνοί μύθοι γύρω από τη Διατροφή!                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Συχνοί μύθοι γύρω από τη Διατροφή!

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Συχνοί μύθοι γύρω από τη Διατροφή!

Γραφεί η Κουλαπή Λίτσα, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Οι μύθοι που αφορούν τη Διατροφή είναι πάρα πολλοί. Και ο λόγος είναι πολύ απλός: «Η διατροφή αφορά όλους μας, αφού λανθασμένες διατροφικές επιλογές επηρεάζουν τη υγεία και την εξωτερική μας εμφάνιση».



Μερικοί από τους μύθους αυτούς είναι:

Η μαργαρίνη περιέχει λιγότερα λιπαρά από το βούτυρο: Η μαργαρίνη και το βούτυρο περιέχουν περίπου τη ίδια ποσότητα λιπαρών. Η διαφορά μεταξύ τους είναι στο είδος των λιπαρών που περιέχουν.

Τα light προϊόντα δεν παχαίνουν: Τα light τρόφιμα δε σημαίνει πως δεν έχουν θερμίδες. Τόσο τα light τρόφιμα όσο και τα τρόφιμα με μειωμένα λιπαρά και ζάχαρη έχουν θερμίδες, αλλά λιγότερες από τα αντίστοιχα πλήρη τρόφιμα. Γι΄ αυτό, αν καταναλωθούν σε μεγάλη ποσότητα θα οδηγήσουν σε αύξηση του βάρους.

Ο συνδυασμός των τροφίμων παχαίνει, π.χ. ο συνδυασμός κρέας με πατάτες, ρύζι, μακαρόνια: Ο συνδυασμός των τροφών στο ίδιο γεύμα δεν παχαίνει (δεν έχει διαφορά αν φάμε μόνο κρέας, ή μόνο πατάτες ή κρέας και πατάτες μαζί). Σημασία έχει οι συνολικές θερμίδες που παίρνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας (είτε προέρχονται από άμυλο είτε από πρωτεΐνη) να μην είναι περισσότερες από αυτές που χρειαζόμαστε.

Το μαύρο ψωμί παχαίνει λιγότερο από το άσπρο: Το μαύρο και το άσπρο ψωμί έχουν τις ίδιες θερμίδες, ωστόσο το μαύρο είναι πάντα καλύτερη επιλογή αφού είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και προκαλεί ευκολότερα αίσθημα κορεσμού.


Το γκρέιπφρουτ, το λεμόνι, ο ανανάς, το μηλόξυδο κ.α. διαλύουν τα λίπη: Δεν υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση ότι κάποια τρόφιμα μπορεί να καίνε τα λίπη, να αδυνατίζουν, να αυξάνουν το μεταβολισμό και τις καύσεις του οργανισμού.

Τα σπορέλαια παχαίνουν λιγότερο από το ελαιόλαδο: Τα σπορέλαια έχουν ακριβώς τις ίδιες θερμίδες με το ελαιόλαδο. Έχουν όμως, πιο ελαφριά γεύση από το ελαιόλαδο, γι΄ αυτό και επιτρέπετε να αναγράφουν στην ετικέτα τους τη λέξη light, το οποία δεν αναφαίρετε στη ενέργεια που περιέχουν.

Τα θαλασσινά και το αβγό αυξάνουν τη χοληστερίνη: Αν και στην πραγματικότητα τα τρόφιμα αυτά είναι πλούσια σε χοληστερόλη, η χοληστερόλη από τη διατροφή δεν φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά τη χοληστερόλη στο αίμα.

Η ζάχαρη απαγορεύεται σε μια δίαιτα αδυνατίσματος: Δεν υπάρχουν τρόφιμα που να απαγορεύονται σε μία δίαιτα αδυνατίσματος. Τα πάντα επιτρέπονται αρκεί να είναι σωστά προσαρμοσμένα στο καθημερινό μας διαιτολόγιό.

Το λίπος κάνει κακό στη υγεία: Ο ανθρώπινος οργανισμός πρέπει να έχει κάποια ποσότητα λίπους για να λειτουργεί φυσιολογικά. Μικρότερη ή μεγαλύτερη συγκέντρωση λίπους στον οργανισμό οδηγεί σε προβλήματα υγείας.

50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας
Ξηροί καρποί, καρποί ζωής…
Ιατροσόφιον !
Η χρήση της αλόη βέρα σε τρόφιμα και ποτά.
Ρίξτε την πίεση χωρίς φάρμακα

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


swsti-diatrofi.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.