Το ποτάμι της ... ζωής                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Το ποτάμι της ... ζωής

..

Το ποτάμι της ... ζωής

Γράφει ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Πολλές φορές οι Άνθρωποι αναρωτιούνται... για διάφορα θέματα της ζωής τους και της ύπαρξής τους... ανεξάρτητα ποιοι ζουν σε κρίση...
ή εάν ζούν ως Κροίσοι... με γεμάτες τις τσέπες... οπότε στην κάθε περίπτωση... συμπεριφέρονται κατά περίσταση... αναλόγως τι πλεονεκτήματα έχουν ή όχι. Ανεξάρτητα όμως... το τι θέση έχουμε, τι ηλικία είμαστε και το τι στη ζωή μας κάνουμε... όλα... μα όλα στην ουσία... είναι δική μας ΕΠΙΛΟΓΗ...είτε συνειδητά... είτε υποσυνείδητα... διότι εμείς είμαστε πάλι αυτοί... που αποφασίζουμε. Οπότε μην απορείτε.... διότι στην τελική... ο καθένας ... ΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.


Όποιο πρόβλημα και να έχεις... και ότι σου παρουσιάζεται στη ζωή σου και στη κάθε χρονική στιγμή... δημιουργούν οι συνθήκες και τα γεγονότα μια διαφορετική οπτική για τον καθένα μας... που είναι καθαρά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ... διότι τα θέματα αυτά που βιώνει κάποιος... έχουν να κάνουν με το πρόσωπό του...και τον αφορούν άμεσα. Τα δικά μας θέματα που αντιμετωπίζουμε... πάντα τα βλέπουμε πιο ΜΕΓΑΛΑ... σε σύγκριση με τους άλλους ... ακόμη κι έαν έχουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τους άλλους.

Από την στιγμή που ζούμε τις ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ... όπως επιλογή μου είναι να παρουσιάζομαι μαζί σας αυτήν την ώρα... που σας γράφω... αφού διαβάζετε το κείμενο αυτό... χωρίς όμως να ξέρετε το τι περνώ ή σε τι κατάσταση είμαι αυτήν την ώρα... αλλά αυτό φυσικά ισχύει και για όλους σας... αλλά η ΖΩΗ ΜΑΣ όμως...είναι δική μας ΥΠΟΘΕΣΗ... μην ξεγελιόμαστε... και μην παίζουμε τις κουμπάρες... όταν βάζουμε κι άλλους στο χορό... ζητώντας συμμάχους ή υποστηρικτές... ώστε στην τελική να συμφωνήσουν μαζί μας.... για να το ευχαριστηθούμε...διότι αυτό είναι μια αυταρέσκεια... κι ακριβώς εμένα αυτό προσωπικά ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ... γι’ αυτό επειδή έχω μάθει να μιλάω και να γράφω αυτά που εγώ νομίζω ότι οφείλω να τα πω ευθαρσώς... χωρίς περικοπές και με ευθύτητα... και αυθόρμητα... αυτό με κάνει... να είμαι αυτό που ΕΙΜΑΙ... πρώτα για μένα... για να έχω την ικανοποίηση ότι είμαι ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ....ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑΝΟΥΣ ΜΟΥ... ώστε να ορθώσω ένα ΛΟΓΟ... που θα κινήσει διαδικασίες...κι ο καθείς... να κινήσει και τα δικά του κύτταρα... προς την κατεύθυνση που θα επιλέξει ΕΚΕΙΝΟΣ... διότι ΕΚΕΙΝΟΣ... ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ. ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΣΑΙ...ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.

Οπότε η ΕΝ-ΔΟΣΚΟΠΗΣΙΣ.... για τον καθένα μας είναι απαραίτητη... για να προσδιορίσει τις κινήσεις μας.... διότι όλα είναι μία συνεχόμενη ροή... που ο ένας με τον άλλον ...συνυπάρχουμε και αλληλοεπιδρούμε..... σε ένα μεγαλύτερο ΠΟΤΑΜΙ... το ΠΟΤΑΜΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

Οπότε αργά ή γρήγορα... οφείλουμε να κουνήσουμε τα χέρια μας ... τα πόδια μας...και τέλος πάντων να κολυμπήσουμε... αλλά κι όσοι εκ του πονηρού χρησιμοποιήσουν κάποια σχεδία... σε κάποια στιγμή.... μπορεί να βρεθούν ξαφνικά μέσα στο ΠΟΤΑΜΙ.... και τότες θα μάθουν να κουνάνε τα χέρια τους και τα πόδια τους αναγκαστικά... κι εάν δεν το πράξουν...απλά θα πνιγούνε...!

ΟΠΟΤΕ... ΚΑΛΟ ΚΟΛΥΜΠΙ...ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ...ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ. ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΆ....ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ...ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΤΑΜΙ...!

ΠΟΤΑΜΟΣ=ΠΥΛΗ/ΠΕΡΑΣΜΑ-ΣΤΟ ΓΗΙΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ- ΜΕ ΤΗ ΣΤΕΡΕΩΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΚΑΙ ΘΕΑΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΥΛΗΣ-ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ-ΣΤΟ ΓΗΙΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΟΙΚΟ (ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ)-ΔΗΛΏΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΝ ΘΕΩΜΕΝΟΝ.


ΠΩΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ....ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Στην ενότητα μας "Αυτογνωσία" μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα γύρω απο το θέμα αυτό!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου