Mια καλοκαιρινή σούπα με αρακά για προστασία των κυττάρων μας-των οστών και των δοντιών μας                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Mια καλοκαιρινή σούπα με αρακά για προστασία των κυττάρων μας-των οστών και των δοντιών μας

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Mια καλοκαιρινή σούπα με αρακά για προστασία των κυττάρων μας-των οστών και των δοντιών μας

η σωστή και ισορροπημένη διατροφή - είναι πια γνωστό - ότι προωθεί την υγεία μας προστατεύοντας
τα κύτταρά μας από τη φθορά του χρόνου...
στην ισορροπημένη διατροφή συγκαταλέγεται και
ο αρακάς


# αρακάς και
είναι όσπριο και όχι λαχανικό

η θρεπτική του αξία μεγάλη όπως
θαυμάσια και η γεύση του, πολλά όμως άτομα αποφεύγουν τον αρακά διότι πιστεύουν ότι έχει πολλές θερμίδες αγνοώντας
την προστασία που προσφέρει στα κύτταρά μας και κατ΄επέκταση στα οστά και στα δόντια μας
και
υγεία δεν νοείτε χωρίς ισχυρά οστά και δόντια
για να έχουμε -λοιπόν - ισχυρά οστά και δόντια είναι ζωτικής σημασίας να τρώμε άφθονα και σε τακτική βάση πράσινα λαχανικά σε συνδυασμό με όσπρια...
ένα από αυτά με έναν πλούτο θρεπτικών συστατικών είναι και ο αρακάς
ο αρακάς είναι από τα πιο πλούσια λαχανικά
σε φυλλικό οξύ
σε βιταμίνη Β1
σε βιταμίνη Β2
σε νιασίνη - Β3
σε βιταμίνη Β6
σε βιταμίνη C
σε καροτενοειδή
σε κουμαρίνες
σε τρυπτοφάνη
σε βιταμίνη Κ
σε σίδηρο
σε ασβέστιο
σε μαγνήσιο
σε μαγγανίο
σε φώσφορο
σε κάλιο
πλούσιο σε
πρωτεΐνες και
σε υδατάνθρακες καθώς και
σε φυτικές ίνες
όλα αυτά τα θρεπτικά στοιχεία σε απόλυτη συνεργασία μεταξύ τους προάγουν την υγεία μας
αφού
μας παρέχουν
# ενέργεια
βοηθούν
# στην ενίσχυση του μυϊκού μας συστήματος
# στη σωστή λειτουργία της καρδιάς μας
# στην ισορροπημένη λειτουργία των νεφρών μας
# στην ενίσχυση του νευρικού συστήματος μας
μας προστατεύουν από
# τις ελεύθερες ρίζες
# βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος
# προστατεύουν τα κύτταρά μας από την υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία
# καταπολεμούν τις φλεγμονές και
# ελαττώνουν τον κίνδυνο θρομβώσεων
οι σημαντικές δε ποσότητες φυλλικού οξέος και βιταμίνης Β 6 που περιέχει
# μειώνουν την παραγωγή της ομοκυστεΐνης
η ομοκυστεΐνη είναι ένα
μεταβολικό παραπροϊόν που είναι επικίνδυνο τόσο για την υγεία των οστών όσο και για την εμφάνιση αθηροσκλύρηνσης
η ομοκυστεΐνη -όσον αφορά στα οστά - εμποδίζει τη σύνδεση του κολλαγόνου έχοντας ως αποτέλεσμα μειωμένη οστική μάζα
άρα καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικός είναι ο αρακάς για την ενίσχυση των οστών μας και των δοντιών μας...
και τώρα
ας χαρίσουμε όλα αυτά τα θρεπτικά στοιχεία στον οργανισμό μας
και
με
την ακόλουθη συνταγή
και
θα χρειαστούμε:
δύο (2)φλιτζάνια φρέσκα μπιζέλια
ένα (1) κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
δύο (2) σκελίδες σκόρδο λιωμένες
τρία (3) φλιτζάνια ζωμό λαχανικών εποχής
μία (1) χούφτα ψιλοκομμένο φρέσκο ​​μαϊντανό ή κόλιαντρο
αλάτι θαλασσινό
πιπέρι
μοσχοκάρυδο
και
το λάδι μας
οδηγίες:


σε μια μεγάλη κατσαρόλα
1) βάζουμε μισό ποτηράκι λάδι και
σοτάρουμε σε χαμηλή προς μέτρια φωτιά
για περίπου 5 λεπτά, ή μέχρι να μαλακώσουν:
το κρεμμύδι και
το σκόρδο μας
ανακατεύουμε κατά διαστήματα....
2) προσθέτουμε τα μπιζέλια και το ζωμό των λαχανικών και αφήνουμε να πάρει βράση σε μέτρια θερμότητα
3) χαμηλώνουμε τη φωτιά, σκεπάζουμε και αφήνουμε να σιγοψηθούν για περίπου 15 λεπτά ή
μέχρι τα μπιζέλια μας να χυλώσουν
4) μεταφέρουμε όλα μας τα υλικά σε ένα μπλέντερ χεριού και αλέθουμε τα υλικά μας να γίνουν μιά ομαλή ομοιογενής σούπα -αν δεν έχουμε μπλέντερ χεριού δουλεύουμε το ηλεκτρικό μπλέντερ με προσοχή αφήνοντας πρώτα τη σούπα μας να κρυώσει λίγο- στη συνέχεια
5) μεταφέρουμε τη σούπα μας στην κατσαρόλα ανακατεύοντας για δύο με τρία λεπτά ακόμα προσθέτοντας δυό κουταλιές της σούπας λάδι
6) πασπαλίζουμε με
το αλάτι
το πιπέρι και
το μοσχοκάρυδο
7) σερβίρουμε με φρέσκο ​​ψιλοκομμένο στο χέρι μαϊντανό ή κόλιαντρο
και
απολαμβάνουμε τη θρεπτικότατη σούπα μας
μόνη της ή
χρησιμοποιώντας το αγαπημένο μας ψωμί



Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !


botanologia

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.