6 πηγές καφεΐνης που δε φαντάζεσαι (εξαιρούνται ο καφές και το τσάι)                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: 6 πηγές καφεΐνης που δε φαντάζεσαι (εξαιρούνται ο καφές και το τσάι)

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

6 πηγές καφεΐνης που δε φαντάζεσαι (εξαιρούνται ο καφές και το τσάι)

Γράφει η Κατερίνα Παπανικολάου

Η καφεΐνη υπάρχει σε διάφορα προϊόντα και τροφές, τις οποίες συνεχίζεις να καταναλώνεις συνήθως λόγω άγνοιας. Δες ποιες είναι αυτές, έτσι ώστε να τις αποφεύγεις αν η καφεΐνη είναι κάτι που σε ενοχλεί.



1. Ντεκαφεϊνέ καφές

Σε έρευνα που έγινε από το Consumer Reports, βρέθηκε ότι στα 36 φλιτζάνια ντεκαφεϊνέ που εξέτασαν οι ερευνητές από 6 διαφορετικές αλυσίδες καφέ, βρέθηκε καφεΐνη η οποία ήταν μεν σε σαφώς μικρότερη ποσότητα από τα 100 mg που περιέχει ένα φλιτζάνι φυσιολογικού καφέ, σε αρκετές περιπτώσεις όμως ξεπερνούσε τα 20 mg.

2. Αναψυκτικά

Κατά μέσο όρο, 100 γραμμάρια αναψυκτικού τύπου κόλα περιέχουν μόλις 8 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης, όμως τα ανθρακούχα με λιγότερες ποσότητες ζάχαρης μπορεί να περιέχουν έως και 15 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης.

3. Σοκολάτα

Όσο πιο σκούρα η σοκολάτα, τόσο περισσότερη η καφεΐνη η οποία περιέχει. Μερικές σοκολάτες μάλιστα, περιέχουν ενισχυμένες δόσεις προκειμένου να μας χαρίσουν ενέργεια ενώ το ίδιο ισχύει φυσικά και για το παγωτό σοκολάτας και φυσικά και για το ρόφημα σοκολάτας.

4. Ρόφημα γκουαρανά

Οι καρποί του οι οποίοι περιέχουν μεγάλη ποσότητα καφεΐνης και ακόμη τριών ουσιών, ξανθίνης, θεοβρωμίνης και θεοφυλλίνης, έχουν την ιδιότητα να διεγείρουν με ήπιο τρόπο το κεντρικό νευρικό σύστημα. Χάρη σε αυτήν τη δράση τους μάλιστα θεωρούνται υποκατάστατο του καφέ.

5. Χάπια αδυνατίσματος

Αυτό τα συμπληρώματα διατροφής συνήθως συνδυάζουν διάφορα θερμογόνα συστατικά με διεγερτικά, όπως η καφεΐνη. Επιπρόσθετα μπορούν να ελέγξουν την όρεξή σου για να μην παρεκτρέπεσαι, ενώ σου δίνουν ενέργεια μέσω της καφεΐνης και των εκχυλισμάτων του πράσινου τσαγιού.

6. Παυσίπονα – αναλγητικά

Λίγη καφεΐνη κάνει καλό στους πονοκεφάλους, σε μεγάλες όμως ποσότητες μπορεί ακόμη και να τους προκαλέσει, όπως αναφέρουν κάποιες μελέτες. Πολλά αναλγητικά έχουν σαν συστατικό την καφεΐνη προκειμένου να απαλύνουν τον πόνο, αλλά αν κάποιος λαμβάνει περισσότερα απ’ όσο συστήνουν οι οδηγίες, εκτός από τις υπόλοιπες παρενέργειες, ενδεχομένως να έχει και αυτές της καφεΐνης.

Δείτε επίσης:
Άνηθος Θεραπευτικές Ιδιότητες
Ιδιότητες Βασιλικού
Δυόσμος - Ηδύοσμος ο πιπερώδης
Το θαυματουργό σκόρδο καταπολεμά ακόμη και την ανάπτυξη κακοήθων όγκων
Το κρεμμύδι στο μικροσκόπιο

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδέες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!




*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.