Η ευτυχία του ανθρώπου συνίσταται στη μόρφωση και στην παιδεία, και
όχι στα αγαθά που δίνει και παίρνει η τύχη.

Πλούταρχος

Breaking News

Η Θεωρία του 60% στην επιπλέον απώλεια σωματικού βάρους…

Απόσπασμα από τη 2η έκδοση του βιβλίου Thin Positive από τις εκδόσεις Μεταίχμιο

Από την εμπειρία μου στη διατροφή των αθλητών και ιδιαίτερα όσων κάνουν πρωταθλητισμό έχω βγάλει ένα ενδιαφέρον συμπέρασμα. Η επιτυχία ενός πρωταθλητή εξαρτάται κατά 40% από τη σωστή προπόνηση και κατά 60% από τη σωστή διατροφή. Και το αναφέρω αυτό διότι κατά την προετοιμασία ολόκληρων ομάδων με αθλητές, ενώ ακολουθούσαν όλοι το ίδιο προπονητικό σχήμα, τελικά εκείνοι που έπαιρναν τα μετάλλια και τις διακρίσεις ήταν αυτοί που εφάρμοζαν όσο πιο πιστά γινόταν το πρόγραμμα διατροφής και λάμβαναν με συνέπεια τα κατάλληλα συμπληρώματα που τους σύστηνα, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας πριν τους αγώνες...
Από την άλλη πλευρά, για οποιονδήποτε άνθρωπο που εμπλέκεται σε ένα πρόγραμμα διατροφής με σκοπό την επίτευξη και τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους, έχει να κάνει κατά 40% με την εφαρμογή σωστών διατροφικών συνηθειών και κατά 60% με την τακτική, καθημερινή άσκηση. Κι αυτό , διότι κάθε άνθρωπος που ασχολείται με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό, και μόνο επειδή γυμνάζεται τακτικά, ακόμα κι αν κάποιες φορές ξεφεύγει από το πρόγραμμά του, φαίνεται τελικά ότι αυτό δεν έχει καμία επίπτωση στην αύξηση του βάρους του.

Μελέτες που έγιναν στις ΗΠΑ σε πρώην υπέρβαρα άτομα που είχαν καταφέρει να διατηρήσουν το βάρος τους σε φυσιολογικά επίπεδα, έπειτα από 5 συνεχή χρόνια, έδειξαν ότι όλοι είχαν τρία κοινά χαρακτηριστικά στην καθημερινότητά τους. Έτρωγαν ένα καλό – θρεπτικό πρωινό, έτρωγαν τουλάχιστον δυο με τρία σωστά σνακς ενδιάμεσα των γευμάτων και έκαναν άσκηση τουλάχιστον μια ώρα σε καθημερινή βάση.

Κάθε φορά λοιπόν, που έχω μπροστά μου ένα πελάτη που διαμαρτύρεται για κάποια μικρή απώλεια που είχε στο μεσοδιάστημα των ραντεβού μας, ορκιζόμενος ότι εφάρμοσε πιστά το πρόγραμμα διατροφής που του σύστησα, η ερώτηση που του απευθύνω είναι: «πόσο γυμνάστηκες όλο αυτό το διάστημα;» Η συνήθης απάντηση είναι πάντα ότι δεν πρόλαβε ή ότι δεν είχε χρόνο όπως και άλλες παρόμοιες δικαιολογίες. Τότε κι εγώ ανταπαντώ ότι «Θα πρέπει να δεχθείς ότι προχωράς μόνο με το 40% των ικανοτήτων σου. Για φαντάσου τί αποτελέσματα θα είχες αν το σώμα σου αξιοποιούσε και το υπόλοιπο 60% των δυνατοτήτων του εξαιτίας της άσκησης; Θα είχες σίγουρα κάτι περισσότερο από τα διπλάσια αποτελέσματα που φάνηκαν σήμερα κι εσύ θα ήσουν απόλυτα ικανοποιημένος από την προσπάθειά σου».

Η καθημερινή πρακτική έχει αποδείξει ότι με τη συνέργεια της άσκησης, τα επιθυμητά αποτελέσματα στην απώλεια του περιττού σωματικού λίπους, μπορούν να μειωθούν στο μισό ή και σε λιγότερο χρόνο απ’ ότι αν ακολουθεί κάποιος απλώς ένα υποθερμιδικό πρόγραμμα διατροφής.

Ευάγγελος Ζουμπανέας
Διαιτολόγος Διατροφολόγος
Ιδρυτής Επιστημονικής Ομάδας Διατροφή www.diatrofi.gr
Διευθύνων Σύμβουλος ΚΕΑΔΔ www.keadd.gr
www.diet-coaching.gr 
Μεσολογγίου 51, Νέα Ιωνία 14231
2102718360 6977436598
www.facebook.com/evangelosz
www.facebook.com/diatrofi.gr 




Δείτε επίσης:
Τα σάκχαρα στη διατροφή μας
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας
Μαυροσίταρο ή Φαγόπυρο : Η Ρωσική τροφή θαύμα!
Υπάρχουν τροφές που σε προστατεύουν από τον ήλιο;
Πτωμαΐνη: Το κρέας υπεύθυνο για πολλές μορφές καρκίνου και καρδιοπάθειες

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !


*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας εδω….