Χάστε Βάρος Κάνοντας ότι και οι Αθλητές                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Χάστε Βάρος Κάνοντας ότι και οι Αθλητές

..

Χάστε Βάρος Κάνοντας ότι και οι Αθλητές

Όταν είστε υπέρβαροι, το πιο πιθανό είναι ότι θα υποφέρετε από έναν αριθμό παθήσεων όπως ο διαβήτης, η υπέρταση και άλλες. Δυστυχώς, η απώλεια βάρους και η αναζωογόνηση της υγείας σας δεν είναι πάντα εύκολες. Μπορείτε όμως να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε φυσική κατάσταση ασκούμενοι όπως και οι αθλητές. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για την άσκηση και τη διατροφή που θα σας βοηθήσουν να αθληθείτε όπως οι αθλητές και να χάσετε βάρος.


Άσκηση


Τρέξιμο και ποδηλασία

Όταν οι αθλητές ασκούνται για έναν μαραθώνιο ή κάποιο άλλο αθλητικό γεγονός, συχνά τρέχουν ή κάνουν ποδήλατο με φίλους ή άλλους αθλητές. Βρείτε κάποιους φίλους που να σκέφτονται με αυτό τον τρόπο που μπορούν να τρέξουν μαζί σας ή ακόμη βάλτε και λίγο ανταγωνισμό μεταξύ σας για να είναι και διασκεδαστικό.

Κολύμπι

Το κολύμπι είναι μία άλλη δημοφιλής δραστηριότητας μεταξύ των αθλητών για να μένουν στην καλύτερη φυσική κατάσταση. Μπορεί να δράσει όχι μόνο σαν μια πολύ καλή δραστηριότητα καύσης θερμίδων, αλλά και σαν ένας τρόπος να χαλαρώσουν οι μυς.

Χορός

Τρία από τα πιο σημαντικά σημεία καλής φυσικής κατάστασης είναι η ευελιξία, η ισορροπία και η αντοχή. Ο χορός προσφέρει όχι μόνο αυτά τα τρία συστατικά αλλά μπορεί να σας βοηθήσει και να χάσετε βάρος.

Διατροφή

Όταν οι αθλητές προπονούνται, συμπεριλαμβάνουν και ένα καλά ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. Με όλη την πρόσθετη φυσική δραστηριότητα, η σωστή διατροφή με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες είναι υποχρεωτική.

Υδατάνθρακες

Οι αθλητές εξαρτούνται από τους υδατάνθρακες για την ενέργεια που χρειάζονται για να προπονηθούν. Κανονικά, οι υδατάνθρακες αποδίδουν το μισό από τις ενεργειακές ανάγκες του σώματος. Για καλή άσκηση και απώλεια βάρους, χρειάζεστε τις κατάλληλες ποσότητες υδατανθράκων.

Πρωτεΐνες

Παρά το ότι οι πρωτεΐνες δεν παράγουν τόση ενέργεια όση οι υδατάνθρακες, είναι πολύ σημαντικές για μια υγιεινή διατροφή. Οι αθλητές εξαρτούνται από τις υγιεινές πρωτεΐνες για να χτίσουν και να επισκευάσουν τον μυϊκό ιστό. Η καλύτερη ώρα για κατανάλωση πρωτεϊνών είναι μετά από άσκηση.

Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι μια πρόκληση σχεδόν για όλους, αλλά υπάρχουν μερικές συμβουλές που χρησιμοποιούν οι αθλητές που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε ευεξία.

Δείτε επίσης:
Ρίξτε την πίεση χωρίς φάρμακα
Η χρήση της αλόη βέρα σε τρόφιμα και ποτά.
Ιατροσόφιον !
Ξηροί καρποί, καρποί ζωής…
Τρία «θαυματουργά γιατροσόφια» από μέλι

Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" θα βρείτε αρκετές ακόμη συνταγές και πρωτότυπες ιδέες, που ωφελούν την υγεία μας!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


phenqgreece.com

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου