Η ευτυχία του ανθρώπου συνίσταται στη μόρφωση και στην παιδεία, και
όχι στα αγαθά που δίνει και παίρνει η τύχη.

Πλούταρχος

Breaking News

Δέκα αγχολυτικές τροφές

Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να μειώσει τις συνέπειες του στρες, να θωρακίσει το ανοσοποιητικό σύστημα και να μειώσει την αρτηριακή πίεση. Δείτε ποιες τροφές μπορούν να "εξολοθρεύσουν" το άγχος.


Οι τροφές μπορούν να «χτυπήσουν» το άγχος με διάφορους τρόπους. Μαλακτικές τροφές όπως ένα μπολ ζεστά δημητριακά αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης στον οργανισμό και προσφέρουν στον εγκέφαλο ένα αίσθημα ηρεμίας. Άλλες τροφές μπορούν να μειώσουν το επίπεδο της κορτιζόλης και της αδρεναλίνης που είναι ορμόνες του άγχους και επηρεάζουν όλο το σώμα.

Διαβάστε επίσης: Τα Θαυματουργά γιατροσόφια της γιαγιάς για το άγχος!

Ας δούμε παρακάτω τις τροφές που καταπολεμούν το άγχος καθώς και πώς λειτουργούν:

Σύνθετοι υδατάνθρακες
Όλοι οι υδατάνθρακες προκαλούν στον εγκέφαλο έκλυση σεροτονίνης. Για να εφοδιάζετε τον οργανισμό σας σε σταθερό ρυθμό καλό είναι να καταναλώνετε σύνθετους υδατάνθρακες που απορροφώνται πιο αργά από τον οργανισμό. Καλές επιλογές είναι δημητριακά, ζυμαρικά και ψωμί ολικής αλέσεως.

Διαβάστε επίσης: Οι 3 «κακοί» υδατάνθρακες που δεν πρέπει να βγάλετε από τη ζωή σας

Πορτοκάλια
Τα πορτοκάλια σας χαρίζουν την πολύτιμη βιταμίνη C. Μελέτες υποστηρίζουν ότι μπορεί να ελέγξει τα επίπεδα των ορμονών του άγχους ενώ ταυτόχρονα ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Διαβάστε επίσης: Τα διατροφικά οφέλη του πορτοκαλιού

Σπανάκι
Ο Ποπάυ δεν άφηνε ποτέ το άγχος να τον καταβάλλει, μπορεί να έφταιγε γι’ αυτό το μαγνήσιο στο σπανάκι που κατανάλωνε. Η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει αίσθημα κόπωσης και πονοκεφάλους. Το σπανάκι ακόμη και η ποσότητα μιας κούπας μπορεί άνετα να ενισχύσει τον οργανισμό σας με το απαραίτητο μαγνήσιο.

Διαβάστε επίσης: Τελικά τι συμβαίνει με το σπανάκι; έχει ή δεν έχει σίδηρο;

Λιπαρά ψάρια
Για να ελέγχετε καλύτερα το άγχος σας γίνετε φίλος με τα λιπαρά ψάρια όπως ο τόνος και ο σολωμός. Τα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα σας προσφέρουν πρόληψη από απότομη αύξηση των ορμονών του άγχους και σας προστατεύουν έναντι των καρδιαγγειακών νοσημάτων και της κατάθλιψης. Εντάξετε τα στην διατροφή σας τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.

Διαβάστε επίσης: Τα ψάρια - πρωταθλητές

Μαύρο Τσάι
Το μαύρο τσάι μπορεί να σας βοηθήσει να επανέλθετε πιο γρήγορα από έντονα στρεσογόνες καταστάσεις. Στο άγχος αντίθετα δεν βοηθά ο καφές καθώς ενισχύει την αύξηση ορμονών άγχους.

Διαβάστε επίσης: Το μαύρο τσάι έχει χαλαρωτικές ιδιότητες

Φιστίκια
Τα φιστίκια όπως και οι υπόλοιποι ξηροί καρποί είναι καλή πηγή καλών λιπαρών. Μια χούφτα ξηρών καρπών την ημέρα μόνο καλό μπορεί να σας κάνει. Προσέξτε όμως μην το παρακάνετε καθώς έχουν αρκετές θερμίδες.

Διαβάστε επίσης: Ξηροί καρποί, καρποί ζωής…

Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα προσφέρουν μια σειρά από πολύτιμες βιταμίνες όπως βιταμίνη Ε και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Μισό φλιτζάνι την ημέρα είναι αρκετό.

Διαβάστε επίσης: Αμύγδαλα και παχυσαρκία

Αβοκάντο
Ένας απλός τρόπος για να μειώσετε την αρτηριακή πίεση είναι να λαμβάνετε αρκετό κάλιο. Μισό αβοκάντο έχει περισσότερο κάλιο από μια μπανάνα. Ταυτόχρονα όμως είναι πλούσιο σε θερμίδες.

Διαβάστε επίσης: Τα οφέλη και οι ιδιότητες του αβοκάντο

Ωμά λαχανικά
Τα ωμά λαχανικά μπορούν να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε με έναν απλό τρόπο. Μασώντας καρότα ή σέλερυ βοηθάτε το σαγόνι σας να χαλαρώσει και να διώξετε την ένταση.

Διαβάστε επίσης: Κάντε την αποτοξίνωση μιας μέρας!

Γάλα
Ένα ζεστό γάλα λίγο πριν πέσετε στο κρεβάτι εξολοθρεύει το συσσωρευμένο άγχος. Έρευνες δείχνουν ότι το ασβέστιο σας βοηθά να ηρεμήσετε.

Δείτε επίσης:
Τριχόπτωση: καταπολέμηση με διατροφή και βότανα
Διατροφική αντιμετώπιση του σακχαρώδη διαβήτη
Ποιες τροφές μας βοηθούν να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά;
Δυσανεξία στην λακτόζη
Κατερίνα Μόρτογλου: Πεινάτε το βράδυ; Γιατί;

Στην ενότητα μας "Υγεία - Διατροφή" μπορείτε να βρείτε ιδεες για σωστη διατροφη και καλή υγεία!!!

planitikos.gr


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ παρακάτω στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα !

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας εδω….