Έξυπνοι τρόποι για να φάμε νόστιμα, υγιεινά και ελαφρά                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Έξυπνοι τρόποι για να φάμε νόστιμα, υγιεινά και ελαφρά

..

Έξυπνοι τρόποι για να φάμε νόστιμα, υγιεινά και ελαφρά

Ένα ισορροπημένο γεύμα πρέπει να αποτελείται από τρόφιμα από όλες τις διατροφικές ομάδες (άμυλο ολικής αλέσεως, πρωτεΐνη και φρέσκα φρούτα ή λαχανικά).


Ένα ισορροπημένο γεύμα πρέπει να αποτελείται από τρόφιμα από όλες τις διατροφικές ομάδες (άμυλο ολικής αλέσεως, πρωτεΐνη και φρέσκα φρούτα ή λαχανικά).
Η σαλάτα σας θα αποτελείται από 2 φλ. του τσαγιού ωμά λαχανικά ή 1 φλ. του τσαγιού βραστά ή ψητά λαχανικά ή σούπα. Προσθέστε 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.



10 ελαφριές καλοκαιρινές επιλογές για ενα γεύμα



  • 1. Ντάκο με 1 ντομάτα τριμμένη, 1 αγγουράκι , 60 γρ. ανθότυρο ή κατίκι Δομοκού, 5 ελιές, κάπαρη και ρίγανη.



  • 2. Ομελέτα με 3 ασπράδια και 1 κρόκο με 1 ντομάτα, 1 πράσινη και 1 κόκκινη πιπεριά, 1 φλ. σπανάκι ή κομμένο κολοκυθάκι σε ροδέλες ή οποιοδήποτε άλλο λαχανικό της αρεσκείας σας. Μπορείτε να προσθέσετε 2 κ.σ. γάλα 1.5 % [ για να φουσκώσει η ομελέτα σας ] ή / και 1 κ.σ. τυρί τριμμένο χαμηλό σε λιπαρά ( < 14 % λιπαρά). 



  •  3. 1-2 σουβλάκια κοτόπουλου, 1 πίτα ολικής αλέσεως ψητή και μία μερίδα σαλάτα 



  •  4. Σαλάτα με 90 γρ. σολομό καπνιστό ή φρέσκο ή τόνο σε νερό στραγγισμένο και ½ αβοκάντο μικρού μεγέθους, 4 λιαστές ντομάτες, 2-3 φύλλα σπανάκι ή ρόκα, 2 κουταλάκια κουκουνάρι και 2-3 παξιμαδάκια κριθαρένια [ 40γρ συνολικά ]. 



  •  5. Σαλάτα με ανάμικτα λαχανικά της αρεσκείας σας με 1 φλυτζ. πένες ολικής αλέσεως βρασμένες χωρίς βούτυρο ή λάδι και 90 γρ. μοσχάρι φιλέτο ή κοτόπουλο ψητό χωρίς την πέτσα. 



  •  6. 90 γρ. μπιφτέκι ή 90 γρ. κοτόπουλο φιλέτο σε πίτα ολικής αλέσεως ψητή με 4 φέτες ντομάτας, 2 κουταλιές άπαχο γιαούρτι και 1 κουταλιά ψιλοκομμένο αγγουράκι. 



  •  7. 1 κεσεδάκι κατσικίσιο γιαούρτι χωρίς την πέτσα ή πρόβειο ή αγελαδινό 0 - 2 % με 2 κουταλιές βρώμη ή δημητριακά πρωινού πλούσια σε φυτικές ίνες και 1 φρούτο. Μπορείτε να προσθέσετε ½ - 1 κ.γ. μέλι ή 8 - 10 τεμάχια αμύγδαλα άψητα και ωμά. 



  •  8. Πατατοσαλάτα με 1 μέτρια πατάτα βραστή, 1 καρότο τριμμένο, 1 πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη, ½ κρεμμύδι ξερό ή φρέσκο ψιλοκομμένο, 60 γρ. τυρί κότατζ ή οποιοδήποτε άλλο τυρί χαμηλό σε λιπαρά ( < 14 % λιπαρά), 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 2 κουταλιές χυμό λεμονιού, ρίγανη και κάπαρη. 



  •  9. Ψητά λαχανικά ( 1 μελιτζάνα μικρή, 1 πιπεριά, 1 μικρό κολοκύθι, 2-3 μανιτάρια πλευρώτους ) με 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 2 κουταλιές μπαλσάμικο ξύδι , 60 γρ. ανθότυρο, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή παξιμάδι 50γρ 



  •  10. Σαλάτα ρόκα, 2-3 λιαστές ντομάτες, 3 αποξηραμένα σύκα ψιλοκομμένα και dressing με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. μουστάρδα, 1 κ.γ. μέλι ή ½ κ.γ. πετιμέζι και 1 κ.γ. μπαλσάμικο ξύδι.


Στην ενότητα μας "Συνταγές ομορφιάς και υγείας" θα βρείτε αρκετές ακόμη συνταγές και πρωτότυπες ιδέες, που ωφελούν την υγεία μας!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !


planitis-afroditi

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου