Οι 3 κακοί υδατάνθρακες που δεν πρέπει να βγάλετε από τη ζωή σας                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Οι 3 κακοί υδατάνθρακες που δεν πρέπει να βγάλετε από τη ζωή σας

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Οι 3 κακοί υδατάνθρακες που δεν πρέπει να βγάλετε από τη ζωή σας

Οι δίαιτες που χαρακτηρίζουν τους υδατάνθρακες ως «απαγορευμένο καρπό» έχουν αναπόφευκτα επηρεάσει τη σχέση μας με την πατάτα και το ψωμί.


Πριν όμως βιαστείτε να απαρνηθείτε τους υδατάνθρακες, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τις τροφές που τους περιέχουν.

1. Καλαμπόκι
Το «κανονικό» καλαμπόκι – και όχι αυτό που βρίσκουμε συσκευασμένο σε κονσέρβες στα ράφια των σούπερ μάρκετ – είναι ένας εξαιρετικά υγιεινός καρπός. Μας παρέχει φυτικές ίνες, βιταμίνη C και τα αντιοξειδωτικά λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, τα οποία συμβάλλουν στην υγεία των ματιών. Μπορούμε να το απολαύσουμε ψητό ή στη σαλάτα.

Διαβάστε επίσης: Ποια Τρόφιμα Έχουν Αφροδισιακές Ιδιότητες

2. Μπανάνα
Είναι ένα από τα φρούτα με τους περισσότερους υδατάνθρακες και την περισσότερη ζάχαρη, όμως είναι ένα θρεπτικό σνακ που μπορούμε να πάρουμε εύκολα μαζί μας. Η μπανάνα είναι πλούσια σε βιταμίνη Β6, μαγγάνιο, κάλιο και φυτικές ίνες.

Διαβάστε επίσης: Ψωμί και δίαιτα πάνε μαζί!

3. Πατάτες
Περιέχουν κάλιο και βιταμίνη C, ενώ μία πατάτα μας παρέχει σχεδόν 4 γραμμάρια φυτικές εάν καταναλώνεται με τη φλούδα. Φυσικά πρέπει να αποφεύγουμε το τηγάνισμα και να τις προτιμάμε ψητές ή βραστές



Δείτε επίσης:
Τριχόπτωση: καταπολέμηση με διατροφή και βότανα
Διατροφική αντιμετώπιση του σακχαρώδη διαβήτη
Ποιες τροφές μας βοηθούν να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά;
Δυσανεξία στην λακτόζη
Κατερίνα Μόρτογλου: Πεινάτε το βράδυ; Γιατί;

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !


onmed.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας στο μαιλ μας masterlista11@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε.  


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.