Διαβήτης και Διατροφή                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Διαβήτης και Διατροφή

..

Διαβήτης και Διατροφή

Ο Διαβήτης δημιουργείται όταν η ινσουλίνη που παράγει ο οργανισμός μας
δεν είναι αρκετή (πρόβλημα στο πάγκρεας) ή δεν είναι ικανή να ξεκλειδώσει
τους υποδοχείς των κυττάρων και να βάλει το σάκχαρο μέσα σε αυτά
(αντίσταση στην ινσουλίνη).


Έτσι το σάκχαρο συγκεντρώνεται στο αίμα και φράζει τα αιμοφόρα αγγεία, με αποτέλεσμα
να μην τρέφονται σωστά τα όργανα ή τα μέλη του σώματος και να καταστρέφονται.
(καρδιά, μάτια, νεφρά, δάκτυλα ποδιών-χεριών)
Το στρες και τα αρνητικά συναισθήματα (θυμός, αγωνία, ένταση κτλ.)
προκαλούν έκκριση αδρεναλίνης και κορτιζόλης.
Το χρόνιο στρές δημιουργεί αντίσταση ινσουλίνης με αποτέλεσμα το σακχαρο
να μην απορροφάται απο τα κύταρα μας και να κυκλοφορει στο αίμα.
ΟΤΑΝ ΤΡΩΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ
ΤΟΤΕ ΕΚΚΡΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗ
Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων υδατανθράκων χωρις καποια αναλογια με πρωτεινη
προκαλει δυσλειτουργια στον μεταβολισμο μας και υπερεκκριση ινσουλινης.
Η σωστή αναλογία ειναι 1 μερος πρωτείνης προς 3 μερη υδατανθρακες, σε μικρά συχνά γεύματα.
Η αναλογία πρεπει να καθοριζεται με βάση το γλυκαιμικό φορτίο καθε υδατάνθρακα (απο τους πίνακες).
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΡΟΦΩΝ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΓΛΥΚΑΙΜΙΚΟ ΔΕΙΚΤΗ
Υδατάνθρακες με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη στη σύγχρονη διατροφή είναι κατά κανόνα οι
επεξεργασμένοι φυσικοί υδατάνθρακες (μακαρόνια, αποφλειωμένο ρύζι, ψωμί απο
λευκό αλεύρι, σνακς, αναψυκτικά, λευκή ζάχαρη κτλ.)
Ολα αυτα απορροφωνται πολυ γρηγορα απο το λεπτο έντερο εκτοξευοντας βίαια
την παραγωγη ινσουλίνης σε πολυ υψηλά επίπεδα.
Η διατροφή με πολλούς υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη, το χρόνιο στρες,
τα αρνητικα συναισθήματα, τα λιγα αλλα τεράστια γεύματα, η έλλειψη οποιασδήποτε άσκησης,
η αποφυγή φρέσκων λαχανικών στην διατροφή μας, η παχυσαρκία, το κάπνισμα,
δημιουργούν μια συνεχή πίεση στο σύστημα αφομοίωσης της τροφής του οργανισμού μας.
Εμείς λοιπον αυτο που εχουμε να κανουμε ειναι να ελαφρυνουμε αυτη την πιεση ωστε να
του δωσουμε τη δυνατοτητα να αυτοεπιδιορθώνεται και να παραμενει υγιές.
ΜΙΚΡΑ - ΣΥΧΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
Τουλάχιστον πέντε γεύματα την ημέρα.
Αυτα μπορούν να κατανεμηθούν ως εξης:
Πρωινο - Μεσημεριανό - Βραδυνό και δυο πιο μικρα ενδιάμεσα (σνακ)
Παραδειγμα: Πρωινό 08:00 - Σνακ 12:00 Μεσημεριανό 14:00 - Σνακ 18:00Βραδυνο 21:00
ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ - ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΑ
Αρκεί ενα μόνο γεύμα με σωστη αναλογία πρωτείνης - υδατάνθρακα για να επαναφερει
σε ισορροπία το σακχαρο στο αίμα.
Η αναλογια αυτη ειναι 1 προς 3 λαμβάνοντας υπ οψιν
το γλυκαιμικο φορτιο καθε υδατάνθρακα απο τους ειδικους πινακες.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ "ΚΑΛΟΥΣ" ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ
Καλοί υδατάνθρακες ειναι τα φρέσκα λαχανικά
(ντομάτα, μαρούλι λάχανο, πιπεριά, κουνουπίδι, μπρόκολο, αρακάς)
και τα φρουτα (μηλο, αχλαδι,καρπουζι, φραουλες κτλ)
Κακοί υδατάνθρακες ειναι τα καθε λογης υπερεπεξεργασμενα
τροφιμα (μακαρονια, ψωμι, προτηγανισμενες πατατες, τσιπς κτλ)
καθώς και αυτα στην φυσικη τους μορφη τα οποια εχουν πολυ υψηλο γλυκαιμικο φορτιο
και πρεπει να καταναλωνονται με μετρο (πατατες, αναποφλοίωτο ρύζι, καρότα, καλαμπόκι κτλ)
Εχει σημασία αν καταναλωνονται ωμα ή μαγειρεμένα διότι με το μαγείρεμα αυξάνεται
το γλυκαιμικό φορτίο.
Τα ωμα λαχανικα εκτός απο τη ρύθμιση του σάκχαρου, με τις ινες που περιέχουν
καθυστερουν και την εισοδο του στο αιμα.
Η ΑΣΚΗΣΗ
Η πιο απλή άσκηση ειναι τό περπάτημα.Ανάλογα με τήν διάθεση και την δυνατότητα
ακόμα και δέκα λεπτά περπάτημα τήν ημέρα έχουν πολλαπλα οφέλη.
Το λεμφικό σύστημα, το σύστημα δηλαδή πού απομακρύνει τις τοξίνες και τά δηλητήρια από
τόν οργανισμό μας δεν εχει δικη του αντλία οπως το φλεβικό την καρδιά.
Αντ αυτου η αντλία του λεμφικού συστήματος ειναι οι πατούσες μας.
Περπάτημα λοιπον οσο μπορουμε περισσοτερο
ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΡΕΣ
Το ανθρώπινο σώμα ειναι μία ολότητα. Τίποτα δεν λειτουργεί ξέχωρα και από μόνο του.
Τα πάντα συνδέονται και επικοινωνούν μεταξύ τους με αφάνταστη πολυπλοκότητα
απο το μικρο κύταρο μεχρι τις έδρες των συναισθημάτων στόν εγκέφαλο.
Ετσι λοιπόν η φροντίδα στην διατροφή μας θα απαλύνει το στρές δίνοντας μας την
δυνατότητα να σκεφτούμε πιό καθαρά τά προβλήματα μας και να τα αντιμετωπίσουμε
καλύτερα. Το στρες θα υποχωρησει κοκ
ΩΜΕΓΑ 3 ΛΙΠΑΡΑ ΟΞΕΑ

Υπάρχουν 3 είδη ωμέγα 3 λιπαρών οξέων.
Το δεκαεξανοικο οξυ(DHA), το εικοσαπεντανοικο οξυ(EPA)και το λινολεικο οξυ (ALA).
Τα Ω3 λιπαρα οξεα δεν παραγονται απο τον οργανισμο μας, και για αυτο πρεπει να προστιθενται
στην διατροφη μας.
Κυρια πηγη ειναι τα λιπαρά ψάρια οπως το σκουμπρί, ο σολωμός, η ρέγγα, ο τόννος, οι σαρδέλλες.
Από τά ψάρια παράγεται το ιχθυέλαιο το οποίο περιέχει σε μεγάλα ποσοστά τα Ω3 λιπαρα οξέα.
Απο το ιχθυέλαιο με μοριακη απόσταξη παράγεται το μοριακά απεσταγμένο ιχθυέλαιο το οποίο είναι
απαλλαγμένο απο βαριά μέταλλα, τοξικά απόβλητα και αλλες αχρηστες και επιβλαβείς ουσίες.
Εκτός από την συμβολή τους στην καλή λειτουργια τής καρδιας βοηθουν στην καλυτερη
ρύθμιση τής γλυκόζης του αιματος καί στήν μείωση της αντίστασης των κυτάρων στην δράση
της ινσουλίνης.
Μειωνουν αμεσα τα τριγλυκερίδια και τήν χοληστερόλη καθως και τήν αρτηριακή πίεση
προβληματα που εχουν ολοι οι διαβητικοι. Προστατευουν τα μάτια και γενικα την οραση
των διαβητικων.
Τέλος ειναι ασφαλή στην χρήση τους καθώς δεν επιβαρύνουν την δράση της ινσουλίνης.
Lactium
Το Lactium είναι μια φυσικη πρωτείνη που περιέχεται στο αγελαδινό γάλα.
Στήν ανακάλυψη της οδήγησε η παρατήρηση οτι τα μωρα ηρεμούν μετά το θηλασμό.
Εχει αποδειχθεί κλινικά η αποτελεσματικότητα του στη μείωση του στρες, στην εξομαλυνση
των διαταραχών του ύπνου, στη βελτίωση της διάθεσης και της libido.
Η ληψη του είναι ασφαλής γιατι δεν εχει τοξικότητα ειναι υποαλλεργικό και δέν
παρουσιαζει καμμιά παρενέργεια.

Δείτε επίσης:
Τελικά τι συμβαίνει με το σπανάκι; έχει ή δεν έχει σίδηρο;
Οι φυτικές ίνες καταπολεμούν το έφραγμα.
Τρία «θαυματουργά γιατροσόφια» από μέλι
Τα όπλα της φύσης, για να αντιμετωπίσετε, τον πυρετό, τους πόνους των αρθρώσεων, τον βήχα και την καταρροή, από την γρίπη και το κοινό κρυολόγημα
Φτιάξτε γαλα από αμύγδαλα

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


olistikidiatrofi

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου