Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για να χάσεις βάρος!                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για να χάσεις βάρος!

..

Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για να χάσεις βάρος!

Γράφει η Κατερίνα Παπανικολάου

Κάθε μέρα έχουμε ένα ενεργειακό budget που μπορούμε να ξοδέψουμε σε τροφές. Θέλουμε να επιλέγουμε τροφές που θα είναι φτωχές σε ενέργεια αλλά πιο πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά όπως φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά με μειωμένα λιπαρά, πλήρη σιτηρά και όσπρια.



Εάν ξοδέψεις τον ενεργειακό σου προϋπολογισμό σε αυτές τις υγιεινές τροφές θα μπορείς να τρως μεγαλύτερες και πιο χορταστικές μερίδες, συγκριτικά με τις μικρότερες μερίδες από τροφές με πολλή ενέργεια όπως λιπαρά, τηγανητά και γλυκά.

Τι να τρως


  • Σκούρα φυλλώδη λαχανικά – μπρόκολο, σπανάκι, kale, σέσκουλα, μαρούλι, νεροκάρδαμο.
  • Μη αμυλούχα λαχανικά – πιπεριές, αγκινάρες, σπαράγγια, φασόλια και φύτρες φασολιών, παντζάρια, λαχανάκια Βρυξελλών, σκούρα φυλλώδη λαχανικά, καρότα, μπρόκολο, μελιτζάνες, μανιτάρια, κρεμμύδια, κολοκυθάκια, ντομάτες.
  • Φρούτα – φρούτα του δάσους, μπανάνες, αβοκάντο, μήλα, ακτινίδια, εσπεριδοειδή, πεπόνι κ.λπ.
  • Πλήρη σιτηρά – καστανό και άγριο ρύζι, ψωμί, ζυμαρικά και φρυγανιές ολικής αλέσεως, κριθάρι, φαγόπυρο, πλιγούρι, κινόα, κεχρί, βρόμη, ποπκόρν.
  • Όσπρια – ρεβίθια, φακές, όλα τα είδη φασολιών, φασόλια σόγιας, tofu
  • Πρωτεΐνη και άπαχο κρέας – κοτόπουλο, άπαχο βοδινό, ψάρι, θαλασσινά, αβγά, tofu, ξηρούς καρπούς, σπόρους, όσπρια


Οι τροφές με πολλή ενέργεια θα ρίξουν έξω τον ενεργειακό σου προϋπολογισμό και θα σε δυσκολέψουν να χάσεις βάρος. Εάν η ενέργεια που βάζεις στο σώμα σου είναι περισσότερη από αυτή που καταναλώνεις (για παράδειγμα, με τη γυμναστική) τότε δεν θα μπορείς να χάσεις βάρος – μάλλον θα πάρεις κιλά!

Τι να τρως


  • Γλυκίσματα – μπισκότα, κέικ, επιδόρπια, σφολιάτες, παγωτό, τούρτες, σοκολάτες
  • Γλυκά ροφήματα – αναψυκτικά, αναψυκτικά diet, αθλητικά ροφήματα, φρουτοχυμοί
  • Λιπαρά γεύματα με πολλές θερμίδες – μπέργκερ, αγοραστές πίτες, πίτσα, κεμπάπ, έτοιμο φαγητό, πατάτες τηγανητές
  • Επεξεργασμένα σνακ – μπάρες δημητριακών με ζάχαρη, πατατάκια, τσιπς τορτίγιας
  • Αλλαντικά – σαλάμι, μπέικον, λουκάνικα, ζαμπόν

Δείτε επίσης:
ΩΜΟΦΑΓΙΑ: Η επαναστατική πρόταση!!!!
Μπαχαρικά & Θεραπευτική Χρήση
Tα πέντε ισχυρότερα αντιφλεγμονώδη βότανα
Γλυκό και πικάντικο body scrub
Φτιάξε κρέμα σώματος με λεβάντα!

Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" μπορείτε να βρείτε και άλλες φυσικές λύσεις που σας ενδιαφέρουν!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


shape.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας