Μάθε πώς να κάνεις δίαιτα χωρίς να… κάνεις δίαιτα (H διαιτολόγος μας δίνει τις αληθινές συμβουλές)                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Μάθε πώς να κάνεις δίαιτα χωρίς να… κάνεις δίαιτα (H διαιτολόγος μας δίνει τις αληθινές συμβουλές)

..

Μάθε πώς να κάνεις δίαιτα χωρίς να… κάνεις δίαιτα (H διαιτολόγος μας δίνει τις αληθινές συμβουλές)

Γράφει: Τάνια Ζερβού Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD

Ναι, μπορείς να κάνεις δίαιτα χωρίς να κάνεις δίαιτα και χωρίς να υποστείς στερήσεις.


Φάε όσο θέλεις πριν από το μεσημέρι


Αυτό σημαίνει πως στις 3 το μεσημέρι θα μπορείς να αντισταθείς στο παγωτό. Σε μελέτη του 2013 διαπιστώθηκε πως οι γυναίκες που πήραν ένα πλούσιο πρωινό (700 θερμίδες) είχαν μικρότερη πτώση της ορμόνης της πείνας, της γκρελίνης, από εκείνες που προτίμησαν πρωινό 200 θερμίδων.

Επίλεξε ένα μικρό ντόνατ

Ακούγεται πολύ γλυκό για να είναι αληθινό, το να απολαύσεις όμως ένα γλυκό το πρωί (μετά από ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη) μπορεί να είναι το μυστικό για να μην έχεις καθόλου λιγούρες την υπόλοιπη μέρα, βρήκαν ερευνητές από το Ισραήλ. Οι γυναίκες που το έκαναν αυτό σε περίοδο 8 μηνών έχασαν τον εντυπωσιακό αριθμό των 17 κιλών παραπάνω από τις γυναίκες που έφαγαν ένα πιο περιορισμένο πρωινό γεύμα.

Γυμνάσου νωρίς…

… και θα απολαμβάνεις όλη τη μέρα τα οφέλη. Ερευνητές από το Εργαστήριο Ανθρώπινης Επίδοσης στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο των Απαλαχίων βρήκαν πως οι άνθρωποι που γυμνάστηκαν για 45 λεπτά το πρωί είχαν κορύφωση του μεταβολισμού τους που διήρκεσε 14 ώρες, με αποτέλεσμα να κάψουν 190 επιπλέον θερμίδες.

Κάνε διάλειμμα για καφέ

Πέρα από την ενέργεια που θα σου δώσει, 1 φλιτζάνι καφέ μπορεί να προσφέρει 12% ώθηση στο μεταβολισμό σου για τις επόμενες 3 ώρες, σύμφωνα με έρευνα στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition.

Πιες νερό με παγάκια

Μπορεί να λαχταράς ένα παγωμένο αναψυκτικό, αν όμως πιεις στη θέση του 1 ή 2 ποτήρια νερό με μπόλικο πάγο, το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί. Γερμανική μελέτη έδειξε πως, όταν πίνεις λίγο παραπάνω από 1/2 λίτρο παγωμένο νερό τη μέρα, μπορεί να αυξηθεί ο ρυθμός του μεταβολισμού σου κατά 30% για 60 λεπτά.

Παίξε με τα μυρωδικά

Αναζήτησε συνταγές και πιάτα που συμπεριλαμβάνουν άνηθο, βασιλικό και σχοινόπρασο. Περιέχουν όλα τους καμφερόλη, ένα είδος πολυφαινόλης που αυξάνει την παραγωγή των θυρεοειδικών ορμονών που επιταχύνουν το μεταβολισμό.

Δες την ώρα

Πριν υποκύψεις σε μια βραδινή λιγούρα, σκέψου αυτό: Σύμφωνα με ερευνητές, αν φας πρωινό στις 8 το πρωί, η κουζίνα σου θα πρέπει να κλείσει στις 8 το βράδυ. Ποντίκια που έλαβαν όλα τα γεύματά τους μέσα σ’ αυτό το 12ωρο «παράθυρο» διατηρήθηκαν αδύνατα, ενώ εκείνα που τους επιτράπηκε να τρώνε όποτε ήθελαν πήραν βάρος.

Έλεγχε το τηλεκοντρόλ

Όταν έχεις ξαπλώσει στον καναπέ με ένα δροσερό χυμό για να δεις την αγαπημένη σου ταινία, άλλαζε κανάλι την ώρα των διαφημιστικών – και μη στέκεσαι σε εκπομπές μαγειρικής. Σε πρόσφατη έρευνα συμπεραίνεται πως, όταν βλέπουμε εικόνες λιπαρών τροφών την ώρα που πίνουμε κάτι με πολλή φρουκτόζη, διεγείρεται το κέντρο ελέγχου της όρεξης στον εγκέφαλο πυροδοτώντας την πείνα.

Πέσε νωρίς για ύπνο

«Όταν είσαι κουρασμένη, μπορεί να χτυπήσουν ταβάνι οι ορμόνες που σε κάνουν να θέλεις υδατάνθρακες» προειδοποιεί ο Robert Maurer, PhD, καθηγητής Επιστημών Συμπεριφοράς στο Ιατρικό Κέντρο του UCLA. Θέλεις άλλον ένα λόγο για να δώσεις προτεραιότητα στον ύπνο σου; Μελέτη του 2007 έδειξε πως, όταν οι συμμετέχοντες κοιμόντουσαν για μόλις 4 ώρες κάθε βράδυ επί 6 ημέρες, ο ρυθμός με τον οποίο επεξεργάζονταν τις θερμίδες από τη γλυκόζη έπεσε κατά 40%. Κοιμάσαι και χάνεις (κιλά)!

Δείτε επίσης:
Παρασκευάζουμε Θεραπευτικά – Ιατρικά λάδια και μύρα
Φυτικά έλαια για φυσική φροντίδα ομορφιάς
Πως να εξαφανίσετε τις ραγάδες (2η συνταγή)
Γλυκό και πικάντικο body scrub
Φτιάξε κρέμα σώματος με λεβάντα!

Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" μπορείτε να βρείτε και άλλες φυσικές λύσεις που σας ενδιαφέρουν!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


shape.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου