Κόψε την λαιμαργία σου                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Κόψε την λαιμαργία σου

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Κόψε την λαιμαργία σου

Όταν τρως συνεχώς και μεγάλες ποσότητες, το στομάχι συνηθίζει, με αποτέλεσμα όταν τις περιορίζεις να το αισθάνεσαι άδειο. Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές, για να ελέγξεις την όρεξή σου.



Βάλε όγκο

Υπάρχουν πολλά στοιχεία, που δείχνουν ότι οι φυτικές ίνες μειώνουν την όρεξη και τις θερμίδες που καταναλώνεις. Αύξησε το volume με τροφές που είναι πλούσιες σε ίνες, όπως φρούτα, λαχανικά, ολικής αλέσεως τροφές και όσπρια.


Ζέστανε την
Μείωσε την όρεξή σου με λίγη ζεστή σούπα. Δεν εννοούμε αυγολέμονο, αλλά λίγη κοτόσουπα με λαχανικά. Δοκίμασε τη στην αρχή του γεύματος. Έρευνες δείχνουν ότι άτομα που τρώνε σούπες στην αρχή καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες στο υπόλοιπο γεύμα.


Μην ανακατεύεις πολλές γεύσεις
Έρευνες έχουν δείξει ότι κάποιες ορμόνες, που ανοίγουν την όρεξη, ενεργοποιούνται όταν τρως φαγητά, που ανακατεύουν πολλές γεύσεις. Πεινάς πιο πολύ όταν υπάρχει ποικιλία γεύσεων σε ένα γεύμα. Ένα συνηθισμένο παράδειγμα να έχεις φάει του σκασμού κι όμως, να έχεις χώρο να φας και γλυκό. Προσπάθησε να κόψεις τα συνοδευτικά και να τρως μεγάλες ποσότητες ενός και μόνο φαγητού αντί για πολλά μικρά πιάτα.


Φάε λίγα λιπαρά με υδατάνθρακες
Μην το παρακάνεις, όμως. Όταν τρως λίπος, η ορμόνη λεπτίνη απελευθερώνεται από τα λιποκύτταρα σου. Αυτό είναι καλό όταν έχεις να κάνεις με μέτριες ποσότητες λίπους. Έρευνες δείχνουν ότι η έλλειψη λεπτίνης (που μπορεί να οφείλεται σε δίαιτα φτωχή σε λιπαρά) μπορεί να ενεργοποιήσει την όρεξη. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρως γεύματα με πολλά λιπαρά. Λίγο καλό λίπος βοηθά, όμως.


Πιες γάλα
Το γάλα εκτός του ότι είναι καλή πηγή πρωτεΐνης φαίνεται ότι είναι και πολύ καλό φυσικό ανορεξιογόνο. Περιορίσου όμως σε γάλα με χαμηλά λιπαρά, ώστε να μην πάρεις βάρος.

Τα ζουμερά φρούτα, τα λαχταριστά γλυκά και τα ευωδιαστά φαγητά μάς ανοίγουν πολύ την όρεξη, με αποτέλεσμα να μας παχαίνουν. Υπάρχει όμως μία σειρά τροφίμων που μας χορταίνει, αλλά μας κόβει και την όρεξη. Αυτό βασίζεται στην ογκομετρική θεωρία, ότι δηλαδή κάποια φαγητά έχουν τη δυνατότητα να καταλαμβάνουν μεγάλο όγκο, με αποτέλεσμα να μας χορταίνουν εύκολα, ενώ παράλληλα είναι πολύ φτωχά σε θερμίδες. Τέτοια φαγητά είναι οι διάφορες σαλάτες, οι οποίες σε συνδυασμό με το άπαχο κρέας, μπορεί να είναι και η πιο κατάλληλη λύση για επιτυχημένο αδυνάτισμα. Αν με κάθε σαλάτα τρως και μία μικρή πηγή πρωτεΐνης, όπως γιαούρτι, τόνο, άπαχο κόκκινο κρέας, τότε θα χορταίνεις πολύ πιο εύκολα. Είναι λοιπόν θέμα στρατηγικής.

Οι υδατάνθρακες, αντίθετα, ανοίγουν την όρεξη. Δίαιτες με χαμηλούς υδατάνθρακες βοηθούν στο να χάσουμε βάρος, αλλά μόνο επειδή υπάρχει αρκετή πρωτεΐνη, με αποτέλεσμα να χορταίνουμε εύκολα και να τρώμε λιγότερο.

Προτίμησε τις στερεές τροφές παρά τα υγρά. Για παράδειγμα, φάε ένα φρούτο αντί να πιεις χυμό, που θα σου δώσει και περισσότερες θερμίδες και δεν θα σε χορτάσει. Το αντίθετο συμβαίνει με τη σούπα. Μία απλή χορτόσουπα θα σε χορτάσει πολύ πιο εύκολα, θα σου κόψει την όρεξη και θα πάρεις, έτσι, πιο λίγες θερμίδες από άλλα φαγητά.


ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ

Διάφορες τακτικές μπορεί να σε βοηθήσουν να φας λιγότερο, όπως:

  • · Να μασάς καλά την τροφή σου.
  • · Να τρως αργά.
  • · Να συγκεντρώνεσαι στο φαγητό και να μην τρως κάνοντας άλλες δραστηριότητες, που μπορεί να σε παρασύρουν σε υπερκατανάλωση φαγητού.


ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Σου προτείνουμε κάποια μαγικά τρόφιμα, τα οποία μπορεί να σου κόψουν την όρεξη:

  • Σούπες (απλές χορτόσουπες).
  • Δημητριακά ολικής αλέσεως.
  • Λαχανικά.
  • Φρούτα.
  • Ποπ κορ.
  • Πινόλια μισή χούφτα.
  • Αβοκάντο.
  • Αμύγδαλα μια χούφτα
  • Νερό κτλ


Τροφές που φέρνουν Πείνα

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι, υπάρχουν τροφές που είναι υπεύθυνες για την αφύπνιση της πείνας, αφού οι τροφές που περιέχουν πολλά λιπαρά υποχρεώνουν την ορμόνη γρελίνη να ενεργοποιηθεί. Συγκεκριμένα οι τροφές αυτές είναι οι τηγανητές πατάτες, ζάχαρη, τα κρεμώδη τυριά και η μαγιονέζα.

Η ορμόνη γρελίνη, η οποία δραστηριοποιείται μέσω του ενζύμου Goat, συσσωρεύεται στη διάρκεια νηστείας και βρίσκεται στον οργανισμό σε μεγάλες ποσότητες λίγο πριν από το γεύμα, λειτουργεί έτσι ώστε να βελτιώσει το μεταβολισμό των θρεπτικών ουσιών και να ευνοήσει την αποθήκευση του σωματικού λίπους. Όπως αναφέρθηκε από την ομάδα του Matthias Tschop στην ιατρική επιθεώρηση “Nature medecine”, το ένζυμο Goat πρόκειται μελλοντικά να βοηθήσει για στοχευμένες θεραπείες σε ασθένειες που έχουν να κάνουν με το μεταβολισμό.


ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΗ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΚΡΗ!
Η κατανάλωση γλυκών δεν είναι μόνο θέμα λαιμαργίας αλλά και θέμα ψυχολογίας. Όταν είμαστε κουρασμένοι, αναζητούμε κάτι γλυκό για να μας ξεκουράσει. Πράγματι, την ώρα που τρώμε παίρνουμε ενέργεια, αλλά δυστυχώς τη χάνουμε, αφού, ενώ αρχικά τα επίπεδα ζαχάρεως εκτοξεύονται στα ύψη και μας δίνουν ενέργεια, πολύ γρήγορα μειώνονται απότομα και έχουμε μεγάλη απώλεια ενέργειας. Αν λοιπόν είσαι λάτρης της ζάχαρης, φρόντισε να τρως παράλληλα κάποιες πηγές που θα απελευθερώνουν αργά την ενέργεια, όπως τα αποξηραμένα φρούτα σ' ένα γλύκισμα ή πρόσεξε το γεύμα που πήρες πιο πριν να έχει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών, για πιο αργή απελευθέρωση της ζάχαρης στο αίμα.
Αυτές είναι τρεις τροφές, που κόβουν την όρεξη, καίνε λίπος και σε αδυνατίζουν. Βάλ' τις στο διαιτολόγιό σου από σήμερα.

Σολομός
Είναι τροφή-δυναμίτης για τα καλά λιπαρά. Τα ω-3 λιπαρά οξέα μπορούν να περιορίσουν την όρεξη και να κόψουν την πείνα, που εμφανίζεται συχνά στην αρχή της δίαιτας.
Φάε περισσότερο: Εκτός από την καθιερωμένη φέτα σολομού που ψήνεται στο τηγάνι υπάρχουν κι άλλες λύσεις. Πάρε κονσέρβες σολομού και χρησιμοποίησέ τον στη θέση του τόνου σε σάντουιτς και σαλάτες.


Φακές
Είναι από τα πιο δημοφιλή όσπρια και μπορούν να σου κρατήσουν τα επίπεδα ενέργειας ψηλά και να περιορίσουν την πείνα, σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών.
Φάε περισσότερο: Εκτός από την παραδοσιακή σούπα μπορείς να προσθέσεις βρασμένες φακές σε σάλτσες ζυμαρικών ή να τις κάνεις με φέτα και ντομάτα. Επίσης, μπορείς να κάνεις ένα πιλάφι με φακές ή μία σαλάτα με βρασμένες φακές, σάλτσα με ελαιόλαδο και μουστάρδα και λίγο τριμμένο μπέικον.

Φυστικοβούτυρο
Τα βούτυρα από ξηρούς καρπούς, όπως φυστικοβούτυρο ή ταχίνι, είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη σε χορταίνει κι αυτό σε βοηθά να μην το παρακάνεις με άλλες τροφές. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό The International Journal of Obesity, άτομα που έκαναν δίαιτα κι έτρωγαν φυστικοβούτυρο ως σνακ περιόρισαν την επιθυμία τους για αμυλώδη και γλυκές τροφές για 2 1/2 ώρες.
Φάε περισσότερο: Φτιάξε ένα σέικ με μία κουταλιά φυστικοβούτυρο ή ταχίνι. Ένας ιδιαίτερα νόστιμος συνδυασμός είναι φυστικοβούτυρο με μπανάνα. Επίσης, το πρωί, αντί να αλείφεις το ψωμί σου με μαρμελάδα, προτίμησε ένα από αυτά τα βούτυρα.

Δείτε επίσης:
Γαιδουράγκαθο. Θαυματουργό βότανο! Σώζει το συκώτι! Προλαμβάνει την ηπατίτιδα! «Καθαρίζει» από τις χημειοθεραπείες!
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας
Οκτώ τρόφιμα που μας δίνουν φτερά
Υγεία, Τα θαυματουργά γιατροσόφια !
Διατροφή και τριχόπτωση

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


menshealth
women only
swsti-diatrofi.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.