ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 27ο                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 27ο

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 27ο

Γράφει ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Τι είναι το Γράμμα και τι είναι ο Αριθμός;

Ένα σύνολο… ορίζεται ως η σύναξη δηλαδή… η συλλογή των πραγμάτων, από το χώρο των Αισθήσεων ή από τον κόσμο της Διανόησης… τα οποία είναι καθορισμένα και τέλεια διακεκριμένα μεταξύ τους, που να μπορούν να θεωρηθούν ως μια ολότητα.
Ο ορισμός αυτός μπορεί να μας δώσει καλύτερα την ανάγκη που έχουν τα πράγματα να δηλωθούν ταυτόχρονα διττώς… δια του λόγου και δια του αριθμού. Δια της ποιότητας… (μέσω ονόματος) και δια της ποσότητας... (μέσω αριθμού)…. δηλαδή πρέπει στο σύνολο να δηλώσουμε… πόσα έχει και ποια έχει… όσα είναι αυτά και τόσα.

Ο εγκέφαλος μαςγια να μπορέσει να μπει στο παιχνίδι της Δημιουργίας… πρέπει να πληρώσει πρωτίστως το σύνολο με διακεκριμένα (συνταγμένα από τον αριθμό ) και με καθορισμένα (μορφοποιημένα Φ-λογισμένα – ονοματισμένα από τον Λόγο.) πράγματα. Διαφορετικά… πως θα τα καλέσει για να τα εφοδιάσει με σχέσεις και με πράξεις, ώστε το σύνολο να λειτουργήσει και να αυτοδιαχειρισθεί;Ανάγκη λοιπόν, μετά από αυτό είναι το σύνολο να ανελιχθεί σε Ομάδα, Δακτύλιο, Ακεραία Περιοχή, με στόχο να γίνει Σώμα.Για τους ανθρώπους υπάρχει ( ένα ιδιαίτερο σύνολο ) με στοιχεία… όπου έχουμε μοναδικά άτομα της «Διανόησης και της Ύλης» που και αυτά ως μονάδες με ονοματεπώνυμο χρειάζονται να εφοδιασθούν με τους σχετικούς νόμους – σχέσεις ώστε να γίνει το σώμα της κοινωνίας των ανθρώπων και να μη μένει στην κατάσταση της μάζας του λαού και του όχλου. Γι’ αυτό υπάρχουν και τόσοι σύλλογοι και ομάδες και μπόλικοι πρόεδροι στη Γαία, τόσα κράτη και οργανισμοί και διάφορες ομοσπονδίες. Έτσι ο κόσμος θα μάθει να λέει και να μετρά με ενδιαφέρον τα διάφορα.


«Οι αριθμοί είναι θεμέλιο κάθε γνώσης και αιτία κάθε γέννησης, αύξησης και τελειοποίησης των όντων», διότι «η σπουδή των αριθμών» αποτελεί τη «βασιλίδα των μαθηματικών» και τα μαθηματικά «τη βασιλίδα των επιστημών».

Όμως τι είναι ακριβώς οι αριθμοί;

Γιατί όλοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει «3 μήλα» ή «6 βιβλία», αλλά ποιος μπορεί να εξηγήσει τι είναι το ίδιο το «τρία» ή το «έξι»;

Μπορούμε να καταλάβουμε ότι η έννοια του αριθμού… είναι επίκτητη και έχει σχέση με την εμπειρία των αισθήσεων μας, μπορούμε να ερμηνεύσουμε, ίσως κάποιες ιδιότητες των αριθμών, αλλά το να ορίσει κανείς τον αριθμό είναι όμως αδύνατο. Η έρευνα λοιπόντων αριθμών είναι μια μεταφυσική και περισσότερο μυστικιστική… από διανοητική εργασία, είναι σαν να κυνηγάς… το απόκρυφο και το μυστικό. Αλλά όμως η Δασκάλα-Φύση είναι πάντα πρόθυμη να μας διδάξει και να μας αποκαλύψει τα μυστικά της…. αρκεί εμείς να «κρούσουμε»… την πόρτα. Τικ Τοκ… ! Τα πάντα είναι δημιουργημένα από ρυθμούς και αριθμούς (α-ριθμούς). Ναι… !!! Από το πιο «ατελές» μικρόβιο… μέχρι τον πιο λαμπρό Ουράνιο Θόλο με τους Γαλαξίες, τους Ήλιους και τις Κοσμικές ενέργειες. Οι αριθμοί με τις επαναλήψεις, τις πράξεις και τις αναλογίες τους ενσαρκώνουν λογικά και άμορφα φαινόμενα… μέσα σε μια υπέρλογη ΑΡ-ΜΟΝΙΑ.

Έτσι βλέπουμε τη γεωμετρική πρόοδο 0, 3, 6, 12, 24, 48, 96, 129, 384 (κάθε όρος είναι διπλάσιος του προηγούμενου)… του BODE να καθορίζει:


  1. Όπου με την πρόσθεση του 4 σε κάθε αριθμό… έχουμε τις αποστάσεις των Πλανητών από τον Ήλιο, αρκεί να πάρουμε το 10, που δηλώνει την απόσταση Γαίας-Ήλιου, ως μονάδα μέτρησης. Μάλιστα οι αριθμοί αυτοί έδειξαν ότι ανάμεσα στον Άρη ή τον Δία πρέπει να υπάρχει κάποιος πλανήτης (δηλαδή στο 28) όπου έψαξαν και βρήκαν τους αστεροειδείς, κομμάτια κάποιου καταστραμμένου πλανήτη.
  2. Όπου με την πρόσθεση του 3… παίρνουμε με προσέγγιση τις αποστάσεις από τον Δία των δορυφόρων του, εάν πάρουμε ως μονάδα μέτρησης την ακτίνα του.
  3. Όπου με την πρόσθεση του 2,5 τακτοποιούνται παρόμοια και οι δορυφόροι του Κρόνου. Τόσο ο Δίας, όσο και ο Κρόνος παρουσιάζουν δομή Ήλιου, ενώ η παράδοση αναφέρει τον Κρόνο σαν ένα νεκρό Ήλιο και τον Δία σαν μελλοντικό.


Έτσι με αυτόν τον τρόπο…ανακαλύπτουμε ότι με κανονικό ρυθμό αναπνοής δηλαδή…(18 φορές το λεπτό) κάνουμε 25.920 αναπνοές την ημέρα. Σας λέει κάτι αυτό; Έτσι μία 70χρονη… όχι γιαγιά αλλά μία συνηθισμένη ζωή του λόγου μας…αποτελείται από 25.920 ημέρες, δηλαδή…η Μεταπτωτική κίνηση του άξονα της Γαίας (αντίστοιχη διέλευση του Ήλιου από τα 12 ζώδια-Ζωδιακός του Ζαγρέως) που διαρκεί όπως έγραψα 25.920 γήινα χρόνια…ήαλλιώς ο ΕΝ-ΙΑΥΤΟΣ του ΠΛΑΤΩΝΟΣ… ενώ η κίνηση του Ηλιακού μας συστήματος γύρω από το κέντρο του Γαλαξία μας είναι κατά προσέγγιση…25.10χ6 χρόνια. Είναι λοιπόν φανερή η σχέση που έχουν με τον γήινο Άνθρωπο… οι 9 μήνες που αποτελούν το έτος της Αφροδίτης… όπου είναι ηδιάρκεια της Ανθρώπινης εγκυμοσύνης ή οι 3 μήνες που χρειάζεται ο Ερμής… για να ολοκληρώσει την περιφορά του γύρω από τον Ήλιο δηλαδή… η διάρκεια της γήινης εποχής ή τα 12 χρόνια που διαρκεί η περιφορά του Δία δηλαδή… όσο χρειαζόμαστε για να φτάσουμε στην εφηβεία ή τα 30 χρόνια που κάνει ο Κρόνος στην δικιά του περιφορά δηλαδή… όσα χρόνια χρειάζεται για να ολοκληρώσουμε την ανάπτυξη όλων μας των δυνατοτήτων.

Η Γαία γνωρίζουμε ότι έχει ένα ρυθμό αναπνοής (κάθε 12 ώρες) και ο Ήλιος έχει ένα ρυθμό εκπομπής ενεργειών (11ετής κύκλος των Ηλιακών κηλίδων). Όλα αυτά χωρίς να ξεχνάμε και τις ακριβοχρονικές κινήσεις στις οποίες υπακούουν όλα τα ουράνια σώματα κι είναι αυτές οι πειθαρχημένες κινήσεις που μας δίνουν τον ρυθμό και αριθμό του χρόνου στη ζωή μας. Η περιστροφή της Γαίας γύρω από τον άξονά της… δίνει ημέρα και νύκτα, η περιφορά της Σελήνης γύρω από τη Γαίαμας δίνει τον μήνα, η περιφορά μας περί τον Ήλιο…το έτος με τις 4 εποχές του, η Μεταπτωτική κίνηση το Ουράνιον Έτος με τις μεγάλες Ζωδιακές εποχές, η κίνηση του περιηλίου της Γαίας, που ολοκληρώνεται σε 108.000 χρόνια, δίνει την απόκρυφη μονάδα χρόνου 4χ108.000=432.000 χρόνια που λέγεται κι αλλιώς (Κάλι Γιούγκα) δηλαδή… (μαύρη εποχή). Οι περισσότερες ερμηνείες των Ινδουιστικών γραφών πιστεύουν ότι η Γαία είναι ήδη στο Κάλι Γιούγκα, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι η Γαία βρίσκεται τώρα στην αρχή του Ντβαπάρα Γιούγκα. Οι Ινδουιστές πιστεύουν ότι ο Ανθρώπινος Πολιτισμός εκφυλίζεται πνευματικά καθ' όλη τη διάρκεια του Κάλι Γιούγκα. Αναφέρεται ως η Σκοτεινή Περίοδος, κυρίως γιατί οι άνθρωποι βρίσκονται όσο πιο μακριά είναι δυνατό από το Θεό. Η παρακάτω περιγραφή του Κάλι Γιούγκα είναι μια ένδειξη της ερμηνευτικής του σημασίας για τη σύγχρονη ύπαρξη.Λένε ότι η Κάλι Γιούγκα είναι η εποχή που ζούμε τώρα και παρ’ όλο που αυτή η Εποχή άρχισε πριν από 5000 χρόνια και δεν πρόλαβε ακόμη να πάει μακριά στην ανάπτυξή της, εντούτοις πολλές από τις περιγραφές των ανωμαλιών ήδη εμφανίζονται μπροστά στα μάτια μας. Το Βεδικό Έργο «Schrimad Bchagvatam» είχε γραφτεί περίπου ταυτόχρονα με την έναρξη της Κάλι Γιούγκα, δηλαδή… προ 5.000 ετών και αποτελεί την πεμπτουσία όλων των Βεδών, που γράφτηκαν ειδικά για τους ανθρώπους της Κάλι Γιούγκα, η βραχεία ζωή των οποίων δεν τους επιτρέπει να έλθουν σε επαφή με τον θησαυρό των γνώσεων των Βεδών.

Γενικά… η ύλη και ενέργεια είναι ισοδύναμες και η ενέργεια είναι κύματα με κάποια μικρή ή μεγάλη συχνότητα (ρυθμό) και μάλιστα είναι «κβαντισμένα», δηλαδή…. το ποσό ενέργειας που μεταφέρουν είναι πολλαπλάσιο κάποιας «μονάδας ενέργειας». Το Σύμπαν είναι νοητικό» και «τα πάντα ρει»…. που έλεγε και ο Ηράκλειτος.

Στους αριθμούς υπάρχει μία εκδήλωση κάποιων δυνάμεων… όταν εμφανίσουμε κάποιους λόγους ή αναλογίες μεγεθών. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι οι δυο άρρητοι (δεν μπορούν να ειπωθούν) αριθμοί π=3,14… και φ=1,618..., που έχουν άπειρα δεκαδικά ψηφία -όχι όμως περιοδικά- και όπως ξέρουμε ο πρώτος εκφράζει το πηλίκο της περιφέρειας προς την διάμετρο κάθε κύκλου και έχει σχέση με τη δημιουργία… ενώ ο φ (από το αρχικό του ονόματος… Φ-ειδίας) λέγεται «Αριθμός της Χρυσής Τομής» και έχει σχέση με την ίδια τη ζωή της Δημιουργίας.

Ο αριθμός (π) έχει άμεση σχέση με τον τετραγωνισμό του κύκλου – ακόμη ένα άλυτο πρόβλημα για τους σημερινούς μαθηματικούς- αν και σε πολλά όστρακα και κοχύλια η φύση δίνει τη λύση.

Ο αριθμός (φ) υπάρχει παντού… στην κατασκευή του φυσικού μας σώματος ή στα φύλλα των δένδρων. Χρησιμοποιήθηκε μαζί με τον αριθμό (π) από τους Προγόνους μας στην κατασκευή Ναών και Πυραμίδων –όπου όλη η αρχιτεκτονική του Παρθενώνα στηρίζεται στα τετράγωνα της χρυσής τομής, καθώς επίσης και το «ζωντανό» θέατρο της Επιδαύρου που έχει 21 και 34 σειρές καθισμάτων (34:21=φ), επίσης το θέατρο του Διονύσου στην Αθήνα έχει όλες τις πέτρες του ανόμοιες… αλλά με αναλογίες χρυσής τομής στις διαστάσεις τους. Χρησιμοποιήθηκε για να υποδείξει τη θέση όπου οι Πρόγονοί μαςΈλληνες έχτιζαν τις πόλεις τους… ώστε να αποτελούν μια αριθμό-γεωμετρική αρμονία.

Ξέρουμε ότι η «δύναμη» των αναλογιών και των λόγων κάποιων αριθμών… κυρίως σε θέματα αισθητικής και διακόσμησης. Βέβαια η επιστήμη έχει βρει πειραματικά την κατάλληλη αναλογία φυσικών μεγεθών, για να μπορέσει να εκδηλώσει δυνάμεις «κρυφές» όπως… τον ηλεκτρισμό ή πάλι ξέρει ότι για να ακούσει κανείς μια ορισμένη συχνότητα στο ραδιόφωνο πρέπει να γυρίσει το κουμπί έτσι, ώστε να σχηματιστεί μέσα στη συσκευή ο κατάλληλος λόγος χωρητικότητας και επαγωγής.

Ίσως είναι περιττό να αναφέρω τη σχέση των αριθμών και της μουσικής… εφόσον αυτοί είναι ρυθμοί, αριθμοί, λόγοι και αναλογίες, συχνότητες και κραδασμοί… όλα ενοποιημένα και συμφωνημένα στην κατασκευή κάθε Αρ-μονίας. Εξάλλου η πλειονότητα των μεγάλων μουσικών… ξέρουμε ήταν και μαθηματικοί και φιλόσοφοι.

Π.χ. Εάν εξετάσουμε την Ιλιάδα: στο Η, 264-265… θα δούμε ότι έχουμε στο άθροισμα ίδιους αριθμούς:

Αλλ’ αναχασσάμενος λίθων ήλετο χειρί παχείη = 3498
κείμενων εν πεδίω, μέλανα, τρηχύν τε μέγαν τε = 3498

Ιλιάδα: στο Τ, 306-307:
Μη με πριν σίτοιο κελεύετε μηδέ ποτήτος = 2848
άσασθαι φίλον ήτορ, επεί μ’ άχος αίνων ικάνει = 2848

ή ακόμη παρατηρώντας τις συλλαβές των λέξεων κάποιων στροφών όπως:
Ιλιάδα: στο Γ 181:
ω μάκαρ Ατρείδη, μοιρηγενές, ολβιόδαιμον

1 2 3 4 5
Επίσης ο μαθηματικός και αστρονόμος του 1ου αι. μ.Χ. ο Λεωνίδας… ο Αλεξανδρεύς έγραφε ποιήματα ως εξής:

Εις προς ένα ψήφισιν ισάζεται, ου δυο δοιοίς = 4111
Ου γαρ έτε στέργω την δολιχογραφίην = 4111
(Δηλαδή… μας έλεγε: Ένα- ένα στίχο θα κάνω να έχει τον ίδιο αριθμό, όχι δυο- δυο γιατί τώρα πια δεν μ’ αρέσει η μακρολογία.)
Σ’ ‘ένα άλλο του ποίημα γράφει:
Ην οπότε γραμμαίσιν εμήν φρένα μούνον έτερπον
ουδ’ όναρ ευγενέταις γνώριμος Ιταλίδες, = 6.600

αλλά τα νυν πάντεσσιν εράσμιος όψε γαρ έγνων,
οππόσιν Ουρανίην Καλλιόπη προφέρει. = 6.600
(Δηλαδή… μας έλεγε: Όταν μόνον οι τροχιές (η αστρονομία) με ευχαριστούσαν, ούτε στον ύπνο μου δεν με γνώριζαν στις ευγενείς ιταλικές πόλεις, τώρα όμως με αγαπούν όλοι γιατί αργά ανακάλυψα, πόσον η Καλλιόπη (η Μούσα της Ποίησης) είναι ανώτερη της Ουράνιας ( Μούσα της Αστρονομίας).

Ο Λεωνίδας… ο Αλευξανδρεύς… ανακάλυψε αυτό το ταλέντο του κι άρχισε να το αξιοποιεί εγκαταλείποντας σταδιακά την Αστρονομία. Ποιος ξέρει και ποιοι άλλοι ακόμη ερευνητές… θα μπορούσαν να βρούνε αμέτρητες άλλες εφαρμογές των αριθμών… και να πείσουν ότι πράγματι αυτοί «κυβερνούν» τον Κόσμο, κι εμείς θα τους παροτρύναμε να μελετήσουν ή καλύτερα να στοχασθούν περισσότερο στο σύμβολο του κάθε αριθμού και στη σχέση του… με τη Δημιουργία των Πάντων….!

Ναι…. ξεκινώντας από το μη-δεν (0) και φθάνοντας ως το (9) -δεν υπάρχουν άλλοι αριθμοί- και συγκρίνοντας τους αριθμούς με τις σκιές τους… ανακαλύπτονταιτα γεωμετρικά σχήματα….!

Συμπέρασμα: Ψάξε λοιπόν κι ΕΣΥ… όχι μόνον με τη Λογική… αλλά και με την Καρδιά σου… αναρωτώμενος κάθε φορά τα μυστικά της ύπαρξης της ίδιας στου της ζωής. Ίσως κάποια στιγμή να ξυπνήσει μέσα σου η Ακρό-πολη… και να σε βοηθήσει να βρεις τον σκοπό σου και τη θέση του…. στην υπερβατική Αρμονία του Κόσμου.

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Αν θέλετε να δείτε όλα τα μαθήματα, μπορείτε να δείτε την λίστα με τα 74 μαθήματα κάνοντας κλικ ΕΔΩ...

Στην ενότητα μας "Αρχαία Ελληνική Γλώσσα " μάθετε ό,τι αφορά την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα μας!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.