Περπάτημα: μια εύκολη και ευχάριστη γυμναστική με πολυάριθμα οφέλη                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Περπάτημα: μια εύκολη και ευχάριστη γυμναστική με πολυάριθμα οφέλη

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Περπάτημα: μια εύκολη και ευχάριστη γυμναστική με πολυάριθμα οφέλη

Το περπάτημα είναι μια άσκηση που μπορεί να γίνει εύκολα από όλους και θεωρείται απαραίτητη για όσους κάνουν δουλειά γραφείου και έχουν γενικότερα μία καθιστική ζωή. Είναι ευεργετικό όχι τόσο για τη σωματική όσο και για τη ψυχική μας υγεία.
Διαβάστε παρακάτω κάποιους από τους πολλούς λόγους για τους οποίους το καθημερινό περπάτημα είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας.


Βοηθά στην απώλεια βάρους

Ένα από τα εμφανέστερα οφέλη που προκύπτουν, αφορά στη διατήρηση του σωματικού βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα. Το βάδισμα είναι ο ιδανικότερος, πιο ξεκούραστος και εύκολος τρόπος για να χαθούν τα περιττά κιλά, καθώς η συνεχής κίνηση συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και στην καύση του λίπους, διατηρώντας το δείκτη μάζας σώματος σε φυσιολογικά επίπεδα. Ένας περίπατος μέτριας έντασης, μπορεί να σας βοηθήσει να καταναλώσετε περίπου 300 θερμίδες την ώρα.

Βοηθάει στην πρόληψη του εγκεφαλικού
Το περπάτημα μπορεί να μας βοηθήσει να γλιτώσουμε το εγκεφαλικό. Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι όσοι περπατούσαν για 8 ώρες την εβδομάδα, είχαν κατά το ένα τρίτο λιγότερες πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό σε σχέση με εκείνους που περπατούσαν λιγότερο.
Σύμφωνα με την μελέτη δεν παίζει ρόλο το πόσο γρήγορα περπατάμε, αλλά η διάρκεια του περιπάτου μας. Με άλλα λόγια, η ώρα που αφιερώνουμε στο περπάτημα είναι πιο σημαντική από την ταχύτητά του. Αυτό που διαπίστωσαν οι ειδικοί είναι ότι τουλάχιστον 2 ώρες περπάτημα την ημέρα συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου μετά την ηλικία των 60 ετών.
Οι ερευνητές ρώτησαν 3.435 υγιείς άνδρες ηλικίας 60 έως 80 σχετικά με την απόσταση που περπατούσαν κάθε εβδομάδα, και τον ρυθμό τους. Για τους άνδρες που περπατούσαν περισσότερο από 22 ώρες την εβδομάδα, ο κίνδυνος ήταν κατά δύο τρίτα χαμηλότερος. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Stroke της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρίας.

Μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη
Αν έχετε κληρονομική προδιάθεση να αναπτύξετε τη νόσο, έχετε έναν λόγο παραπάνω να βάλετε τα αθλητικά σας παπούτσια. Οι ερευνητές υποστηρίζουν πώς αν περπατάτε 3 φορές την εβδομάδα, ο κίνδυνος για εκδήλωση διαβήτη τύπου 2 περιορίζεται σημαντικά. Αν από την άλλη, νοσείτε ήδη από διαβήτη, το περπάτημα θα σας βοηθήσει να ελέγξετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Πώς συμβαίνει αυτό; Το περπάτημα αυξάνει τον αριθμό των υποδοχέων ινσουλίνης στα κύτταρα. Για να δείτε αποτελέσματα καλό είναι να περπατάτε τουλάχιστον για 30 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα.

Βοηθά στην πρόληψη και θεραπεία της οστεοπόρωσης
Η καλύτερη γυμναστική για την οστεοπόρωση είναι η μέτρια, χωρίς υπερβολές άσκηση, 3 φορές την εβδομάδα, για περίπου μισή ώρα τη φορά, με βάρη και περπατώντας. Το περπάτημα είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για την πρόληψη και την αντιμετώπισή της, καθώς χρειάζεται να γίνονται μικροκινήσεις στα οστά (όπως συμβαίνει με το περπάτημα) στη διάρκεια της άσκησης (ώστε να αυξηθεί η οστεοβλαστική δραστηριότητα - να δημιουργηθούν κατά κάποιον τρόπο νέα οστά).

Φτιάχνει τη διάθεση
Πολλές μελέτες έχουν δείξει πως το περπάτημα μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της ήπιας και μέτριας κατάθλιψης. Σύμφωνα με μια έρευνα χρειάζονται περίπου 2,5 χιλιόμετρα την ημέρα για να μειώσετε τον κίνδυνο κατάθλιψης.


Βελτιώνει την λίμπιντο
Το περπάτημα, είναι μια μορφή άσκησης που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ερωτική ζωή ενός άνδρα, σύμφωνα με μελέτη αμερικανών ειδικών. Οι ερευνητές από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βοστόνης υποστηρίζουν ότι «καίγοντας» 200 θερμίδες την ημέρα μέσω κάποιας μορφής αερόβιας άσκησης, όπως το περπάτημα, μπορούμε πιθανώς να προλάβουμε την εκδήλωση στυτικής δυσλειτουργίας. Αυτό συμβαίνει γιατί η αερόβια άσκηση συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος, εξασφαλίζοντας περισσότερο αίμα σε όλο το σώμα και βέβαια στα γεννητικά όργανα. Η μελέτη δημοσιεύθηκε στη γερμανική ιατρική επιθεώρηση "Aertzliche Praxis".

Οξύνει το πνεύμα
Σύμφωνα με έρευνα Αμερικανών ειδικών το περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο άνοιας. Οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, παρακολούθησαν 19.000 γυναίκες ηλικίας από 70 έως 80 ετών για να διαπιστώσουν τις μαθησιακές ικανότητες και τη λειτουργία της μνήμης τους, σε ένα διάστημα 20 ετών. Αυτό που διαπίστωσαν είναι ότι όσες είχαν τα υψηλότερα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, αντιμετώπιζαν κατά 20% χαμηλότερο κίνδυνο πνευματικής εξασθένησης. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο έντυπο Journal of the American Medical.

Δείτε επίσης:
Μαϊντανός : Μυρωδικό με εξαιρετική θρεπτική αξία
Το σέλινο καταπολεμά την απώλεια μνήμης.
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδέες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


Cypriahealth
typos.com.cy

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.