Tροφές που περιέχουν νερό                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Tροφές που περιέχουν νερό

..

Tροφές που περιέχουν νερό

Βραδιάζει σιγά σιγά και όμως η ζέστη καλά κρατεί! Όταν ο υδράργυρος ανεβαίνει, γνωρίζετε πολύ καλά πως αυξάνονται και οι ανάγκες μας σε νερό. Για να μπορεί το σώμα να λειτουργεί κανονικά χρειάζεται μία συνεχή παροχή υγρών καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, ειδικά όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα υψηλές.



Και παρόλο που τίποτα δεν είναι πιο αποτελεσματικό από ένα ποτήρι νερό, οι τροφές που μπορούν να σας ενυδατώσουν σε αρκετά καλά επίπεδα είναι οι παρακάτω:

Μαρούλι
Το μαρούλι βρίσκεται πρώτο στη λίστα μιας και αποτελείται κατά 96% από νερό. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε κάλιο, φυλλικό οξύ, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες C και Κ. Μία γενναιόδωρη μερίδα σαλάτας μαρούλι είναι πολύ δροσιστική στα πλαίσια μίας καυτής ημέρας!

Δείτε επίσης: Το μαρούλι και η διατροφική του αξία

Καρπούζι
Υπάρχει λόγος που οι Αμερικανοί δεν πηγαίνουν ποτέ για πικ νικ χωρίς να έχουν μαζί τους καρπούζι. Είναι γευστικό και συνάμα αναζωογονητικό. Επίσης, αποτελείται κατά 91% από νερό, ενώ παράλληλα είναι πηγή των βιταμινών Α και C. Οι φυτικές ίνες, το λυκοπένιο και το κάλιο που ακόμη περιέχει, το καθιστούν τον βασιλιά των καλοκαιρινών φρούτων!

Δείτε επίσης: Το Καρπούζι προστατεύει από την αφυδάτωση

Γκρέιπφρουτ
Δροσιστείτε με γκρέιπφρουτ. Αυτό το τροπικό φρούτο περιέχει περίπου 90% νερό. Επιπλέον, είναι χαμηλό σε θερμίδες και αποτελεί σούπερ πηγή φυτοχημικών και βιταμίνης C. Η κόκκινη ποικιλία περιέχει επίσης λυκοπένιο. Προσθέστε το παγωμένο στο πρωινό σας για να ‘ξυπνήσετε’ αναζωογονημένοι και ενυδατωμένοι!

Δείτε επίσης: Εκτοξεύστε το μεταβολισμό σας και προστατεύστε τα νεφρά σας με ένα πολύ γνωστό φρούτο!


Μπρόκολο
Μπορεί να μην αποτελεί την πιο προφανή επιλογή της εποχής, το συγκεκριμένο λαχανικό όμως περιέχει περίπου 89% νερό. Επίσης, περιέχει βιταμίνη C, ασβέστιο, φυτικές ίνες, σίδηρο και β-καροτένιο. Δοκιμάστε το με γιαούρτι, ξηρούς καρπούς και σταφίδες, για μια πιο πικάντικη απόλαυση!

Δείτε επίσης: Μπρόκολο: o πράσινος σύμμαχος της υγείας μας

Γάλα και γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών μπορεί να αποτελούν άριστες πηγές πρωτεΐνης, φωσφόρου, καλίου και βιταμινών Α και D, αλλά επιπλέον αποτελούν σημαντικές πηγές νερού μιας και αποτελούνται κατά 85-89% από νερό. Μην παραλείπετε λοιπόν να καταναλώνετε τις 3 μερίδες που χρειάζεστε ημερησίως!

Δείτε επίσης: Οι καλύτερες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο



Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !


tubesalonika

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου