ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 61ο                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 61ο

..

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ… ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 61ο

Γράφει ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Το γράμμα… Ρ (ΡΟ)

Το Ρ παριστά ένα χώρο Ο, από τον οποίον «ρέει» η ακτινοβολία ενός Ι (ιώτα), άρα το Ρ, ορθώς, σημαίνει την ροή (Ρ = πάσα Ροή.


Ξέρουμε ότι πολλά παιδιά λένε τογράμμα «ρ» αρκετά νωρίς, αλλά στην εξέλιξη της ομιλίας ενός παιδιού το γράμμα «ρ» αναμένεται να εμφανιστεί τελευταίο. Έτσι σε ένα ποσοστό 90% των παιδιών το γράμμα (ρ) στην αρχή της συλλαβής και στην αρχή της λέξης (πχ. στη λέξη ρόδα) αναμένεται να έχει εμφανιστεί έως την ηλικία των 5.5 ετών. Σε ένα ποσοστό 90% των παιδιών, το (ρ) στην αρχή της συλλαβής μέσα στη λέξη (πχ. στη λέξη δώ-ρο) αναμένεται να έχει εμφανιστεί έως την ηλικία άνω των 5 ετών. Σε ένα ποσοστό 50-75% των παιδιών, το (ρ) στο τέλος της συλλαβής (όπως στη λέξη καρ-τα) αναμένεται να εμφανιστεί σε ηλικία άνω των 5.6 ετών. Σε ένα ποσοστό 75% των παιδιών, το (ρ) στα συμφωνικά συμπλέγματα (όπως στη λέξη βροχή, στρίβω) αναμένεται να έχει ήδη εμφανιστεί από τα 4.5 αλλά ενδέχεται να αργήσει έως και τα 6. Στην τυπική εξέλιξη της ομιλίας, μέχρι να ωριμάσει το φωνολογικό σύστημα… το παιδί αρχίζει να βάζει το γράμμα (ρ) στην ομιλία του και πολλά παιδιά διαφοροποιούν την απόδοση των λέξεων… για να διευκολυνθούν στην εκφορά τους. Αυτές οι διαταραχές της άρθρωσης στα παιδιά… χαρακτηρίζονται ως φωνητικές ή φωνολογικές ανάλογα φυσικά με το επίπεδο στο οποίο επισημαίνεται η δυσκολία. Εάν… για παράδειγμα, ένα παιδί αδυνατεί να πραγματώσει έναν φθόγγο – ήχο (π.χ. το παλλόμενο ρ) πέραν της ηλικίας της οποίας αναμένεται να το έχει επιτύχει, τότε εμφανίζει φωνητικού τύπου διαταραχή. Όμως στη περίπτωση που ο φθόγγος πραγματώνεται μεν μεμονωμένα, ως ήχος, αλλά παρόλα αυτά δεν χρησιμοποιείται στο λόγο, τότε το παιδί εμφανίζει διαταραχή φωνολογικού τύπου.

Έτσι το γράμμα ρο….δηλώνει μια ροή ενέργειας…που ερχεται και κατακλύζει τον οργανισμό μας…και πάλλεται με τα κυτταρά μας…διότι το σώμα μας αποτελείται από νερό….(ύδωρ)…. όπου ΥΔΩΡ….είναι η (Υ) Υποδοχή…της (Δ) Δυναμικής Ενέργειας που κατέρχεται από τα (Ω) Ουράνια…. με συγκεκριμμένη (Ρ) ροή. Το ΥΔΩΡ…ρέει ως ένα ρευστό…είτε στην εξοχή…είτε μέσα στο σώμα μας…ως νερό…ή ως αίμα…και δημιουργεί μία κινητική κατάσταση λειτουργίας των οργάνων. Γι’ αυτό όταν λέμε ΡΕΥΣΤΟ…σημαίνει ότι (Ρ) ρέει…(Ε) ελαύνωντας… (Υ) Υποδεχόμενο…(Σ) σείοντας-παλινδρομώντας …(Τ) επί του στερεού σώματος…(Ο) στο γήινο χώρο. Εξάλλου όλα στη ζωή έχουν μία ροή και κίνηση…που δεν σταματάει ποτέ…κι αυτό μας το δείχνει το νερό… που έρχεται από τα σύννεφα…υγροποιείται…πέφτει…στη γη…κυλάει….θρέφει…γίνεται λίμνη, θαλασσα, ποταμός….εξατμίζεται…..ανεβαίνει…και πάλι από την αρχή….ξεκινάει το ταξίδι του…ως νερό. Αυτός ο Κύκλος…είναι ο Κυκλος της Ζωής….που διάγουμε και στο Πνευματικό Πεδίο…και αυτή η προσομοίωση που παίρνουμε εδώ στη Γαία….έχει να κάμει με αυτό το θέμα….ώστε να αντιληφθούμε…πώς να κινηθούμε και στο ανώτερο Πνευματικό Πεδίο.


Όταν οι Πρόγονοί μας ξεκίνησαν από τον Ταυγετο…και πήγαν στον Όλυμπο… στο μέσον έφτιαξαν τον ΟΜΦΑΛΟ της ΓΑΙΑΣ. Οι Ομφαλοί αυτοί των ηλεκτρομαγνητικών οπών είναι ακριβώς τα διάφορα ηλεκτρομαγνητικά τρίγωνα… στα οποία καταλήγουν και συνδέονται μεταξύ τους, όλα τα τούνελ των ηλεκτρομαγνητικών τριγώνων οπών τμήματος του βόρειου ή νότιου ημισφαιρίου της Γαίας. Ένα τέτοιο ηλεκτρομαγνητικό τρίγωνο εδώ στην Ελλάδα έχουμε στους ΔΕΛΦΟΥΣ. Με τον Ομφαλό των Δελφών, συνδέονται όλα τα ηλεκτρομαγνητικά τρίγωνα οπών του Ελλαδικού χώρου και μερικών άλλων εκτός της Δήλου, της Δωδώνης, της Ακρόπολης, της Ελευσίνας, της Μ. Ασίας … μέχρι των ηλεκτρομαγνητικών τριγώνων του 30ου μεσημβρινού. Οι πρόγονοί μας το γνώριζαν αυτό πολύ καλά… καθώς και πολλές από τις ιδιότητές τους. Για το λόγο αυτό όπως γνωρίζετε συνήθιζαν να χτίζουν τους ναούς τους και προπαντός τα Μαντεία… κοντά στα ηλεκτρομαγνητικά πεδία αυτών των οπών. Κοντά δε στους Ναούς τους έχτιζαν και τις πόλεις (όπως πάνω έτσι και κάτω), επειδή οι ηλεκτρομαγνητικές οπές σχηματίζουν ισόπλευρα τρίγωνα και οι πόλεις τους σχηματίζουν ισόπλευρα τρίγωνα (όταν ενωθούν με νοητές γραμμές). Η ηλεκτρομαγνητική οπή (ομφαλός) της Γαίας στους Δελφούς, έγινε μέσα στα χρόνια των 39.500.000 ετών, της Ακρόπολης στα χρόνια των 15.000.000 ετών, της Δήλου στα χρόνια του πρώτου μισού των 2.000.000 ετών. Το τούνελ που συνδέει… τους Δελφούς με την Ακρόπολη… βρίσκεται σε βάθος 1.650-1.950μ. περίπου. Της νήσου Δήλου…. το τούνελ που τη συνδέει με τους Δελφούς, βρίσκεται σε βάθος 1.950μ. περίπου, της Ελευσίνας το τούνελ που τη συνδέει με την Ακρόπολη, βρίσκεται σε βάθος 700-800μ. περίπου. Επίσης όλες οι ηλεκτρομαγνητικές οπές της Γαίας…. όπου οι Πρόγονοι μας έχτιζαν Μαντεία και πολλούς από τους Ναούς τους, συνδέονται μεταξύ τους με τούνελ, που βρίσκονται σε μεγάλο βάθος. Από τους Ομφαλούς μπορούμε να έχουμε ακουστική επικοινωνία με άλλους Ομφαλούς και με άλλες ηλεκτρομαγνητικές οπές (πεδία), που είναι σε πολύ μεγάλες αποστάσεις από εμάς. Δηλαδή…. μπορούμε κάλιστα να επικοινωνούμε, να ακούμε φωνητικά και άλλων ειδών ηχητικά κύματα και να μεταδίδονται επίσης οι ψαλμωδίες των Ναών σε άλλες οπές. Επίσης οι λίθινοι Ομφαλοί που βρίσκονται σε τοποθεσίες της Αιγύπτου, της Παλαιστίνης και σε άλλα μέρη της Γαίας, όπου υπάρχουν Ομφαλοί (ηλεκτρομαγνητικές οπές) και επίσης υπάρχουν πάλι κι εκεί αρχαίοι Ναοί, που απλά δεν είναι έργα άλλων λαών, αλλά των ΠΡΟΓΟΝΩΝ μας φυσικά…… των ΕΛΛΗΝΩΝ.

Η ΤΡΙΤΗ ΕΝΝΕΑΣ



Η Ελληνική Γλώσσα μας αποτελείτο από 27 συνολικά γράμματα. Τα χωρίζουμε έτσι… από (9) γράμματα σε οριζόντια θέση και κάθε σειρά έχει: 3 Χ 9 = 27. Ο αριθμός λοιπόν 27 αντιστοιχεί στην Θεία Αρετή (ΑΡΕΤΗ=414=>4+1+4=9.). Με την κατάργηση όμως των τριών γραμμάτων…. αλλοιώθηκε η σειρά, αλλά και η συμμετρία και η μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας. Κι ενώ διαγράφτηκαν από την δική μας Γλώσσα…..διατηρούνται κάλιστα εντός του Λατινικού Αλφαβήτου. Παράδειγμα… το δίγαμα F(ς) και το Q. Έτσι με αυτόν τον διαχωρισμό των γραμμάτων των τριών σειρών, θα μπορούσαμε να ονομάσουμετο Ελληνικό Αλφάβητο, ως τρισυπόστατον.


Α) Όπου γράμμα F(ς) έχει την αριθμητική αξία του αριθμού (6) δηλαδή…. ο αριθμός της Ψυχής μας.

Β) Όπου γράμμα (Q) έχει την αριθμητική αξία του αριθμού (90).

Γ) Όπου γράμμα Σαν Πι έχει την αριθμητική αξία του αριθμού (900).

Αυτές οι τρεις υποστάσεις του Ελληνικου Αλφαβήτου, δεν προσφέρουν μόνο την «πρώτη ύλη» για να δημιουργηθούν οι λέξεις, αλλά είναι επίσης το κατεξοχήν όργανο που συμβάλει στην δημιουργία και στην ανάπτυξη των επιστημών, μέσω της δυνατότητας της μέτρησης και των αριθμών, όσο και την εμφάνιση των τεχνών… μέσω της Μουσικής και της Αρμονίας που διαθέτει.

Ο αριθμός (3) θεωρείται ως ιερός αριθμός και είναι ο αριθμός του ΘΕΙΟΥ ΟΝΤΟΣ (το τρισυπόστατον), ο οποίος υψωμένος στο τετράγωνο…. μας δίνει τον αριθμό (9)….δηλαδή τα μοιρασμένα εννέα γράμματα της κάθε σειράς που έγραψα παραπάνω. Το μέσον ή το κέντρον της πρώτης σειράς…. είναι ο αριθμός 5 (τέσσερα γράμματα ή αριθμοί από δεξιά και άλλα τέσσερα από αριστερά), που αντιστοιχεί στο γράμμα Ε. Είναι το ΔΕΛΦΙΚΟΝ ΕΨΙΛΟΝ. Το μέσον της δεύτερης σειράς…. είναι ο αριθμός 14 που αντιστοιχεί στο γράμμα Ν, όπου Ν=50, αλλά και ο σχηματοποιημένος Κεραυνός του ΔΙΟΣ (πλαγιαστό Ν). Τέλος… στην τρίτη σειρά ο κεντρικός αριθμός είναι το 23, όπου και το γράμμα Φ, όπου… Φ=500. Άρα έχουμε… 5 – 50 – 500. Αυτοί λοιπόν οι αριθμοί έχουν σχέση με τον Φοίβο Απόλλωνα, όπου 500=Φ=Φως. Αλλά όμως το Φ είναι και ο χρυσός αριθμός φ=1,618, που είναι ο αριθμός της τετραγωνικής ρίζας 5+1: 2, όπου 1 είναι η ιερή ΜΟΝΑΣ (Α =>Απόλλων), ο αριθμός 5 = Ε, είναι ο Θεός που βρίσκεται στο κέντρο όλων, Ο Φωτίζων (Φ=500) τον Νου (Ν = 50) όλων των όντων, ολοκλήρου της Δημιουργίας, ως προς το αρχαίο Ελληνικό Αλφάβητο. Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Φ =1,61 είναι ο νόμος της Φύσης, αποτυπωμένος στην διάταξη του Αισθητού μας Κόσμου, σε φυτικό -ζωϊκό και ανθρώπινο βασίλειο.

Το άθροισμα των πρώτων εξ αριστερών αριθμών του 5 της πρώτης σειράς μας δίνει τον αριθμό 10 (1 + 2 + 3 + 4 = 10). Όπου 10 σημαίνει ο Αισθητός Κόσμος (ΙΕΡΑ ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ). Στους αριθμούς που προστέθηκαν, ο αριθμός 4 απεικονίζει τα τέσσερα στοιχεία της Φύσης, που συντελούν στην Δημιουργία του Κόσμου μας.

Το άθροισμα των υπολοίπων τεσσάρων αριθμών δεξιά του 5… μας δίνει τον αριθμό 30 (6 + 7 + 8 + 9 = 30). Ο αριθμός 30… αντιστοιχεί στον χώρο που θα διαμορφωθεί ο Κόσμος της Δημιουργίας. Φιλοξενεί τους 12 Αστερισμούς που ανά 30 μοίρες κατέχει μία θέση έκαστος. Οι αριθμοί 5 – 50 – 500, χωρίζουν τον μικρόκοσμο (10) των τεσσάρων στοιχείων, με τον μακρόκοσμο (το 30 είναι ο χώρος των μοιρών που καταλαμβάνει κάθε ζώδιο, με την βοήθεια των οποίων βαίνουμε προς τον Μακρόκοσμο). Ο αριθμός 9, ο τελευταίος αριθμός της πρώτης αρίθμησης των γραμμάτων (αλλά και των υπολοίπων σειρών, ήτοι 9 – 90 – 900), είναι το γράμμα Θ-ήτα, το γράμμα του Θείου Όντος, αλλά και του Θανάτου. Δεν είναι τυχαίο ότι εννέα (9) είναι και οι μήνες που κρατάει η κυοφορία του εμβρύου (ΕΜ-ΒΡΥ-ΟΝ), αλλά όμως και ο ίδιος αριθμός αφορά… και το σύνολο των μετενσαρκώσεων. Έτσι εάν μπορούσαμε να μετρήσουμε όλα τα αστέρια του Ουρανού, όσα βλέπουμε δηλαδή… από ένα σκοτεινό σημείο από την Γαία θα βρίσκαμε ότι: Τα 4800 αστέρια είναι 6ου μεγέθους, τα 1602 αστέρια είναι 5ου μεγέθους, τα 513 αστέρια είναι 4ου μεγέθους, τα 171 αστέρια είναι 3ου μεγέθους, τα 48 αστέρια είναι 2ου μεγέθους, 15 αστέρια είναι 1ου μεγέθους, 4 αστέρια είναι κάτω του 1ου μεγέθους…..δηλαδή συνολικά 7153 σε ολόκληρο το νυχτερινό Ουρανό. Η οργάνωση αυτής της ύλης έγινε με τους ίδιους νόμους που οργανώθηκε ο γραπτός και ο προφορικός λόγος. Επειδή ο λόγος και η ύλη είναι ομοιόθετα επί του μίτου της ευαρίθμου ακολουθίας, εμείς μπορούμε κάλιστα μέσω του λόγου… να γνωρίσουμε τα της ύλης. Ο γραπτός λόγος, είναι ένας απόλυτος γεωμετρικός σχεδιασμός και είναι εξ αρχής ολοκληρωμένος και στηρίζει τον προφορικό λόγο. Στον προφορικό μας λόγο, επειδή οι φθόγγοι- λέξεις-προτάσεις εκπέμπονται ωςμια κυματομορφή, από τον κάθε ομιλητή, δημιουργούνται πυκνώματα και αραιώματα. Στην ουσία η φωνή μας…. είναι η φωτεινή μουσική. Ακριβώς αυτά τα αραιώματα-παύσεις- διαστήματα-κενά… θα έπρεπε ο Αληθής Λόγος να τα δηλώσει και στο γραπτό λόγο.

Τώρα εάν τώρα αθροίσουμε όλους τους αριθμούς της πρώτης σειράς μας δίνουν τον αριθμό 45: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 = 45. Οι αριθμοί της πρώτης σειράς…. ονομάζονται Ακέραιοι Αριθμοί και σε αυτούς τους αριθμούς κρύβεται η καθοριστική Αρετή του Ανθρώπου. Η λέξις Ακέραιος… εμπεριέχει το (Α) στερητικόν και το – κέραιος προέρχεται από το ρήμα κεράννυμι=μύξις. Οι Πρόγονοί μας έπιναν τον οίνο αναμεμειγμένο με το ύδωρ, για να μην προσλαμβάνουν το μέγεθος της επίδρασης του οίνου. Άρα Ακέραιος…. σημαίνει αυτό που δεν αναμείχθηκε με ξένα στοιχεία….δηλαδή…Ακέραιος=αμιγώς γνήσιος Άνθρωπος). Ο κάθε Ακέραιος αριθμός, από το ΕΝΑ έως το ΕΝΝΕΑ… εκτός του ότι είναι ο καθένας μία αριθμητική οντότητα, έχει επίσης την εσωτερική δική του σημασία. Οι αριθμοί των υπολοίπων σειρών, οι μεν δεύτεροι καλούνται δεκαδικοί (10 + 20 κλπ) και οι της τρίτης σειράς καλούνται εκατονταπλάσιοι (100 + 200 κλπ). Εάν προσθέσουμε τρείς φορές τον αριθμό 45 (τρεις σειρές γραμμάτων, ο αριθμός (3) ως ιερός αριθμός) έχουμε: 45 + 45 + 45 + 27 (τα γράμματα) = 162 : 100 = 1,62. Ιδού… για ακόμα μία φορά ο Χρυσός αριθμός Φ, ο αριθμός της Φύσεως. Στον αριθμό 45 εμπεριέχονται: τα 4 στοιχεία της ζωής που δώρισε ο Ε = 5, δηλαδή… το δομικό υλικό που συνθέτουν τον γνωστικό Κόσμο, αριθμός 10 (4 + 5 = 9). Το σύνολο των 27 γραμμάτων συνθέτουν την ΘΕΙΑ ΑΡΕΤΗ και ο οποίος προκύπτει επίσης από τον Ιερό Θεϊκό αριθμό 3, υψωμένο στον κύβο. Ο κύβος είναι το σχήμα βάσει του οποίου εξελίσσεται ο Αισθητός Κόσμος μας. Πρόκειται δηλαδή… περί ενός κώδικα, που οδηγεί στην Αθανατοποίηση της Ψυχής, αυτό που υπόσχονται τα ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ των Πυθαγορείων. Πρόκειται για τον κώδικα που με επίκεντρο την παρουσία του Φωτός – Φοίβου, φωτίζεται το σύνολο των Όντων εντός του κυκλικού ορίζοντος των 360 μοιρών, ο οποίος με την σειρά του, περιλαμβάνει τον ιερό αριθμό 3 που συμβαδίζει με όλους αυτούς τους αριθμούς. Ο αριθμός 6 είναι η ενσαρκωμένη Ψυχή του Ανθρώπου. Στο τέλος του κύκλου των 360 μοιρών ή 36, οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τον φθόνο. Ο φθόνος είναι ο μόνος που δεν μπορεί να εισχωρήσει στον υπερουράνιο τόπο. Δηλαδή… αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ότι η Ανθρώπινη Ψυχή περνάει μέσα απ’ αυτόν τον Ζωδιακό Κύκλο, που είναι μια καθοριστική πορεία – οδός κάθαρσης και μύησης της Ψυχής, πάντοτε με την παρουσία του Θεϊκού Φοίβου Απόλλωνος Φωτός, τα 4 στοιχεία της Φύσης και οι αστερισμοί, που συνθέτουν το θεμέλιο λίθο της απόκρυφης καθαρκτικής οδού και της Θείας Αρετής, που παραδόθηκε στον άΆνθρωπο, μέσω του Ελληνικού Αλφαβήτου. Έτσι 45 + 27 = 72, που είναι οι 72 στίχοι των Χρυσών Επών

Στο Αλφάβητο αλλά και στην λέξη του Θεού Απόλλωνος, υπάρχει το γράμμα Ο ήτοι ΟΜΙΚΡΟΝ = 360 (Ο Κύκλος – η οδός των μυήσεων και της καθάρσεως). Π => Πόλος = 450 και Ν = Νους = 720. Δηλαδή… 360 Χ 2 = 720 ο Θείος Νους. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ = 423 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ = 1061 έχει την έδρα του στην Αριθμοσοφία. Που σημαίνει πως πρέπει να διαλογιζόμαστε ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Αλλά τι σημαίνει όμως ο αριθμός 1061; Είναι το 10 υψωμένο στον κύβο=1000, που σημαίνει η μορφοποίηση και ο αριθμός ΕΞ (6) αφορά την ενσαρκωμένη Ψυχή στον αισθητό κόσμο (ήτοι 6 Χ 10 Αισθητός Κόσμος = 60), όπως έγραψα. Σαν να λέμε η ΜΟΝΑΣ που μορφοποιεί… για να μας δώσει πάλι τον ΧΡΥΣΟ αριθμό Φ, αφού αφαιρέσουμε τα 1000, οπότε μένοντας η μονάδα, έχουμε 1,61, δηλαδή…δηλαδή η αρχετυπική Μήτρα του Κόσμου τούτου.

Ο Ανθρωπομορφισμός χωρίζεται σε…. Άνθρωπο – Μ – Ορφισμός,όπου μας παραπέμπει στα Ορφικά….την έδρα του Ελληνικού Διαλογισμού και την συγκρότηση της Ελληνικής Ψυχής.


ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Αν θέλετε να δείτε όλα τα μαθήματα, μπορείτε να δείτε την λίστα με τα 74 μαθήματα κάνοντας κλικ ΕΔΩ...

Στην ενότητα μας "Αρχαία Ελληνική Γλώσσα " μάθετε ό,τι αφορά την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα μας!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!