10 τροφές για να εξαφανίσετε το πρήξιμο                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: 10 τροφές για να εξαφανίσετε το πρήξιμο

..

10 τροφές για να εξαφανίσετε το πρήξιμο

Συχνά πηγαίνουμε για ύπνο σε εξαιρετική κατάσταση και το πρωί που ξυπνάμε βλέπουμε ένα πρησμένο πρόσωπο να μας κοιτάζει στον καθρέφτη.


Σε περιπτώσεις όπως αυτές, είμαστε πάντα ανήσυχες για να ανακτήσουμε όσο το συντομότερο δυνατόν μια υγιή και ελκυστική εμφάνιση. Ιδιαίτερα αν έχουμε ένα σημαντικό ραντεβού προγραμματισμένο για εκείνη την ημέρα.

Καθοριστικό ρόλο στην εμφάνιση του πρηξίματος παίζει και η διατροφή μας. Γι’ αυτό το λόγο σας παρουσιάζουμε 10 ευεργετικές τροφές για να εξαφανίσετε το πρήξιμο.


1. Μήλα
Η κατανάλωση απλά 2 με 4 μήλων την ημέρα θα κάνει το πρήξιμο παρελθόν. Εξάλλου, τα μήλα είναι γνωστό ότι βελτιώνουν την πέψη, βοηθούν στην μείωση της όρεξης και προστατεύουν το σώμα από ένα σωρό ασθένειες. Μπορούν να φαγωθούν τόσο ωμά, όσο και ψημένα και είναι μια από τις βασικές τροφές για να εξαφανίσετε το πρήξιμο.

Αξίζει να σημειωθεί πως η δίαιτα του μήλου, κατά την οποία καταναλώνετε μόνο μήλα, 1-2 φορές την εβδομάδα θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά.

2. Μαϊντανός
Ο μαϊντανός δεν ξεχωρίζει από τις άλλες πρασινάδες για τα σγουρά του φύλλα, αλλά και για τις θαυμάσιες διουρητικές του ιδιότητες. Καταναλώνοντας μια σαλάτα μαϊντανού μπορείτε εγγυημένα να εξαφανίσετε το πρήξιμο. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ο μαϊντανός δεν χάνει τις χρήσιμες ιδιότητες του ακόμα και μετά την κατάψυξη, την ξήρανση ή την μακροχρόνια αποθήκευση. Έχει χαμηλή ποσότητα σε θερμίδες και είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη, η οποία είναι απαραίτητη όταν κάνετε δίαιτα.

3. Μούρα
Τα κεράσια, τα σμέουρα και οι φράουλες είναι πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο, τα οποία τα καθιστούν αποτελεσματικά στο να απαλλάξετε το σώμα σας από το πλεονάζον υγρό. Καταναλώνοντας αυτά τα μούρα φρέσκα, ενώ ακολουθείτε τουλάχιστον τους πιο βασικούς κανόνες υγιεινού τρόπου ζωής (λιγότερο αλάτι / περισσότερη άσκηση) θα εξαφανίσετε το πρήξιμο για πάντα.

4. Φαγόπυρο
Δεν είναι η πιο νόστιμη επιλογή, αλλά το να τρώτε ανάλατα δημητριακά φαγόπυρου για γεύμα θα σας κάνουν να δείχνετε φρέσκια το πρωί. Αξίζει πραγματικά να το δοκιμάσετε, παρά την άσχημη γεύση του!

5. Αποξηραμένα βερίκοκα
Αυτό το προϊόν είναι ιδανικό για να ανακουφίσετε το σώμα σας από όλες τις υπερβολές, συμπεριλαμβανομένου του νερού. Τα αποξηραμένα βερίκοκα μπορεί να σας βοηθήσουν να εξαφανίσετε το πρήξιμο μέσα σε λίγες ώρες. Επιπλέον, είναι ένα πολύ νόστιμο και υγιεινό υποκατάστατο για την απογευματινή σας υπογλυκαιμία, κάτι που είναι βέβαιο ότι θα έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία και τη σιλουέτα σας.

6. Μύρτιλλα
Τα μύρτιλλα κάνουν πολύ καλό στον οργανισμό σας τόσο φρέσκα, όσο και αποξηραμένα. Επίσης, ιδιαίτερα να καταναλώνετε cranberry water χωρίς ζάχαρη ή πρόσθετα, το οποίο είναι πολύ αποτελεσματικό στη μείωση του οιδήματος – πρηξίματος. Τα μύρτιλλα απαλλάσσουν το σώμα από διάφορες επιβλαβείς ουσίες, ενώ προσφέρουν πλήθος βιταμινών. Αυτό το φρούτο είναι κατάλληλο για όλους, συμπεριλαμβανομένων των εγκύων και των παιδιών που είναι πάνω από τριών ετών.

7. Αγγούρια
Ένα συνηθισμένο φρέσκο αγγούρι προσφέρει πολλά σε ολόκληρο τον οργανισμό σας και ιδιαίτερα στην εμφάνιση σας. Αυτό το λαχανικό είναι γνωστό ότι έχει διουρητικές ιδιότητες. Η κατανάλωση φρέσκου χυμού αγγουριού με άδειο στομάχι αποτελεί τον τέλειο τρόπο για να να εξαφανίσετε το πρήξιμο. Επιπλέον, τα αγγούρια κάνουν θαύματα στην φροντίδα του δέρματος. Δείτε για παράδειγμα τις φυσικές μάσκες με αγγούρι που προσφέρουν φρεσκάδα και ζωντάνια στην επιδερμίδα σας.

8. Καρπούζια
Δεν αποτελεί έκπληξη πως τα καρπούζια αποτελούν ένα από τα αγαπημένα φρούτα όλων των ανθρώπων! Αν και δεν είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνες, η καθαριστική τους επίδραση στο σώμα είναι αδιαμφισβήτητη. Τα καρπούζια είναι πολύ αποτελεσματικά στην απομάκρυνση όλων των ειδών τοξινών, επιβλαβών ουσιών, και φυσικά του πρηξίματος. Αλλά θα πρέπει να είστε προσεκτική για να αποφευχθούν ακραίες καταστάσεις. Οι ειδικοί συστήνουν την κατανάλωση μέτριων ποσοτήτων (όχι περισσότερο από 2,5 κιλά πολτού την ημέρα).


9. Μελιτζάνες
Οι μελιτζάνες είναι θαυμάσιοι βοηθοί στον αγώνα σας ενάντια στο πρήξιμο. Καταναλώνοντας τις θα απαλλάξετε το σώμα σας από το αλάτι, που είναι η πιο συχνή αιτία της κατακράτησης υγρών. Φυσικά, δεν μιλάμε για ψητές μελιτζάνες, αλλά για μαγειρευτές ή ψημένες στον φούρνο. Είναι καλύτερο να αποφύγετε τις υπερώριμες μελιτζάνες, καθώς περιέχουν την αλκαλοειδή σολανίνη που μπορεί εύκολα να προκαλέσει δηλητηρίαση.

10. Πιπεριές
Οι πιπεριές είναι νόστιμες, όμορφες και πλούσιες σε κάλιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την ανακούφιση του σώματος από την περίσσεια υγρού. Οι κόκκινες πιπεριές θεωρούνται ιδιαίτερα χρήσιμες, καθώς περιέχουν λυκοπένιο, μια ουσία που εμποδίζει το σχηματισμό των κακοηθών όγκων. Για να εξαφανίσετε το πρήξιμο, είναι καλύτερο να τρώτε τις πιπεριές ωμές, αν και το μαγείρεμα δεν κάνει πολύ κακό για τις φαρμακευτικές τους ιδιότητες.

Με την εισαγωγή αυτών των τροφών στην διατροφή σας όχι μόνο θα εξαφανίσετε το πρήξιμο, αλλά θα προλάβετε και την εμφάνιση του στο μέλλον.

Δείτε επίσης:
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης
Το θαυματουργό σκόρδο καταπολεμά ακόμη και την ανάπτυξη κακοήθων όγκων
Το κρεμμύδι στο μικροσκόπιο

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδέες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


beautetinkyriaki.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου