Προστατέψτε τον εαυτό σας με τρόφιμα ολικής άλεσης                                               H ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ: Προστατέψτε τον εαυτό σας με τρόφιμα ολικής άλεσης

..

Εγγραφείτε για συνεχή ενημέρωση με mail! (Μην ξεχνάτε την επιβεβαίωση εγγραφής)

Προστατέψτε τον εαυτό σας με τρόφιμα ολικής άλεσης

Ξεκινάτε την μέρα σας τυπικά με ένα τοστ από άσπρο ψωμί ή με δημητριακά από άσπρο αλεύρι;


Αν ναι ήρθε η ώρα να αλλάξετε συνήθειες! Δημοσιεύτηκαν πολύ δυνατά και εξελίσημα στοιχεία όσον αφορά πολλές έρευνες που έγιναν από τον οργανισμό Go Grains στην Αυστραλία που δείχνουν πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των τροφών που προέρχονται από δημητριακά ολικής άλεσης στην υγεία μας, διότι περιέχουν ουσίες που δρουν αντιοξιδωτικά όπως τα φρούτα και τα λαχανικά.

Το κύριο πόρισμα της έρευνας έδειξε πως:

Καταναλώνοντας 2 με 3 μερίδες τροφές που αποτελούνατια από δημητριακά ολικής άλεσης την ημέρα, μειώνουμε τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών που αφορούν την καρδιά, τον διαβήτη καθώς και τον καρκίνο 20% με 30%.

Καταναλώνοντας 3 με 4 μερίδες καθημερινά, μειώνουμε τον κίνδυνο κατά 40%.

Τα τρόφιμα που αποτελούνται από δημητριακά ολικής άλεσης βοηθούν στην μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Πόσο λοιπόν πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά?

Σύμφωνα με την έρευνα της Go Grains τρώγοντας 48γρ. από τρόφιμα ολικής αλέσεως έχουμε ευεργετικά αποτελέσματα στον οργανισμό μας.

Μπορεί να είναι:

  • 2 κομμάτια ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο
  • ½ κούπα μούσλι
  • 1 κούπα μαγειρεμένα ζυμαρικά ή ρύζι ολικής άλεσης.

Δείτε επίσης:
50 Τοπ συμβουλές με Βότανα και Υπερ-Τροφές που είναι στην υπηρεσία της Υγείας μας
Η Θαυματουργή σούπα του Ιπποκράτη
Tα 24 υγιεινότερα τρόφιμα του πλανήτη
7 λόγοι για να τρώμε ηλιόσπορους καθημερινά!!!
Τα πιο υγιεινά αποξηραμένα φρούτα

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !


ginaikiaomorfia

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Περιμένουμε τα σχολια σας!

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας στο μαιλ μας masterlista11@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε.  


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Προσοχή! Αφορά τα άρθρα με θέμα την Διατροφή, βότανα & συνταγές υγείας και ομορφιάς

  • Το κείμενο δεν αποτελεί μεμονωμένη και αποκλειστική μέθοδο για πρόληψη, διάγνωση, ή θεραπεία ασθενειών. Το περιεχόμενο του άρθρου είναι για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον θεραπευτή, εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ελλείψεις, ανάγκες, παθολογικά ευρήματα, ομάδα αίματος και ψυχολογικά χαρακτηριστικά.
  • Ζητήστε την βοήθεια ειδικών ειδικά για την δική σας περίπτωση.