Ένα υγιεινό smoothie για να καταπολεμήσετε την αϋπνία                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Ένα υγιεινό smoothie για να καταπολεμήσετε την αϋπνία

..

Ένα υγιεινό smoothie για να καταπολεμήσετε την αϋπνία

Συμπεριλαμβάνοντας σε ένα smoothie συστατικά που χαλαρώνουν μπορούμε να βοηθήσουμε την πέψη μας. Μπορούμε επίσης να τα αξιοποιήσουμε για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικότερα την αϋπνία μας.



Η καταπολέμηση της αϋπνίας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το γνωρίζουμε αυτό. Τα φάρμακα δεν ωφελούν αν πρόκειται για ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα. Επίσης, αν και προσπαθούμε να ελέγξουμε το άγχος ή την ανησυχία μας, ίσως να μην έχουμε τα αποτελέσματα που επιθυμούμε. Οι ειδικοί συνιστούν ιδιαίτερα να βρούμε πρακτικές που προσαρμόζονται στις ανάγκες μας.

Μερικοί άνθρωποι βοηθιούνται από συγκεκριμένες τεχνικές χαλάρωσης. Άλλοι άνθρωποι καταπολεμούν την αϋπνία βγαίνοντας και περπατώντας λίγες ώρες πριν κοιμηθούν. Πολλοί άνθρωποι βοηθιούνται αλλάζοντας κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι της ζωής τους.

Υπάρχει κάτι ακόμα που δεν μπορούμε να ξεχάσουμε. Η διατροφή μας είναι ουσιαστική για έναν καλό ύπνο τη νύχτα. Υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που μας ξυπνούν. Οι τροφές αυτές δεν μας βοηθούν καθόλου.

Η κατανάλωση ακατάλληλων τροφών αναγκάζει το σώμα μας να εργάζεται για περισσότερες ώρες ενώ έχει ανάγκη από χαλάρωση. Όταν κοιμόμαστε, το σώμα μας πρέπει επίσης να είναι καλά εφοδιασμένο ώστε να απαλλαγεί από τις τοξίνες.

Τα φυσικά και ελαφριά smoothies που βοηθούν την πέψη είναι πολύ χρήσιμα για την καταπολέμηση της αϋπνίας. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για ένα μεγάλο βοήθημα κατά της αϋπνίας το οποίο ίσως να μην έχετε ακόμα ανακαλύψει.

Καταπολεμίστε την αϋπνία με ένα υγιεινό και γευστικό smoothie

Σε αυτό το smoothie θα συμπεριλάβουμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Αυτά προσφέρουν εξαιρετική βοήθεια ώστε να αποκοιμηθείτε. Τα βρίσκετε εύκολα. Επίσης μπορείτε να φτιάξετε αυτό το smoothie μέσα σε μόλις δεκαπέντε λεπτά.

Πρώτα όμως ας δούμε τα «μαγικά» συστατικά που θα σας επιτρέψουν να κοιμηθείτε καλύτερα.

Μήλα

Είμαστε πολύ συνηθισμένοι να τρώμε τα μήλα κατά τη διάρκεια της μέρας. Ωστόσο, αν αντιμετωπίζετε επεισόδια αϋπνίας, δοκιμάστε να τα τρώτε τη νύχτα.

Τα μήλα είναι πλούσια σε διαλυτές ίνες. Αυτές συμβάλλουν στην πέψη. Βοηθούν επίσης το κυκλοφορικό σύστημα.

Τα μήλα βοηθούν επιπλέον το σώμα μας να χαλαρώσει. Εξάλλου οι βιταμίνες στα μήλα συνεισφέρουν ιδιαίτερα στη σωστή λειτουργία του συκωτιού.

Δεν μπορούμε να ξεχνάμε τα όργανά μας. Το συκώτι και το λεμφικό σύστημα παίζουν σημαντικό ρόλο στην αποτοξίνωση του σώματός μας. Η αποτοξίνωση πραγματοποιείται τη νύχτα και τα μήλα συνεισφέρουν σε αυτή.

Επίσης τα μήλα συμβάλλουν στη μείωση του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα μας. Αυτό οφείλεται στις πολυφαινόλες που περιέχουν. Το γεγονός αυτό μας βοηθάει να αποφύγουμε τις επικίνδυνες απότομες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα. Και οι απότομες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα μπορεί να μη μας αφήνουν να ξεκουραστούμε.

Χαλαρωτικά αγγουράκια

Έχετε ποτέ χρησιμοποιήσει αγγουράκια για να χαλαρώσετε το δέρμα σας; Ίσως τα χρησιμοποιήσατε για να απαλλαγείτε από τις σακούλες κάτω από τα μάτια σας. Τα αγγουράκια διαθέτουν πολλές αντιφλεγμονώδεις και αποτοξινωτικές ιδιότητες.

Τι γίνεται αν καταναλώσουμε τα αγγουράκια σε μορφή χυμού αντί να τα βάλουμε στο δέρμα μας; Το σώμα μας θα μας ευχαριστεί. Τα αγγουράκια μας βοηθούν ιδιαίτερα να αποκοιμηθούμε χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε μαγνήσιο.

Το συγκεκριμένο μεταλλικό στοιχείο βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου μας. Μπορεί ακόμα και μειώσει τα προβλήματα ύπνου και την αϋπνία.

Μαρούλι, ένα φυσικό χαλαρωτικό

Σας προκαλεί έκπληξη; Έχουμε συνηθίσει να τρώμε το μαρούλι σε σαλάτες. Γνωρίζατε όμως ότι οι αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να πίνουν έγχυμα μαρουλιού για να καταπολεμήσουν την αϋπνία; Είναι αλήθεια.

Το μαρούλι χαρακτηρίζεται από την ηρεμιστική δράση του. Χαλαρώνει ειδικά τα νεύρα. Είναι επίσης γνωστό ότι το μαρούλι βοηθάει την πέψη και διατηρεί σταθερούς τους παλμούς της καρδιάς.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να απολαύσετε τις ωφέλειές του. Δύο τρόποι υπάρχουν: να πιείτε έγχυμα μαρουλιού ή να το προσθέσετε σε χυμό.

Πως θα φτιάξετε ένα smoothie που καταπολεμά την αϋπνία:


Υλικά

  • 1 πράσινο μήλο
  • 3 φύλλα μαρουλιού
  • 1 αγγουράκι
  • 1 φλιτζάνι (200 ml) νερό
  • 1 κουταλάκι του τσαγιού (5 γραμμάρια) κανέλα


Οδηγίες

  1. Όπως είπαμε, μπορείτε να ετοιμάσετε αυτό το smoothie μέσα σε δεκαπέντε λεπτά περίπου.
  2. Πρώτα πλύντε το μήλο και τα φύλλα του μαρουλιού. Μην ξεχάσετε να καθαρίσετε το μήλο. Κόψτε το μήλο σε τέταρτα και αφαιρέστε τα κουκούτσια.
  3. Ξεφλουδίστε το αγγουράκι. Έπειτα κόψε το σε τέταρτα. Έτσι θα πολτοποιηθεί πιο εύκολα.
  4. Σε ένα μπλέντερ προσθέστε το νερό, το μήλο, το αγγουράκι και το μαρούλι.
  5. Χτυπήστε τα υλικά για αρκετά δευτερόλεπτα μέχρι να ομογενοποιηθούν.
  6. Σερβίρετε αδειάζοντας το μείγμα σε ένα ποτήρι και πασπαλίζοντας με λίγη κανέλα.
  7. Να θυμάστε να πίνετε αυτό το smoothie μια-δυο ώρες πριν πάτε για ύπνο.

Πίνοντας αυτό το smoothie θα είστε έτοιμοι για ύπνο μόλις έρθει η ώρα. Θα είστε κουρασμένοι και θα έχετε ολοκληρώσει την πέψη της τροφής σας. Δείτε μόνοι σας πόσο ωφέλιμο είναι αυτό το ρόφημα.
Δείτε επίσης:
Ρίξτε την πίεση χωρίς φάρμακα
Η χρήση της αλόη βέρα σε τρόφιμα και ποτά.
Ιατροσόφιον !
Ξηροί καρποί, καρποί ζωής…
Τρία «θαυματουργά γιατροσόφια» από μέλι

Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" θα βρείτε αρκετές ακόμη συνταγές και πρωτότυπες ιδέες, που ωφελούν την υγεία μας!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


meygeia.gr
humanisticecology

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου