ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 55ο                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 55ο

..

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 55ο

Γράφει ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Το γράμμα… Μ (ΜΙ)

Το γράμμα Μ (μι)… σχηματικά εμφανίζει δυό λάμβδα (ΛΛ)… ενωμένα, που μας δίνουν την εξής πληροφορία: μεγάλη ποσότητα ηλιακής ακτινοβολίας συμπυκνώνεται κι έτσι έχουμε την έννοια της ορατής μας φύσης. Πράγματι κατά τον κώδικα του Έλληνος Λόγου το γράμμα Μ… είναι η ορατή μας φύση…. δηλαδή ότι βλέπει το μάτι μας… είναι στερεωμένη ενέργεια-ακτινοβολία.


Η λέξις ΜΥΘΟΣ… έχει το πρώτο γράμμα Μ… και δηλώνει την Μύηση… το δεύτερο γράμμα το Υ… δηλώνει την Υποδοχή της Γνώσης… το τρίτο γράμμα το Θ… δηλώνει τη Παρουσία του Θείου Όντος και τη θέαση… το τέταρτο γράμμα το Ο… δηλώνει το γήινο χώρο… και το πέμπτο γράμμα το Σ… την παλίνδρομη κίνηση. Οπότε ο ΜΥΘΟΣ… είναι μία Μυητική λειτουργία υποδοχής της Γνώσεως για να μάθουμε τα Θεία… εδώ στο γήινο χώρο… με παλνδρομική κίνηση εσαεί.

Η λέξις ΜΥΗΣΙΣ… εκ του μύω… δηλώνει ακριβώς τη διαδικασία εκείνη της προετοιμασίας για να υποδεχτούμε αυτή τη Γνώση.

Ο ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ… χωρίζεται σε ΜΑΙΑ… και ΑΝΔΡΟΣ. Η λέξις ΜΑΙΑ… είναι συγχρόνως ΑΙΜΑ… και ΙΑΜΑ.


Η ΜΑΙΑ… σύμφωνα με τους Ομηρικούς ύμνους… ζούσε απομονωμένη σε μια σπηλιά στην Κυλλήνη. Εκεί ενώθηκε με τον Δία… όπου αργότερα: «Ζηνί τέκε κύδιμον Ερμήν, ιερόν λέχος εισαναβάσα» (=γέννησε στον Δία τον δοξασμένο θεό Ερμή, από τον ύπνο της στο ιερό κρεβάτι)… Ησιόδου Θεογονία 938. Μετά τη γέννησή του… η ΜΑΙΑ έβαλε τον Ερμή να κοιμηθεί, εκείνος όμως πήδηξε από την κούνια του και βγήκε έξω. Όπως έπαιζε λοιπόν… βρήκε μια χελώνα, με το καβούκι της οποίας δημιούργησε μια λύρα. Το ίδιο βράδυ έφτασε στην Πιερία, όπου σκαρφίστηκε ένα κόλπο και έκλεψε τα βόδια του Απόλλωνα. Η ΜΑΙΑ… αρνήθηκε να πιστέψει τον Απόλλωνα που αποκάλεσε τον Ερμή κλέφτη και τότε ο Δίας πήρε το μέρος του Απόλλωνα. Τελικά, ο Απόλλωνας αντάλλαξε τα βόδια για τη λύρα που είχε φτιάξει ο Ερμής. Η ΜΑΙΑ προστάτεψε επίσης τον Αρκάδα από τη μανία της Ήρας, που μετέτρεψε τη μητέρα του Καλλιστώ σε αρκούδα.

Βλέπετε ότι κάθε λέξη… έχει και την ανάλογη σημασία που οφείλουμε να τις γνωρίσουμε και να τις αναγνωρίσουμε και να τις ανακαλύψουμε… αφού πρώτα τις αποκωδικοποιήσουμε. Η ΜΑΙΑ… μετατρέπεται σε ΑΙΜΑ… και γίνεται ΙΑΜΑ… μας θεραπεύει… μέσω του αίματος… αφού ο ΑΝΔΡΟΣ… γνωρίζουμε ότι ήταν ένας επώνυμος οικιστής και ο πρώτος βασιλιάς του νησιού Άνδρος… όπου αργότερα εποικίστηκε από τους Πελασγούς. Άνδρος: Από τον ήρωα λοιπόν Άνδρο ή Ανδρέα, ο οποίος ήταν περίφημος μάντης, τόσο σπουδαίος που του χάρισε το νησί ο Ραδάμανθης, αδελφός του Μίνωα. Ο Ραδαμάνθης θεωρείτο ο πιο δίκαιος άνθρωπος του κόσμου και όταν πέθανε συνέχισε να είναι δίκαιος γι’ αυτό και έγινε ο κριτής του Κάτω Κόσμου. Αυτός έκρινε ότι ο περιφημότερος μάντης της εποχής ήταν ο Άνδρος και έτσι αποφάσισε να του χαρίσει ένα ολόκληρο νησί. Ίσως το όνομα ΑΝΔΡΟΣ… εδώ να έχει κάποια μαντική σημασία… κι όλη η λέξις ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ… να μας δίδει ιαματική θεραπευτική ικανότητα… μαντικής διαδικασίας. Το αρχαιότερο ελληνικό σύμβολο… ο Μαίανδρος… αποτελεί σύμβολο Νίκης και Ενότητας, σύμβολο του Άπειρου και της Αιώνιας Ζωής… αλλά και της αέναης πορείας μας στον Κόσμο Έτσι ο Αριστερόστροφος Ελληνικός Μαίανδρος είναι η ΕΞΕΛΙΞΙΣ - Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - Η ΓΕΝΝΗΣΗ - Η ΣΥΝ(Γ)ΚΡΑΤΗΣΗ. Η Δεξιόστροφη σβάστικα των αρχαίων ινδουιστών είναι η ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ- Η ΔΙΑΛΥΣΗ – Ο ΘΑΝΑΤΟΣ.

Η ΜΑΘΗΣΙΣ… είναι η Μύησις της Αρχικής Δύναμης Πυρός… των Θείων Όντων… κατερχόμενη επί των στερεών σωμάτων με Ηλιακή Ακτινοβολία… δια της παλινδρομικής κίνησης με τις Ακτίνες Φωτός και παλίνδρομική κίνηση ενεργοποίησης εσαεί.

Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές λέξεις υπάρχουν με το γράμμα αυτό το Μ… διότι δηλώνουν την ενεργή μύηση που λαμβάνουμε από τα ανώτερα πεδία.

Η λέξη ΜΩΡΟ… αυτό δηλώνει… όπου το γράμμα Μ… είναι η διπλή Ηλιακή έκβαση Μύησης… το γράμμα Ω… από τον Ωράνιο(Ουράνιο Χώρο του Σύμπαντος)… το γράμμα Ρ… με συνεχόμενη ροή ενέργειας… και το γράμμα Ο… δηλώνει τον ερχομό στο γήινο χώρο…. Όπου πράγματι το ΜΩΡΟ… έρχεται ως ένας νέος σωματικός οργανισμός για να μπει στο υλικό πεδίο μάθησης… με μύηση των Ωράνιων Νοημάτων… με την ανάλογη ροή…. εδώ στο γήινο πέρασμα. Κι όλη αυτή η διαδικασία.. επέρχεται και μέσα στην κοιλιά… εννέα μήνες… για να φτιαχτούν όλα τα όργανα… αλλά και στη συνέχεια στη νέα ζωή… να περάσει από την Πνευματική διαδικασία των εννέα φάσεων εξέλιξης-σύλληψης… μέσω των εννέα Μουσών…. που δηλώνουν… το μυητικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Το ότι εμείς σήμερα… δεν αγγίζουμε την όλη διαδικασία… είναι ακριβώς διότι... η Χριστιανική Θρησκεία που μας καπελώνει συστηματικά τα τελευταία περίπου 1800 χρόνια… δεν μας αφήνει να συμμετέχουμε ενεργά σε μια τέτοια διαδικασία με την ενεργή συμπαράσταση της κάθε πολιτικής που εφαρμόζεται. Υπάρχει μία παραπλάνηση του κόσμου… ώστε να μην θυμηθούμε τους Προγόνους μας… και την Ιστορία-Μυθολογία μας… που μας ξυπνά τα κύτταρά μας και μας βάζει σε μια τροχία αναζήτησης του Θείου Όντος. Εάν κάποιος δεν μπορέσει να βγάλει το δέρμα του φιδιού… του Χριστιανσιμού από πάνω του… δεν θα μπορέσει… εύκολα να μπει σε μια διαδικασία Πνευματικής εξέλιξης. Όσοι πάλι έχουν κάνει αυτό το βήμα… βρίσκονται σε μια αμηχανία… αφού πλέον δεν υπάρχουν σήμερα οι διαδικασίες των Μυστηρίων που εφαρμόζονταν στα Αρχαία χρόνια… και ψάχνουνν τρόπους να μυηθούν… κι εδώ αρχίζουν τα δύσκολα… διότι υπάρχουν πολλές τάσεις… αλλά και πολλές παραθρησκευτικές οργανώσεις… που προσπαθούν να σε μαντρώσουν μέσα στο χώρο τους με διάφορες στο τέλος παρενέρεγειες. Οπότε η ατομικότητα του καθενός επαφίεται στις γνώσεις που έχει… και μόνος του πορεύεται σε αυτή τη διαδικασία… και μπορεί να βρει και κάποιος άλλους τριγύρω του… ώστε να να νιώσει το κίνητρο της μυητικής μάθησης να γίνεται πλέον μία προσδόκιμη ωφέλιμη διαδικασία για τον ίδιο. Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι έχουμε ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ… και οφείλουμε να προσεγγίσουμε πρώτα τη Γλώσσα μας και κατόπιν τα Μυστήρια… για να μπούμε σε άλλες ατραπούς… που θα μας φέρουν πιο κοντά στο ΘΕΙΟ ΟΝ.

Η λέξις ΜΥΣ… μας δείχνει ότι το γράμμα Μ… είναι η διπλή Ηλιακή έκθεση Μύησης… το γράμμα Υ… ο υποδοχέας της ενέργειας… και το γράμμα Σ… με παλίνδρομη κίνηση. Είναι πράγματι έτσι; Τι λέτε; Ναι πράγματι ο ΜΥΣ… στην ανατομική του δομή παράγει κίνηση ή εάν θέλετε μια δύναμη ως απάντηση σ’ ένα φυσιολογικό ερέθισμα. Ο ΜΥΣ λοιπόν… αποτελείται από τα κύτταρα που έχουν ένα σχετικά μεγάλο μήκος… τις λεγόεμενες μυϊκές ίνες. Όλοι οι ΜΥΕΣ… τι κάνουν… απλά μετατρέπουν μια χημική ή ηλεκτρική εντολή σε μια μηχανική απάντηση… η οποία στηρίζεται στην λειτουργία του μηχανισμού δύο ινωδών πρωτεϊνών της μυοσίνης και της ακτίνης. Έτσι… αυτή η ενεργητική τους κίνησή… λέγεται μυϊκή συστολή και είναι το έναυσμα για αυτήν το ίδιο… ανεξάρτητα από το μέρος του σώματος μας… στο οποίο αναφερόμαστε: δηλαδή μια αύξηση στη συγκέντρωση των ελεύθερων κυτταροπλασματικού ιόντων ασβεστίου.

Έτσι όπως διαπιστώνουμε... η λέξη ΜΥΣ… χρεάζεται διπλή ηλιακή ενέργεια-ακτινοβολία φωτός…που επέρχεται με το γράμμα Μ… όπου εδώ η Μύησις είναι εκπαίδευση… γιαυτό και οι Μύες χρειάζονται συνεχόμενη κίνηση για να είναι υγιείς… και η Υποδοχή αυτή δηλώνεται επακριβώς με το γράμμα Υ… που είναι ο υποδοχέας υγρών … όπου το αίμα…που κινείται μέσα στους Μυς... δίδει και την απαραίτητη κίνηση-λειτουργία…. όπου το ύδωρ που έχει μνήμη… μας μεταδίδει τις πληροφορίες σε όλο μας το σώμα…. κι αυτό γίνεται με συνεχόμενη παλινδρομική κίνηση εσαεί…. δηλαδή…. μια κίνηση που εκτελείται στην ίδια διεύθυνση… αλλά διαδοχικά σε δύο αντίθετες φορές, μπρος πίσω ή δεξιά και αριστερά. Γενικά παλίνδρομη ονομάζεται η αυτόματη παύση της κύησης πριν την 20η εβδομάδα. Όμως γνωρίζουμε σήμερα ότι τα συμπτώματα δεν είναι ίδια με αυτά της αποβολής και στις περισσότερες περιπτώσεις η κάθε εγκυμονούσα… δεν αντιλαμβάνεται την επιπλοκή. Τα αίτια που οδηγούν σε παλίνδρομη κύηση τις περισσότερες φορές δεν είναι σαφή. Ωστόσο, σύμφωνα με τους γιατρούς οι συχνότερες αιτίες είναι οι χρωμοσωμικές και συγγενείς ανωμαλίες του εμβρύου, οι συγγενείς ανωμαλίες της μήτρας, οι ιογενείς λοιμώξεις, οι ανοσολογικοί παράγοντες και οι ανατομικές ανωμαλίες της μήτρας.

Βλέπετε λοιπόν απλά σε μία μικρή λέξη… όπως αυτή με τα τρία γράμματα που λέγεται ΜΥΣ… πόσο σοφή και σαφής είναι η Γλώσσα μας… που όλα είναι φανερά μπροστά μας…αρκεί λίγο να τα ψάχνουμε πιο πολύ.


ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Αν θέλετε να δείτε όλα τα μαθήματα, μπορείτε να δείτε την λίστα με τα 74 μαθήματα κάνοντας κλικ ΕΔΩ...

Στην ενότητα μας "Αρχαία Ελληνική Γλώσσα " μάθετε ό,τι αφορά την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα μας!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!